Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Dressinn scoort goed met duidelijke updates in de app, handige betalingsmogelijkheden met Klarna en snelle levering met track & trace-codes (80%). Klanten worden netjes op de hoogte gehouden van hun bestelling en ontvangen correcte mails (85%). Hoewel er af en toe vertragingen kunnen optreden, blijft Dressinn transparant en houdt klanten op de hoogte (75%). Het gebrek aan communicatie en slechte klantenservice wordt echter als minpunt ervaren (30%). Over het algemeen kunnen klanten tevreden zijn met hun bestelling bij Dressinn, ondanks enkele verbeterpunten in de communicatie (70%).