Flixbus

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Flixbus komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Flixbus gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Flixbus heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant wordt de efficiënte service en gemakkelijke boekingsproces gewaardeerd, evenals de punctualiteit en comfortabele ritten (60%). Aan de andere kant zijn er klachten over onbeleefdheid, slechte service en problemen zoals veranderingen in de reservering en het niet terugbetalen van tickets (40%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Flixbus dus gemengde reacties op te roepen.

“service aan boord was echt niet goed”

“Identiteitskaart als waarborg achterlaten”

“Niet oké om last-minute wijzigingen door te voeren”

“Onrespectvol”

“Reserveringswijziging”

“Verzoek om contante betaling”

“Identiteitskaart teruggetrokken”

“Reserveringswijziging om redenen van winstgevendheid”

“Onbeleefd team en slechte service”

“Alles leek mis te lopen tijdens die rit”

👍 4   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Hanne - 7 maanden geleden

  • super eenvoudig om mijn ticket te bestellen
  • service aan boord was echt niet goed
  • prijs van het ticket vrij hoog
  • bus zelf was ook niet comfortabel

tibo - 9 maanden geleden

  • Laattijdige wijziging van reservering
  • Vertrektijd veranderd zonder uitleg
  • Moest nieuw ticket kopen
  • Identiteitskaart als waarborg achterlaten
  • Niet oké om last-minute wijzigingen door te voeren

CLAUDINE DUBOIS - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onrespectvol
  • Reserveringswijziging
  • Verzoek om contante betaling
  • Identiteitskaart teruggetrokken
  • Reserveringswijziging om redenen van winstgevendheid

A. Diallo - 9 maanden geleden

  • Onbeleefd team en slechte service
  • Weigering van geld terug voor ticket
  • Monopolie op bepaalde routes
  • Ondervonden teleurstelling en frustratie

M. Martin - 9 maanden geleden

  • De bus was te laat
  • De zetels waren ongemakkelijk
  • De chauffeur leek niet te weten waar hij naartoe moest rijden
  • Alles leek mis te lopen tijdens die rit
  • Ik was echt ontgoocheld

FraJ FraJ - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Diefstal
  • Betalen geen tickets terug
  • Monopoliseren in Brussel en Charleroi
  • Verschrikkelijke klantenservice

charlotte - 10 maanden geleden

  • Moeilijk om online ticket te kopen
  • Ticket duurder dan verwacht
  • Direct ticket via e-mail ontvangen
  • Bus op tijd
  • Vriendelijke chauffeur
  • Comfortabele bus met wifi
  • Prijs mag wat lager zijn

léa - 10 maanden geleden

  • Comfortabele bus en vriendelijke chauffeur
  • Mogelijkheid om favoriete snack mee te nemen
  • Vlotte rit en op tijd aankomen op bestemming

Liam Roels - 11 maanden geleden

  • Efficiënte service en eenvoudig boekingsproces
  • Punctualiteit en comfortabele rit
  • Niet goed werkende wifi