Vattenfall Reviews

: 20
10% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

H
Helena Heymans
Ik werk al meer dan 10 jaar voor dit bedrijf en wil graag een goede review achterlaten. De klantendienst was altijd vriendelijk en behulpzaam, hoewel ik soms wat lang moest wachten, werd ik altijd ...Lees verder
N
noah
Sinds ik laadsessies bij jullie heb gekocht, hebben jullie echt problemen gehad met het goedkeuren van mijn betalingen. Ik heb nog geen enkele betaling ontvangen en dat heeft al voor meer dan €800,...Lees verder
E
Estelle
Vandaag stonden er plots twee opdringerige medewerkers aan mijn deur meteen met een vragenlijst begonnen, zonder zelfs maar hallo te zeggen. Toen ik vroeg wie ze waren en wat ze kwamen doen, kreeg ...Lees verder
V
Verbeeck
Ik ben al een tijdje klant bij dit bedrijf en moet eerlijk zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben. De app die ze aanbieden om mijn energieverbruik bij te houden is echt vreselijk. Het is zo moeil...Lees verder
L
Lecocq
Ik kreeg mijn jaarafrekening en ik schrok echt van het mega bedrag dat ik moest betalen. Ik had al eerder met het bedrijf gesproken over mijn maandelijkse betalingen, maar blijkbaar klopte het alle...Lees verder

Reviews (20)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn langlopend contract

    Ik werk al meer dan 10 jaar voor dit bedrijf en wil graag een goede review achterlaten. De klantendienst was altijd vriendelijk en behulpzaam, hoewel ik soms wat lang moest wachten, werd ik altijd goed geholpen. Onlangs had ik een probleem met mijn jaarrekening en werd ik van de ene afdeling naar de andere gestuurd, maar uiteindelijk heeft een vriendelijke medewerkster alles opgelost. Ik ben echt tevreden over de service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van laadsessies voor mijn elektrische auto

    Sinds ik laadsessies bij jullie heb gekocht, hebben jullie echt problemen gehad met het goedkeuren van mijn betalingen. Ik heb nog geen enkele betaling ontvangen en dat heeft al voor meer dan €800,- aan schade gezorgd. Ik heb al vaak geprobeerd contact op te nemen, met verschillende medewerkers gesproken en zelfs geprobeerd via het management een oplossing te vinden, maar tot nu toe heeft niets gewerkt. Het lijkt wel alsof jullie bedrijf last heeft van het "de computer zegt nee" syndroom. Heel jammer en super frustrerend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aan deur benaderd

    Vandaag stonden er plots twee opdringerige medewerkers aan mijn deur meteen met een vragenlijst begonnen, zonder zelfs maar hallo te zeggen. Toen ik vroeg wie ze waren en wat ze kwamen doen, kreeg ik enkel een lachje en een betuttelend antwoord dat ze van het bedrijf waren. Ik vond dit echt niet prettig en zou dit bedrijf niet aanbevelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    energieleverancier

    Ik ben al een tijdje klant bij dit bedrijf en moet eerlijk zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben. De app die ze aanbieden om mijn energieverbruik bij te houden is echt vreselijk. Het is zo moeilijk om mijn verbruik juist weer te geven en dat is gewoon frustrerend. Als klant verwacht ik betere service en een meer gebruiksvriendelijke app om mijn energiekosten bij te houden. Ik denk serieus aan het veranderen van leverancier als dit niet verbetert.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onjuiste afrekening

    Ik kreeg mijn jaarafrekening en ik schrok echt van het mega bedrag dat ik moest betalen. Ik had al eerder met het bedrijf gesproken over mijn maandelijkse betalingen, maar blijkbaar klopte het allemaal niet zoals ze hadden gezegd. Toen ik om uitleg vroeg, zeiden ze dat er niets aan te doen was, behalve een grote som geld vooraf betalen voor een afbetalingsregeling. Het hele gedoe met Vattenfall was gewoon super frustrerend en teleurstellend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn nota

    Het is zo frustrerend dat mijn nota bijna vervalt en ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn vragen. Het lijkt onmogelijk om een echt persoon te bereiken, telkens word ik doorgestuurd naar die bot genaamd NINA. Ik heb dit probleem al eens aangekaart, maar er lijkt geen verbetering te zijn. Ik twijfel of er nu wel iets zal worden gedaan, gezien de vele klachten die ik zie zonder oplossing. Misschien moet ik op zoek gaan naar een andere leverancier die klantenservice serieus neemt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    elektriciteitscontract voor mijn appartement

    Ik was echt teleurgesteld in de klantenservice van dat bedrijf, hoor. Ik bedoel, geen echt persoon om mee te praten, gewoon een robot die mijn vragen niet kon beantwoorden. En dan die Maaike op WhatsApp was echt onbeleefd, ze deed alsof ik haar goede vriend was of zo. En dan die schatting voor het voorschot op mijn appartement was belachelijk hoog, man. Het bedrijf dacht dat ik zomaar €400,- tot €800,- per maand kon betalen, terwijl ik vorig jaar zelfs geld terugkreeg. Die schatting klopte echt niet en ik voelde me echt bedrogen door hen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn aankoop in een paar trefwoorden

    Als klant van Vattenfall had ik een goede ervaring, maar ik was toch teleurgesteld in de duur van de goedkeuring van mijn aanvraag. Ik heb pas op 6 maart een goedkeuring ontvangen, terwijl mijn buurman, vriendin en moeder al eerder goedkeuring hebben gekregen en zelfs al het bedrag van hun energieleverancier hebben ontvangen. Het duurde precies 20 dagen voordat mijn goedkeuring was verwerkt, wat ik als apart en jammer heb ervaren. Over het algemeen is Vattenfall een goed bedrijf, maar ik had meer verwacht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop stadswarmte in Nijmegen

    Het is echt teleurstellend om te zien hoe dit bedrijf zich gedraagt als aanbieder van stadswarmte. Ze lijken flink wat geld binnen te halen zonder openheid te geven over hun kosten. Dat kan echt niet door de beugel en toont een slechte mentaliteit. Het is gewoon jammer dat een bedrijf op deze manier te werk gaat, zeker gezien de impact die ze hebben op de samenleving en het milieu.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Energiecontract

    Ik snap gewoon niet hoe die prijzen berekend worden. Ik ken mensen die dezelfde hoeveelheid energie verbruiken als mij, maar toch betalen zij minder op hun jaarlijkse factuur. Ik ben zelfs nog een vast contract aangegaan, dus het klopt gewoon niet dat ik meer moet betalen. Ik heb al geprobeerd om daar opheldering over te krijgen, maar helaas zonder resultaat tot nu toe.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanrekening van 1500 naar 5000

    Ik ben echt geschrokken van hoe Vattenfall mij behandeld heeft. Mijn factuur is plots gestegen van 1500 naar 5000 euro, zonder enige waarschuwing of uitleg. Toen ik probeerde een regeling te treffen, werd deze meteen stopgezet na één gemiste betaling. Het ontbreekt hen aan empathie en zorg voor de klant, het is echt verbijsterend. Bedrijven zoals Vattenfall zijn enkel uit op winst, zonder aandacht te hebben voor de impact op mensen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop contract bij een energieleverancier

    Wat een nachtmerrie! Ik heb anderhalf jaar voor dat bedrijf gewerkt en het was echt vreselijk. Mijn persoonlijke gegevens werden gehackt, waardoor ik mijn contract niet kon aanpassen gedurende 3 maanden. Toen ik eindelijk besloot om op te zeggen, moest ik maar liefst 3 keer bellen voordat iemand hun werk fatsoenlijk kon doen. Ik zou niemand aanraden om met hen in zee te gaan. Wat een ramp!


Anderen bekeken ook