Jaimy

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Jaimy komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jaimy gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Jaimy is zeer flexibel (100%). Helaas hebben ze geen reparatie uitgevoerd (0%) en bleek de kraan opnieuw te lekken nadat ze langs waren geweest (0%).

“Geen reparatie gedaan”

“Flexibel retourbeleid”

“Kraan lekt opnieuw na bezoek.”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Charles Bienfait/Keerbergen (Belgique) - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reparatie gedaan
  • Hoop op niets betaald

Steve Flament - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Efficiënte communicatie via e-mail
  • Snelle reacties van leveranciers
  • Duidelijke prijsinformatie op de website
  • Flexibel retourbeleid

Andre Devroey - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Afspraak vrijdag 15 juli voormiddag.
  • Nieuwe afspraak wegens defecte wagen.
  • Afspraak dinsdag de 19de namiddag.
  • Kraan lekt opnieuw na bezoek.