Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Do Fasting ontvangt gemengde beoordelingen. Sommige mensen vonden de klantenservice behulpzaam en professioneel (25%), met snelle antwoorden op vragen (10%). Anderen klaagden echter over het gebrek aan reactie van de klantenservice (10%) en het klantonvriendelijke beleid bij ontdekte fouten (10%). Sommige gebruikers vonden de app gemakkelijk te gebruiken (15%) en effectief voor het bereiken van doelen (20%), terwijl anderen problemen hadden met de app (10%). Over het algemeen zijn sommige klanten tevreden (20%), terwijl anderen teleurgesteld waren (10%) en het gevoel hadden dat ze opgelicht werden (5%).