Dji

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Dji komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Dji gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Dji biedt over het algemeen goede klantenservice, met snelle en gratis reparaties en vervangende drones bij schade (80%). Er zijn echter enkele klachten over het gebrek aan compensatie en nalatigheid van het bedrijf (20%). De klantenservice kan nog verbeterd worden, maar over het algemeen zijn de producten van goede kwaliteit en is de levering snel en efficiënt (70%).

“Ongemakkelijke interactie met DJI”

“Erg karig qua coulance naar de klant toe”

“Geen compensatie ontvangen voor nalatigheid”

“Niet nakomen van beloftes door DJI”

“Twijfels over DJI als bedrijf”

“DJI biedt mogelijk geen goede service in vergelijking met Amazon en Bol.com”

“Goede producten”

“Bestelervaring kan beter”

“Probleem snel opgelost”

“Verbetering van klantenservice”

👍 12   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Vos fysiotherapie - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ongemakkelijke interactie met DJI
  • Erg karig qua coulance naar de klant toe
  • Niet nakomen van leveringsafspraken
  • Slechte communicatie door DJI
  • Geen compensatie ontvangen voor nalatigheid
  • Bestelde producten niet voorradig zonder bericht
  • Niet nakomen van beloftes door DJI
  • Mogelijkheid om geld niet terug te krijgen, maar als tegoed op DJI-account
  • Twijfels over DJI als bedrijf
  • DJI biedt mogelijk geen goede service in vergelijking met Amazon en Bol.com

Stan Verbruggen - 6 maanden geleden

  • Goede producten
  • Bestelervaring kan beter
  • Fout in voorraadbeheer
  • Probleem snel opgelost

M.Oudenaarden - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede producten
  • Verwarrende website
  • Dubbele verzendkosten
  • Verbetering van klantenservice

Mohamed Aerts - 7 maanden geleden

  • Top service
  • Garantie voor nieuwe drone na schade
  • Snelle levering binnen 2 dagen
  • Geweldige communicatie en opvolging

R. Desmet - 8 maanden geleden

  • Goede aankoopcommunicatie via sms
  • Professionele en informatieve communicatie van bestelling tot levering
  • Goed ingepakte bestelling voor een positieve ervaring

Tobi Driessens - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Criminelen!
  • Weigeren om te compenseren
  • Standaard antwoord na klachten
  • Bestolen van €2799
  • Fout bij bezorging door UPS
  • Drone bezorgd op verkeerd adres
  • DJI houdt geld van UPS en klant

Erik Aertsen - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende service van DJI
  • Vervangende drone ontvangen na eigen fout
  • Snelle bezorging via UPS
  • Nieuwe drone ontvangen binnen twee dagen
  • Telefonische opvolging door DJI
  • Behulpzaamheid in het Engels door DJI

Eloïse - 9 maanden geleden

  • Probleem met de levering
  • Weigering om de klant te compenseren

Simons - 9 maanden geleden

  • Geen problemen met DJI Mini SE, snelle en gratis reparatie DJI Action 2, cadeau bij reparatie

E. El Amrani - 10 maanden geleden

  • Lange levertijd en gebrek aan transparantie
  • Slechte ervaring met bedrijf

G. Etienne - 11 maanden geleden

  • kenmerken van de drone vielen tegen
  • retourproces verliep niet vlot
  • DJI gaf geen juiste retourdocumenten
  • frustrerend en teleurstellend

joris - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen problemen met DJI mini SE. Action 2 gerepareerd en cadeau van 20 euro

Mr - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte retourservice

Nancy C - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Top bezorging