AsiaDirect

137 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.4 voor AsiaDirect komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AsiaDirect gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van AsiaDirect is heel goed georganiseerd, waardoor klanten zonder zorgen op vakantie kunnen gaan. Ze bieden compensatie aan na klachten over hotels, wat aangeeft dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. (100%) Aan de andere kant kan hun retourbeleid strenger zijn dan sommige andere reisorganisaties, wat voor sommige klanten een nadeel kan zijn. (80%)

“Heel goed georganiseerd”

“Zonder zorgen op vakantie”

“Compensatie aangeboden na klacht over hotel”

👍 3   👎 0

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jz - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Heel goed georganiseerd
  • Gidsen en chauffeurs altijd op tijd
  • Beter geen dagtrein, maar nachttrein
  • Verbindingen soms omslachtig

Bas - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Zonder zorgen op vakantie

Wim Kuijs - 4 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Verkeerde informatie en foto's op de site van het hotel
  • Op tijd opgehaald
  • Fijne reis
  • Compensatie aangeboden na klacht over hotel