Ervaringen Dji

Je zult er vast ooit een hebben zien vliegen? Misschien sta je op het punt om er een te kopen? Of misschien heb je er zelfs wel een? Een drone. Je maakt op verschillende hoogtes er mooie foto’s en filmpjes mee en tijdens je vakantie is het al helemaal fantastisch om mee te spelen. Tegenwoordig zijn er veel aanbieders als het gaan om drones. En daarom is het maar goed dat je hier op Ervaringensite.be reviews kunt lezen van consumenten die hun ervaringen en meningen met je delen. Dji is bedrijf dat onder andere drones aanbiedt en het is wel zo fijn dat je voordat je overgaat tot een aankoop, dat je eerst kan achterhalen wat voor een soort bedrijf Dji is en hoe men haar en haar producten beoordeeld.

Over Dji

Dji is wereldwijd een bekende speler als het gaat om drones, ze zijn zelfs marktleider. Dji produceert onbemande luchtvaartuigen voor foto’s en video’s. Het bedrijf is opgericht in 2006 door Frank Wang en is van oorsprong een Chinees technologiebedrijf. Naast drones produceren ze ook andere elektronische gadgets. De producten van Dji worden vandaag de dag in meer dan honderd landen over de hele wereld verkocht en blijven hun producten en diensten steeds verder ontwikkelen.

Beroepenfilm - algemeen winkelbediende

Producten en Diensten Dji

Dji heeft zoals gezegd een sterke naam op het gebied van drones. Ze bieden drones voor verschillende doeleinde, zo kun je als beginnende dronevlieger tot expert bij Dji terecht voor een drone die bij je wensen en behoeftes past. Bekende namen van drone series van Dji zijn Mavic, Air, Spark, Inspire, Phantom en Tello. Ieder met dus ook een verschillende prijsklasse. Naast drones verkoopt Dji ook Gimbals, dit is een hulpmiddel om vloeiende beelden te kunnen maken door middel van een cardanische ophanging. Het is als het ware een houder die je camera recht houdt ongeacht de beweging die u maakt. De Dji Gimbals worden onder andere verkocht onder de namen OM, Pocket en Ronin. Ook hier weer kun je in verschillende prijsklassen producten vinden. Tevens verkoopt Dji ook action camera’s onder de naam Osmo, die gezien kunnen worden als de tegenhanger van de GoPro camera’s. Bij een action camera moet je denken aan een compacte camera met een hoge kwaliteit lens, die tegen een stootje kan en de beelden stabiliseert bij bewegingen. Voor ieder product dat Dji verkoopt zijn ook verschillende accessoires te vinden, je moet dan denken aan reserve batterijen, extra lenzen, tassen, laadstations en bijvoorbeeld extra drone wieken.

Ervaringen, meningen, beoordelingen, suggesties en klachten Dji

Heeft u thuis een drone van Dji? Of heeft u weleens een drone van Dji gevlogen? Of heeft u misschien onlangs een Ronan Gimbal van Dji aangeschaft? In alle gevallen dat u in contact bent geweest met Dji willen we u vragen om hier op onze site een review achter te laten. U ervaringen en meningen over het bedrijf zijn goud waard voor anderen. Uw beoordeling met daarin misschien wel suggesties en klachten worden gelezen door vele mensen na u en ze kunnen op basis wat u met hen deelt een beeld vormen van het bedrijf Dji. Onze en hun dank is bij voor baat groot.

Dji

10
    10