Boggi

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Boggi komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Boggi gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Boggi scoort gemengd volgens de reviews. Hoewel ze klachten erkennen en behulpzaam advies geven, wordt hun service als verbeteringspunt genoemd door sommige klanten. Aan de telefoon zijn ze vriendelijk en klantgericht, maar er zijn ook klachten over oplichtingspraktijken en gebrek aan respons op e-mails. Dit resulteert in moeilijke communicatie en klanten voelen zich bedrogen. Over het algemeen lijkt Boggi een gemengde reputatie te hebben wat betreft hun communicatie, met zowel positieve als negatieve aspecten. (50%)

“Topkwaliteit kleding en perfecte pasvorm”

“Topkwaliteit maatpak en overhemd”

“Behulpzaam personeel dat advies geeft”

“Klantgericht en aanbeveling waardig”

“Pro: Erkenning van de klacht”

“Oplichtingspraktijken”

“Verbetering van service nodig”

“Aankoop van een mooi pak”

“Vriendelijk aan de telefoon.”

“Oplichters!!! Jullie moeten je schamen.”

👍 7   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Dierckx - 5 maanden geleden

  • Topkwaliteit kleding en perfecte pasvorm

Manon - 7 maanden geleden

  • Topkwaliteit maatpak en overhemd
  • Luxe stoffen en perfecte pasvorm
  • Oog voor vakmanschap en kwaliteit
  • Professionele en vriendelijke service
  • Behulpzaam personeel dat advies geeft
  • Klantgericht en aanbeveling waardig

matteo - 9 maanden geleden

  • Pro: Erkenning van de klacht
  • Pro: Snelle respons op klacht
  • Contra: Geen bevredigende oplossing voor probleem
  • Contra: Hoge prijs voor product
  • Contra: Teleurstellende kwaliteit van het shirt
  • Contra: Gebrek aan garantie of retourbeleid

Anouk - 9 maanden geleden

  • Oplichtingspraktijken
  • Onduidelijke prijzen
  • Geld terug gekregen na problemen
  • Verbetering van service nodig

noémie - 9 maanden geleden

  • Aankoop van een mooi pak

Devos - 10 maanden geleden

  • De retourkosten waren onduidelijk.
  • Vriendelijk aan de telefoon.
  • Shirts leken van papier.

T. - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters!!! Jullie moeten je schamen.
  • Koop nooit kleding bij Boggi Milano ook niet via Zalando
  • Boggi geeft aan Zalando door dat het pakketje leeg is
  • Krijgen ze en hun spullen terug en ben jij genoodzaakt te betalen
  • Dit is mijn track and trace van DHL 3SEAGK092802306 iedereen kan het zien

N. Thomas - 11 maanden geleden

  • Service was echt belabberd

Michael Munninghoff - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichting met Tax-Refund bon
  • Fout in het systeem met verkeerd prijskaartje
  • Moeilijke communicatie bij terugbetaling
  • Goede kwaliteit van de producten

Martin Hofstede - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Extreem slechte webshop
  • Na een week zijn ze niet verder dan de melding dat de order in behandeling is
  • Op verzoeken per mail wordt helemaal niet gereageerd