Govee

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Govee komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Govee gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Govee lijkt gemengde resultaten op te leveren. Hoewel sommige klanten te maken hadden met technische problemen bij het retourneren van producten, zoals betalingsfouten en defecte producten, werden andere klanten goed geholpen. Het feit dat ze zonder problemen een nieuw product opsturen is zeker een pluspunt. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Govee een succespercentage van ongeveer 50-60% te hebben.

“Betaling met Paypal resulteerde in foutmelding na succesvolle transactie”

“Defect product”

“Chauffeurs zonder navigatie die retour afzender gaan door verkeerde aflevering”

“Zonder problemen nieuwe opgestuurd”

👍 2   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Margot - 4 maanden geleden

  • Betaling met Paypal resulteerde in foutmelding na succesvolle transactie

arne - 5 maanden geleden

  • Defect product

Raar maar waar. - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Chauffeurs zonder navigatie die retour afzender gaan door verkeerde aflevering
  • Geen actie ondernomen na herhaaldelijk contact en verzoek tot vervanging
  • Langdurig proces om problemen op te lossen
  • Onnodige vertraging en gebrek aan duidelijkheid in afhandeling

Marscha - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vriendelijke en super service
  • Binnen een dag reactie
  • Zonder problemen nieuwe opgestuurd