De Online Drogist

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.6 voor De Online Drogist komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor De Online Drogist gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (119)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van De Online Drogist heeft een snelle en correcte afhandeling van retouren (80%), met een korte verwerkingstijd (85%). Echter, er zijn problemen gemeld met retourneren (60%) en er kunnen aanmaningskosten van €15 worden gerekend voor een aankoop van €30 (40%).

“Problemen met retourneren”

“Niet milieu vriendelijk”

“snelle en correcte afhandeling retour”

“Korte verwerkingstijd”

“aanmaningskosten €15 voor €30 aankoop”

👍 2   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mulder - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Beloftes niet nagekomen
  • Vertraging in levering
  • Slechte communicatie over levering
  • Problemen met retourneren

Hugo de Groot - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Doos vol plastic verpakkingsmateriaal
  • Prima prijs, vlotte levering enzovoort
  • Niet milieu vriendelijk

M.H. Lenie van den Berg - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • snelle en correcte afhandeling retour
  • Heldere procedure
  • Korte verwerkingstijd
  • Efficiënt betalingsproces
  • Verbeterde terugbetalingsmethode

Sietske - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • werkt met Billink
  • geen antwoord op e-mails
  • aanmaningskosten €15 voor €30 aankoop