Exact online

9 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Exact online komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Exact online gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Exact online scoort goed op efficiëntie en werkt goed met cloudgebaseerde systemen (85%). Echter, sommige gebruikers ervaren problemen met toegang tot de software, waardoor ze gedwongen worden om over te stappen naar een ander systeem (70%).

“Efficiënt werkende cloudgebaseerde systemen”

“Blokkeren van toegang tot software”

“Noodgedwongen overgestapt naar ander systeem”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jana Lemaire - 11 maart 2024

  • Efficiënt werkende cloudgebaseerde systemen
  • Verbetering en automatisering van bedrijfsprocessen
  • Gebruiksvriendelijkheid van financiële, ERP-, HR- en CRM-systemen
  • Transparantie in financiën en projecten

Collin - 3 april 2017

  • Schandalige service
  • Onvoldoende communicatie over openstaande facturen
  • Langdurige wachttijd voor hulp
  • Blokkeren van toegang tot software

Evenses - 1 maart 2016

  • Hoge kosten en ontevredenheid
  • Geen redelijke oplossing aangeboden
  • Noodgedwongen overgestapt naar ander systeem