Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Axel Arigato heeft een uniek productaanbod (20%), maar kampt met miscommunicatie over levering (5%) en onduidelijke communicatie over bestellingen (15%). Klanten ervaren een gebrek aan communicatie over retournering (10%) en er zijn klachten over lange wachttijden voor levering (5%). De sneakers worden geprezen om hun geweldige pasvorm en design (15%), maar er zijn klachten over slechte klantenservice (10%) en gebrek aan communicatie over annuleringen en retourzendingen (10%). Over het algemeen is er een gebrek aan communicatie en helderheid over bestellingen en retourzendingen, ondanks de kwalitatieve kleding en schoenen die Axel Arigato biedt.