Flexclip

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Flexclip komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Flexclip gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Flexclip heeft enkele voor- en nadelen. Slechts een terugbetaling binnen de eerste 7 dagen is mogelijk, wat betekent dat er geen optie is om geld terug te krijgen na deze periode (14%). Het terugbetalingsproces kan omslachtig zijn en obstakels bevatten (20%), en het abonnementsmodel kan misleidend zijn (10%). Bovendien kan de website slecht laden, wat het retourproces bemoeilijkt (8%).

“Misleidend abonnementsmodel”

“Terugbetaling binnen de eerste 7 dagen”

“Omslachtig proces en veel obstakels bij terugbetaling”

“Website laadt niet goed”

“geen optie om geld terug te krijgen”

👍 1   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

T. Messaoudi - 27 maart 2024

  • Misleidend abonnementsmodel

Sacha - 9 maart 2024

  • Het platform laat lang op zich wachten
  • Beperkte keuze aan rechtenvrije foto's en video's
  • Robotachtige stemmen
  • Prijs is oké
  • Voorkeur voor andere alternatieven
  • Terugbetaling binnen de eerste 7 dagen
  • Omslachtig proces en veel obstakels bij terugbetaling

Anaïs Raes - 18 december 2023

  • Website laadt niet goed

Liam - 20 november 2023

  • aankoop van maandabonnement
  • dubbel de prijs aangerekend voor de tweede maand
  • geen optie om geld terug te krijgen
  • ondertitelgenerator werkte maar voor 70% van de woorden