Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Boozt wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 60% van de klanten die het gemakkelijk vinden om een artikel retour te sturen en 40% die tevreden zijn met de snelle terugbetalingen. Echter, 20% van de klanten klaagt over een lang retourproces en 10% vindt de verwerking van retouren en terugbetalingen erg lang duren. Het aanbieden van hulp bij problemen met bestellingen wordt door 20% van de klanten gewaardeerd. Ondanks enkele verbeterpunten, lijkt de retourprocedure over het algemeen redelijk efficiënt te zijn.