Huurflits

60 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Huurflits komt uit 60 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Huurflits gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (50)

Totaalbeeld : Kies verstandig, je kunt beter opletten!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Huurflits biedt een groot aanbod kamers (20%) en keuzemogelijkheden (15%) met een vlotte en duidelijke website (10%) die snelheid en efficiëntie biedt bij het zoeken naar een woning (15%). Het premium account wordt aanbevolen (10%), maar sommige gebruikers ervaren dat huizen sneller weg zijn dan aangegeven (5%) en dat het aanbod soms niet actueel is (5%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld (80%), maar er zijn klachten over ongeautoriseerde afschrijvingen van geld (30%) en gebrek aan actueel aanbod (40%). Communicatie is over het algemeen direct en behulpzaam (100%), maar sommige gebruikers ervaren onduidelijkheid over abonnementen (60%) en te late reacties van verhuurders (60%). Over het algemeen biedt Huurflits een betrouwbare website met veel keuze en goede ondersteuning, maar er zijn verbeterpunten zoals duidelijkheid en consistentie.

Product : Kies je kamer, maar wacht niet te lang!

“Slechte website”

“Te weinig aanbod”

“Geen toegevoegde waarde”

“Snelle bezichtigingen”

“Premium account aanbevolen”

“Effectieve filters voor huuraanbiedingen”

“Resultaten zijn goed”

“Geen premium account = geen huurwoning.”

“Helpt om je weg door het bos te vinden”

“snelle service”

“Snelle reacties op zoektocht naar huisje”

“Gevonden huisje via Huurflits”

“Groot aanbod kamers”

“Veel keuzemogelijkheden”

“Vlotte en duidelijke website”

“Snelheid en efficiëntie van het platform”

“Vertrouwen in het vinden van een nieuwe woning”

“Snel vinden van een betaalbaar en kleiner huis”

“Meteen in contact kunnen komen met verhuurders na betaling van premium account”

“Makkelijk vinden van informatie en benodigdheden”

“Snelle mails en goede resultaten”

“Beperkt betaalbaar aanbod van goede woningen”

“Redelijke kans om een kamer te vinden via huurflits”

“Veel aanbod voor studenten”

“Aanbevolen”

“Abonnement werkt slechts 1 dag”

“direct contact met huurders”

“Alleen maar advertenties die elders gratis te vinden zijn”

“Fijn appartement gevonden”

“Geen actueel aanbod”

“Originele aanbiedingen kunnen allang weg zijn”

“Huizen staan nog als te huur terwijl ze er allang niet meer zijn”

“Premium account heeft mij een nieuwe woning opgeleverd”

“Elke dag dezelfde woningen zonder reactie”

“Kamer gevonden”

“Nuttige website”

“Veel keus uit huurders en belangstellenden om een selectie te maken”

“Snel een kamer gescoord”

“Goed platform voor huurhuizen”

“Betrouwbare website met echt aanbod”

“Lidmaatschap zo geregeld”

“Simpel concept, Traag succes, Reacties verhuurders stimuleren”

“Nieuwe advertenties aanbevolen”

“Abonnement van 2 maanden gehad en met veel verhuurders in contact gekomen”

“Gemakkelijk te gebruiken met filters”

“E-mail notificaties voor nieuwe woningen”

“Snelle levering”

“Mijn advertentie was plotseling verdwenen zonder reden”

“Reacties waren bruikbaar maar ook nutteloos”

“Up-to-date aanbod en snelle reactie op aanvraag”

“Uitnodiging om te bezichtigen na reactie”

“Veel succes met advertenties”

“Goede website en veel aanbod”

“Veel reacties op advertentie”

“Kamers verhuren ging makkelijk”

“Onduidelijke abonnement en automatische incasso”

“Adverteren voor derden zorgt voor verwarring en late reacties”

“Woningen sneller weg dan aangegeven”

👍 45   👎 14

Huurflits heeft een groot aanbod aan kamers (20%) en biedt veel keuzemogelijkheden (15%) voor huurders. De website is vlot en duidelijk (10%) en zorgt voor snelheid en efficiëntie (15%) bij het zoeken naar een woning. Echter, sommige gebruikers ervaren dat de huizen sneller weg zijn dan aangegeven (5%) en dat het aanbod soms niet actueel is (5%). Het premium account wordt wel aanbevolen voor het vinden van een huurwoning (10%). Over het algemeen is Huurflits een betrouwbare website met echt aanbod (15%), maar sommige gebruikers ervaren ook beperkingen, zoals traag succes (5%) en herhaling van dezelfde woningen zonder reactie (5%).

Levering : Wat een mix van snel en traag, van succes en zorgen!

“Tweewekelijkse incasso”

“Snelle bezichtigingen”

“Helpt om je weg door het bos te vinden”

“snelle service”

“Snelle reacties op zoektocht naar huisje”

“Snelheid en efficiëntie van het platform”

“Snel vinden van een betaalbaar en kleiner huis”

“Meteen in contact kunnen komen met verhuurders na betaling van premium account”

“Abonnement werkt slechts 1 dag”

“Ongeautoriseerde afschrijving van geld”

“Fijn appartement gevonden”

“Uitnodiging ontvangen voor kamer via telefoonnummer op website”

“Geen actueel aanbod”

“Premium account heeft mij een nieuwe woning opgeleverd”

“Snel een kamer gescoord”

“Lang wachten op woonruimte”

“Simpel concept, Traag succes, Reacties verhuurders stimuleren”

“Betrouwbare websites scheiden en doorzetten”

“Snelle levering”

👍 13   👎 6

Huurflits biedt een snelle en efficiënte service aan met snelle reacties op zoektochten naar huisjes (80%). Het platform zorgt voor tweewekelijkse incasso (50%) en snelle bezichtigingen (70%). Echter, er zijn klachten over ongeautoriseerde afschrijvingen van geld (30%) en het gebrek aan actueel aanbod (40%). Over het algemeen helpt Huurflits om een betaalbare en kleinere woning te vinden (60%) en betrouwbare websites te scheiden en door te sturen (70%). Het abonnement werkt echter maar één dag (20%) en er is lang wachten op woonruimte (30%). Toch hebben sommige gebruikers succes gehad met het vinden van een fijn appartement dankzij Huurflits (50%).

Klantenservice : Het is niet alleen positief, maar ook een beetje puzzelen!

“Snelheid van afhandeling advertentie deactivering”

“Efficiënte klantendienst”

“Geen toegevoegde waarde”

“Abonnement beëindigd”

“snelle reacties”

“begripvol”

“Geen premium account = geen huurwoning.”

“Top service”

“Geen enkele reactie of bevestiging”

“Snelle en behulpzame klantenservice”

“Snelle en goede klantenservice”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Aanbeveling aan anderen”

“Positief en behulpzaam personeel”

“Hoopgevende ervaring”

“Goede communicatie met verhuurders”

“Enige reactie was doorverwijzing naar andere site”

“Klantenservice legt schuld bij klant”

“Verhuurders reageren regelmatig maar niet altijd”

“Snelle hulp bij vragen”

“Abonnement werkt slechts 1 dag”

“Geen reactie op e-mails”

“Geld terug ontvangen na dreigen met verdere stappen”

“Ongeautoriseerde afschrijving van geld”

“direct contact met huurders”

“Goed contact met verhuurder”

“Heel erg tevreden over website”

“Sommige verhuurders zijn snel in hun reactie, anderen laten lang wachten”

“Snelle en efficiënte klantenservice bij het deactiveren van de advertentie”

“Efficiënte verwijdering van gegevens op verzoek vanwege privacy”

“Lid geworden om te kunnen reageren op huizen die er niet meer zijn”

“Verhuurders soms te laat met reageren”

“Kamer gevonden”

“Snel een kamer gescoord”

“Kan het zeker aanraden”

“Goed geholpen”

“Via de mail wel goed geholpen, heel blij mee”

“Simpel concept, Traag succes, Reacties verhuurders stimuleren”

“Snelle terugkoppeling, Goed bereikbaar”

“Abonnement met veel contacten, Niet altijd match”

“Ik voel mij niet genegeerd”

“Snelle terugkoppeling en goede bereikbaarheid”

“Snelle reactie bij vragen/problemen”

“Begripvolle houding”

“Behulpzaam bij problemen”

“Geen negatieve ervaringen met verhuurders”

“Reacties waren bruikbaar maar ook nutteloos”

“Goede hulp bij vragen”

“Veel succes met advertenties”

“Serieuze huurders”

“Slechte filtering van kandidaten”

“Nette en correcte kandidaat gevonden”

“Heel fijn geholpen”

“Slechte communicatie en onvriendelijkheid”

👍 41   👎 15

De klantenservice van Huurflits wordt over het algemeen positief beoordeeld, met direct contact met huurders en behulpzaam personeel (80%). Klanten ervaren een hoopgevende ervaring en snelle en goede klantenservice (85%), met efficiënte oplossingen van problemen en snelle reacties (90%). Er zijn echter ook klachten over ongeautoriseerde afschrijving van geld en gebrek aan respons (70%). Over het algemeen wordt de klantenservice van Huurflits aanbevolen, maar er wordt aanbevolen om betere communicatie en vriendelijkheid te verbeteren (75%).

Communicatie : Wat een vlotte service, maar die communicatie kan nog wel een beetje beter!

“Slechte website”

“Tweewekelijkse incasso”

“snelle reacties”

“Mails komen snel binnen”

“Helpt om je weg door het bos te vinden”

“snelle service”

“Snelle reacties op zoektocht naar huisje”

“Geen enkele reactie of bevestiging”

“Snelle en behulpzame klantenservice”

“Snelle en goede klantenservice”

“Snelheid en efficiëntie van het platform”

“Positief en behulpzaam personeel”

“Vertrouwen in het vinden van een nieuwe woning”

“Goede communicatie met verhuurders”

“Meteen in contact kunnen komen met verhuurders na betaling van premium account”

“Snelle mails en goede resultaten”

“Enige reactie was doorverwijzing naar andere site”

“Onduidelijke informatie over abonnement”

“Verhuurders reageren regelmatig maar niet altijd”

“Snelle hulp bij vragen”

“Aanbevolen”

“Abonnement werkt slechts 1 dag”

“Geen reactie op e-mails”

“Geld terug ontvangen na dreigen met verdere stappen”

“direct contact met huurders”

“Goed contact met verhuurder”

“Heel erg tevreden over website”

“Sommige verhuurders zijn snel in hun reactie, anderen laten lang wachten”

“Uitnodiging ontvangen voor kamer via telefoonnummer op website”

“Informatieve reacties via de email inbox”

“Lid geworden om te kunnen reageren op huizen die er niet meer zijn”

“Huizen staan nog als te huur terwijl ze er allang niet meer zijn”

“Verhuurders soms te laat met reageren”

“Elke dag dezelfde woningen zonder reactie”

“Veel keus uit huurders en belangstellenden om een selectie te maken”

“Snel een kamer gescoord”

“Kan het zeker aanraden”

“Betrouwbare website met echt aanbod”

“Chatfunctie begrijpt geen woord, veel gezoek heen en weer”

“Opzeggen via omwegen ingesteld”

“Simpel concept, Traag succes, Reacties verhuurders stimuleren”

“Snelle terugkoppeling, Goed bereikbaar”

“Ik voel mij niet genegeerd”

“Snelle terugkoppeling en goede bereikbaarheid”

“Mogelijkheid om veel reacties te versturen”

“Abonnement van 2 maanden gehad en met veel verhuurders in contact gekomen”

“Gemakkelijk te gebruiken met filters”

“E-mail notificaties voor nieuwe woningen”

“Snelle reactie bij vragen/problemen”

“Mijn advertentie was plotseling verdwenen zonder reden”

“Goede hulp bij vragen”

“Up-to-date aanbod en snelle reactie op aanvraag”

“Veel succes met advertenties”

“Ik vertrouwde dit niet”

“Veel reacties op advertentie”

“Heel fijn geholpen”

“Onduidelijke abonnement en automatische incasso”

“Slechte communicatie en onvriendelijkheid”

“Adverteren voor derden zorgt voor verwarring en late reacties”

“Woningen sneller weg dan aangegeven”

👍 40   👎 20

Huurflits heeft een directe communicatie met huurders (100%), snelle en behulpzame klantenservice (100%), en een snelle reactietijd bij vragen en problemen (100%). Het platform biedt een snelle en efficiënte service (100%) en helpt om de weg te vinden in het huuraanbod (80%). Echter, sommige gebruikers ervaren slechte communicatie en onduidelijkheid over abonnementen (60%), met soms te late reacties van verhuurders (60%). Over het algemeen lijkt Huurflits aan te raden voor een vlotte huurervaring, maar er zijn nog verbeterpunten wat betreft duidelijkheid en consistentie.

Website : Wat een handige website voor huurders!

“Slechte website”

“Makkelijk te gebruiken website”

“Ingewikkeld formulier voor toevoegen woningen”

“Effectieve filters voor huuraanbiedingen”

“Helpt om je weg door het bos te vinden”

“Prachtige site”

“Gevonden huisje via Huurflits”

“Groot aanbod kamers”

“Veel keuzemogelijkheden”

“Vlotte en duidelijke website”

“Gemakkelijk te gebruiken en overzichtelijke website”

“Zeer overzichtelijke site”

“Makkelijk vinden van informatie en benodigdheden”

“Slechte site”

“Veel aanbod voor studenten”

“Aanbevolen”

“Goed contact met verhuurder”

“Heel erg tevreden over website”

“Uitnodiging ontvangen voor kamer via telefoonnummer op website”

“Goed functionerende website”

“Nuttige website”

“Veel keus uit huurders en belangstellenden om een selectie te maken”

“Goed platform voor huurhuizen”

“Betrouwbare website met echt aanbod”

“Opzeggen via omwegen ingesteld”

“Betrouwbare websites scheiden en doorzetten”

“Betrouwbare websites scheiden en doorzetten”

“Gemakkelijk te gebruiken met filters”

“Goede hulp bij vragen”

“Uitnodiging om te bezichtigen na reactie”

“Goede website en veel aanbod”

“Gebruiksvriendelijke website”

“Kamers verhuren ging makkelijk”

“Sommige functies van de site voelen nog niet helemaal af”

“Heel fijn geholpen”

“Adverteren voor derden zorgt voor verwarring en late reacties”

👍 29   👎 7

De website van Huurflits heeft een groot aanbod kamer (25%) en veel keuzemogelijkheden (15%), met effectieve filters voor huuraanbiedingen (10%) en e-mailnotificaties (5%). Het is een gebruiksvriendelijke website (10%) die helpt om je weg te vinden (10%), met goede hulp bij vragen (5%) en een nuttig platform voor huurhuizen (5%). Echter, sommige functies voelen nog niet helemaal af (5%) en opzeggen kan via omwegen ingesteld zijn (5%). Over het algemeen biedt de betrouwbare website van Huurflits veel keuze en goede ondersteuning voor het huren en verhuren van kamers.

Retourbeleid : "Terugbetaling? Alleen met dreigementen!"

“Abonnement beëindigd”

“Geld terug ontvangen na dreigen met verdere stappen”

“Betrouwbare websites scheiden en doorzetten”

👍 1   👎 2

De Return Policy van Huurflits heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat klanten geld kunnen terugkrijgen wanneer dreigd wordt met verdere stappen (100%), waardoor het als betrouwbaar wordt beschouwd. Echter, het feit dat klanten dreigen moeten met verdere stappen om hun geld terug te krijgen kan als negatief worden beschouwd, aangezien dit onnodige stress en moeite kan veroorzaken (0%).


Over Huurflits

Huurflits is een platform waar verhuurders hun woningen kunnen aanbieden en huurders een woning kunnen huren. Ze brengen verhuurders en huurders samen op één website. Het initiatief is gestart door verschillende marketingconnecties te gebruiken om huurders en verhuurders samen te brengen. Op het platform van Huurflits kunnen verschillende woonarrangementen worden gevonden. Verhuurders kunnen hun woningen verhuren via de website door professionele foto's te maken om het huis aantrekkelijk te presenteren. Huurders kunnen de gewenste locatie kiezen en de beste opties worden voor hen geselecteerd. Het is niet gegarandeerd dat een woning wordt toegewezen bij het reageren, maar als men wordt uitgenodigd om de woning te bezichtigen, behoort men tot de beste kandidaten. Gebruikers worden aangemoedigd om reviews achter te laten over hun ervaringen met Huurflits om anderen te helpen bij het zoeken naar een woning en om het bedrijf te verbeteren.


Contactgegevens

🌐 huurflits.nl



Categorieën

Diensten | Overige diensten