Ervaringen Pneus

Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het tegenwoordig in een online shop bestellen. Zelfs autobanden en velgen zijn te bestellen en worden daarna bij je thuisbezorgd. Goede banden dragen bij aan de veiligheid in het verkeer. Het is daarom belangrijk dat de producten die je bestelt kwalitatief goed zijn en aan bepaalde eisen voldoen. Maar hoe kom je te weten of een online shop goede en veilige producten verkoopt? We kunnen je voor het antwoord op die vraag maar één advies geven. Lees reviews van klanten! Zij beschrijven in die reviews allerlei belangrijke zaken die jou zullen helpen te kiezen voor de best gewaardeerde webshop. Om het je makkelijk te maken bieden we je al deze reviews op onze website.

Over Pneus

Deze website waar je als klant terecht kunt om banden en velgen te vergelijken en te kopen wordt beheerd door TyresNET GMBH uit München in Duitsland. Het concept voor deze site bestaat sinds 2015 en er bestaan inmiddels sites voor elk land in Europa en vele landen daarbuiten. Via het contactformulier kunnen klanten contact opnemen met de medewerkers van de klantenservice in elk land. Op de site staan verder veel blogs over diverse onderwerpen vermeld. In deze blogs wordt gesproken over bandentests, tips, trucs en nieuwe producten. Tevens biedt Pneus andere online shops de mogelijkheid hun producten via de website aan te bieden om zo extra omzet te genereren.

Car Driving Games for Android iOS - car parking Multiplayer - Open World gameplay

De producten van Pneus

Fietsbanden, autobanden, offroad banden en diverse modellen velgen zijn de belangrijkste producten die je bij Pneus kunt vinden. Met de zoekfunctie kun je op zoek naar de banden met de juiste maten voor jouw voertuig. Er worden onder andere banden van bekende merken zoals Dunlop, Continental, Maxxis en Kumho verkocht. Een zoekopdracht leidt tot een lijst met producten die aan je wensen voldoet. Zodra je een keuze hebt gemaakt kun je de banden thuis laten bezorgen of er voor kiezen om ze direct bij een vakgarage of installateur te laten bezorgen. Tevens biedt Pneus een groot assortiment aan velgen die passen bij de banden die je bestelt. Op die manier heb je direct een complete set en kun je veilig met je voertuig onderweg. Tijdens het bestellen van de artikelen staat duidelijk vermeld wat de verzendkosten zijn en je kunt uiteindelijk afrekenen met veilige methodes zoals creditcard en PayPal.

Reviews over Pneus

Aangezien de aanschaf van een set nieuwe banden een behoorlijke investering is willen klanten natuurlijk graag weten wat hen te wachten staat als ze dat online doen. Daarom is jouw review als klant van Pneus zo belangrijk. Schrijf een duidelijke beoordeling over deze online shop en wat je er meegemaakt hebt. Door jouw ervaring op onze website te publiceren help je ons op die manier om nieuwe klanten te laten zien wat de voor- en nadelen van het winkelen bij Pneus zijn. Consumenten willen vooral graag weten welke kwaliteit zij krijgen en hoe zij als klant behandeld zullen worden. Het is daarom van belang dat je dat soort zaken duidelijk omschrijft in jouw review.

Pneus

10
    10