eVitamins

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor eVitamins komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor eVitamins gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourneringsbeleid van eVitamins heeft enkele voordelen, zoals volledige terugbetaling inclusief verzendkosten (30%) en een eenvoudige claim voor terugbetaling via PayPal aankoopbescherming (10%). Aan de nadelenkant kunnen we echter traagheid van terugbetaling (5%), gebrek aan communicatie van verkoper (5%), extra kosten voor retourzending (2%) en geen waarschuwing over douanebeperkingen (3%) opmerken. Het is ook vermeldenswaardig dat er geen terugbetaling wordt aangeboden, maar alleen krediet (5%) en dat klanten vaak geen respons krijgen (7%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van eVitamins te verbeteren om klanten tevreden te stellen.

“Producten niet ontvangen of terugbetaald”

“Geen communicatie van verkoper”

“Extra kosten (ongeveer 40 €) om een bestelling te ontvangen van een maand geleden”

“kon niet krijgen wat was besteld”

“terugbetalingsproces problematisch”

“Gemakkelijke claim voor terugbetaling via PayPal Aankoopbescherming”

“Geen antwoord op het verzoek om terugbetaling”

“Tijdig terugbetaling ontvangen”

“willen geld niet teruggeven”

“oplichting”

👍 3   👎 30

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Damile Barbosa - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen updates op de website sinds de bestelling
  • Toegang tot account werkt niet
  • Geen reactie op e-mails
  • Producten niet ontvangen of terugbetaald

Mariana Lartigue - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen communicatie van verkoper

Nuria - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Extra kosten (ongeveer 40 €) om een bestelling te ontvangen van een maand geleden

Angelia Lee - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • kon niet krijgen wat was besteld
  • geen trackinginformatie na een week
  • geen tijdige oplossing bereikt
  • account bevroren met fout
  • serviceverslechtering sinds juni
  • terugbetalingsproces problematisch
  • bedrijf niet aanbevolen voor aankopen

Steve - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters en complete tijdverspilling!
  • Slechte klantenservice, nooit gereageerd op vragen en geblokkeerd account
  • Moeilijk om gezondheidssupplementen uit de VS in het VK te kopen
  • Bestelling niet verzonden na een lange wachttijd en product staat op voorraad
  • Gemakkelijke claim voor terugbetaling via PayPal Aankoopbescherming

Andy Ro - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede kwaliteit tegen een goede prijs
  • Geen antwoord
  • Fout 404 bij het proberen toegang te krijgen tot het account
  • Geen antwoord op het verzoek om terugbetaling

Shanti Christensen - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Tijdig terugbetaling ontvangen
  • Conclusies getrokken op basis van negatieve reviews

Raquel Crespo - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • bestelling is nooit aangekomen
  • willen geld niet teruggeven
  • excuses dat de bestelling nog onderweg is
  • oplichting

Mister Ed - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onverwachte betalingen
  • Gebrek aan reactie op vragen
  • Trage terugbetaling
  • Dreigend gedrag vereist voor terugbetaling

JS - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Pakket niet ontvangen
  • Niet geïnformeerd over douanekosten
  • Douane heeft het pakket teruggestuurd
  • Geen reactie op klacht en geen geld teruggegeven
  • Deze winkel is oplichterij

Sam Dunlop Doyle - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestellingen in beslag genomen in de douane zonder terugbetaling
  • Gebrek aan updates over de bestelstatus
  • Geen verantwoordelijkheid voor in beslag genomen bestellingen

Marco Antônio Feltrin Brasil - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retour van product en geen geld terug

Jesus Andujar - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • HET IS OPLICHTING
  • GEEN ANTWOORD, NIET VERZONDEN, GEEN TERUGBETALING

Daniel Loew - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Extreem dure retourzending

James - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Vertraagde levering zonder kennisgeving of verontschuldiging
  • Producten die als beschikbaar op de website worden getoond, maar niet op voorraad zijn
  • Geen aanbod voor terugbetaling of annulering van bestelling

Jéssica - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product is niet door de douane gegaan
  • Vertraging bij terugbetaling

Katrina Gele - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet verzonden na 3 weken

STEFANO - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onbetrouwbare site
  • Hoge onverwachte kosten
  • Gebrek aan terugbetaling

Kike - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Douane gekraak
  • Gebrek aan informatie
  • Kleine lettertjes
  • Verantwoordelijk
  • Directe informatie
  • Opgelicht

leelee leelee - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Weigerde in eerste instantie terugbetaling, vereiste meerdere e-mails en telefoontjes
  • In rekening gebracht voor verzending om product terug te sturen, geen vooraf betaald label verstrekt
  • Slechts gedeeltelijke terugbetaling gekregen die door vertegenwoordiger beloofd was
  • Oneerlijke zakelijke praktijken, aangeduid als oplichters

Nao Mimsc - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichting

Manuela Sousa - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Producten zijn niet door de douane gekomen
  • Terugbetaling omvat geen verzendkosten
  • Verkoop van ongeautoriseerde producten
  • Gebrek aan zorg voor klanten

Nanda - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Nao pode enviar produtos para a Europa sem avisar previamente
  • Reembolso nao recebido ainda

Maxim Pesotsky - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen levering, geen opvolginformatie

Nikolai Gimaletdinov - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service, onbehulpzame klantenondersteuning, geen teruggave, alleen tegoed
  • Bestelling niet ontvangen door douanebeperkingen, gebrek aan waarschuwing
  • geen teruggave, alleen tegoed, gebrek aan waarschuwing over douanebeperkingen
  • vermijd te bestellen van buiten de VS, duur

Fúlvio Medina - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Douane van Portugal voorkwam aankoop van voedingssupplement

Anas Al-ameen - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Volledige terugbetaling inclusief verzendkosten maar account uitgeschakeld
  • Producten bereiken de klant niet

Daniel - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerd en van mindere kwaliteit product
  • Verschrikkelijke en respectloze klantenservice
  • Weigeren van terugbetaling van hun fout
  • Slechte klantenservice