Honeygain

25 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Honeygain komt uit 25 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Honeygain gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Honeygain ontvangt gemengde beoordelingen. Afhankelijk van de situatie kan het zijn dat gebruikers zonder duidelijke reden worden verbannen na hun tweede uitbetaling (50%), wat voor sommigen een nadeel kan zijn. Aan de positieve kant staat dat andere gebruikers melden dat ze zonder problemen zijn uitbetaald en dat de klantenservice behulpzaam is bij eventuele vragen of problemen (50%).

“Tweede keer uitbetalen resulteerde in ban zonder duidelijke reden”

👍 0   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

MK - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geband toen ik wilde uitbetalen
  • Eerste keer uitbetalen ging goed
  • Tweede keer uitbetalen resulteerde in ban zonder duidelijke reden
  • Klantenservice reageert niet op vragen
  • Sparen voor niets