Auto5

158 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Auto5 komt uit 158 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Auto5 gevonden hebben:

ErvaringenSite (38)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Auto5 heeft enkele negatieve punten op basis van de reviews. Zo zijn er problemen met online afspraken maken, onjuiste informatie online, moeilijkheden bij registratie en een rommelige winkelomgeving. Er wordt ook geklaagd over hoge prijzen, gebrek aan verantwoordelijkheid en ontevredenheid van klanten. Een positief punt is dat er online aankopen mogelijk zijn als alternatief. Over het algemeen lijkt de klantendienst en de website zelf verbetering te kunnen gebruiken om een betere ervaring te bieden aan klanten. (25%)

“Beperkte en onhandige kortingsaanbiedingen”

“Zeer goed!!! Auto 5 Lier”

“Online batterij kopen als alternatief”

“Sterke geur van verbrand rubber na dimlichtvervanging”

“Afspraak gemaakt, bevestiging ontvangen, alles leek in orde”

“Klantenservice niet bereikbaar, afwimpelende reacties, geen antwoord op e-mails”

“De website is niet goed ontworpen en bevat te veel ongewenste elementen.”

“Één grote valse belofte”

“Prijzen en beschikbaarheid komen niet overeen met website”

“Aanbeveling om beoordelingen te lezen voordat reparaties worden uitgevoerd”

👍 6   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Nankurinaisa - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en gebrek aan reactie op feedback
  • Onervaren personeel en gebrek aan verantwoordelijkheid bij Auto 5
  • Verborgen kosten bij het uitlezen van storingen na onderhoud
  • Beperkte en onhandige kortingsaanbiedingen

Sandra Nieto - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer goed!!! Auto 5 Lier

Tony Loze - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice, geen garantie zonder controle laadcircuit
  • Hoge prijzen, voelt als diefstal
  • Defecte batterij na korte tijd
  • Geen communicatie over garantievoorwaarden
  • Online batterij kopen als alternatief

juliette - 7 maanden geleden

  • Sterke geur van verbrand rubber na dimlichtvervanging

Luviii Luvluv - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Afspraak gemaakt, bevestiging ontvangen, alles leek in orde
  • Telefonische annulering 5 minuten voor aankomst
  • Gebrek aan professionaliteit en inzicht in impact op werkende mensen

Matthias Mares - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice niet bereikbaar, afwimpelende reacties, geen antwoord op e-mails
  • Vertraagde levering, niet beschikbare velgen
  • Personeel kan vriendelijker
  • Vlotte montage na ontvangst van velgen

Alain libert - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De website is niet goed ontworpen en bevat te veel ongewenste elementen.
  • De communicatie is verwarrend en onduidelijk.

M.B.C. - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onaardig en onbeschikbaar
  • Één grote valse belofte
  • Personeel onderbemand en gestrest

Lilou Evrard - 10 maanden geleden

  • Niet professioneel en onbehulpzaam personeel
  • Onbeleefd en onvriendelijk personeel
  • Lijkt alsof ze liever hebben dat je ergens anders heen gaat
  • Geen zin om klanten te helpen, te weinig personeel
  • Prijzen en beschikbaarheid komen niet overeen met website

AnjaP - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichting en agressieve handelspraktijken
  • Onjuiste informatie over vervanging van stabilisatoren
  • Onjuiste prijsberekening en dubbele kosten
  • Filiaalmanager werd verbaal agressief en intimiderend
  • Gebrek aan respect en behulpzaamheid van werknemers
  • Onder dwang factuur betaald
  • Hoofdkantoor negeert klachten en beschermt filialen
  • Advocaat bevestigt onrechtmatig handelen maar te weinig bedrag voor procedure
  • Aanbeveling om beoordelingen te lezen voordat reparaties worden uitgevoerd
  • Beschuldiging van oplichting en diefstal

Je moeder - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Online registratie werkt helemaal niet
  • Slechte service

Guido Engelen - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeschofte klantenservice
  • Geen tijd voor uitleg
  • Problemen bij registratie badge
  • Onbeleefdheid aan de telefoon

Doinita Adochitei - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Fiets ontvangen met vastgebonden pedalen en niet-verwijderbare batterij
  • Ketting sprong 3 keer na 2 km
  • Slechte klantenservice na retournering van de fiets
  • Onbevredigende ervaring
  • Slechte beslissing om iets te kopen bij Auto5Ninove
  • Onprofessioneel gedrag van werknemers en versiering van vrouwen
  • Niet aanbevolen aan anderen

Timo - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service GOUDGRAVERS!!!
  • 2 keer moeten rijden naar Brugge (ik kom van Lokeren) omdat dit de enige auto5 is die Dashcams installeert rechtstreeks op de zekeringkast
  • 1e keer (na 3u wachten!!!) werd er gezegd dat de dashcam eerst 2u moet opladen na 2 dagen werkte deze nog niet
  • Bij de 2e afspraak was ik 30min vroeger ik heb toch weer 2uur moeten wachten. Voor een werkje die max 20min duurde
  • Nu werkt hij wel maar is er een stuk van mijn zijpaneel losgekomen en opgemerkt dat deze afgebroken is, weer extra kosten en dit terwijl ik 439 EUR betaald heb voor deze installatie, ook niks van uitleg gekregen
  • Oja bij het afrekenen kwam er ineens wat bij omdat er een SD geheugenkaart niet was meegerekend??? Afzetterij eerste klas!
  • Ik ken veel mensen en ik zal tegen elke mens zeggen dat dit een amateursbedrijf is die alleen uit is op geld uit de mensen hun zakken jagen
  • Geen korting of dergelijke voorgesteld bij een andere garage zou je excuses krijgen of een kortingsbon of iets van waardering, hier niks
  • Ik was echt kwaad!

Xman Xman - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte levering
  • 18 dagen gewacht op mijn bestelling die nooit is aangekomen
  • zelfs niet adviseren om online te bestellen
  • 18 dagen wachten en nog steeds niets ontvangen
  • schandalig

Tasja Dauchy - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Automatisch bandje bij bellen
  • Moeilijkheid om afspraak te maken via website
  • Lang wachten aan telefoon
  • Teleurstellend en frustrerend
  • Onbeperkt bellen als positief punt
  • Hoop op betere service ter plaatse

Sonja Plasschaert - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service na jarenlange klantloyaliteit
  • Moeilijk om afspraak te maken door ingewikkelde online tool
  • Onmogelijk om telefonisch contact op te nemen
  • Geen hulp via chatbox, enkel verwijzing naar online tool

Robert Feyaerts - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Misleidende prijzen
  • Gebrek aan kennis van het personeel
  • Verkeerde olie gebruikt
  • Onjuiste informatie online

Cynthia - 5 jaren geleden

  • Afspraak niet in het systeem ondanks bevestiging mail
  • Misleidende informatie over gemaakte afspraak
  • Noodzaak van twee afspraken voor herstelling

Daniël Gyssens - 5 jaren geleden

  • Correcte afspraken
  • Correcte prijs
  • Vriendelijk personeel
  • Ik ging bij Auto 5 Ninove

Thierry Buytaert - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lang wachten voor een eenvoudige reparatie
  • Onervaren en ongemotiveerd personeel
  • Rommelige winkelomgeving
  • Slechte kwaliteit reparatie

Ramona - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeleefd personeel en slechte communicatie
  • Lang wachten en gebrek aan informatie
  • Onprofessioneel gedrag en slechte klantenservice
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid en ontevredenheid van klanten

Marina Dierickx - 6 jaren geleden

  • slechte kwaliteit batterij en ruitenwissers
  • lawaaierige ruitenwissers na bevriezing
  • slechte ervaring met producten

Kevin DeLoof - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantendienst kent eigen regels niet
  • Meerdere keren gemaild met simpel vraagje om online afspraak te maken volgens de regels maar iedere keer mailtje dat volledig naast kwestie was
  • Tijd verspild en verplaatsing voor niks gedaan
  • Promotie op hervullen airco was niet meer geldig
  • Klant aan het lijntje gehouden tot promotie gedaan is
  • Online afspraken maken moeilijk door falende klantendienst