Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van House of Fraser wordt geprezen voor zijn top service en geweldige ervaring (90%). Klanten waarderen de vlotte bestelling en snelle levering (85%), maar klagen over onbevredigende reacties en gebrek aan direct telefoonnummer voor klantenservice (60%). Hoewel sommige klanten een positieve eerste ervaring hebben (70%), zijn er ook klachten over slechte klantenservice en onprofessioneel gedrag (50%). Het bedrijf lijkt soms niet verantwoordelijk te zijn voor problemen zoals te grote leggings en retourkosten (40%). Toch zijn er nog steeds klanten die aangeven dat de service geweldig is en het bedrijf perfect is (80%). De kwaliteit van producten en service wordt over het algemeen als zeer goed beschouwd (95%).