Kamernet

134 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Kamernet komt uit 134 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kamernet gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (117)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Kamernet heeft zijn voor- en nadelen. Enerzijds is er flexibiliteit in verhuurperiodes en uiteindelijk succesvolle terugbetalingen (60%). Anderzijds zijn hoge prijzen zonder garantie en kamers die al bezet zijn nadelen (40%). Jammer genoeg verdwijnen oude berichten uit de mailbox en is er geen toegang tot premium accounts na betaling (80%). Er is ook kritiek op het gebrek aan zelfreflectie en oplichting, alsook geen reactie op woningaanvragen (20%). Al bij al, is er ruimte voor verbetering in de Return Policy van Kamernet.

“Oplichting en gebrek aan zelfreflectie”

“Premium abonnement beloofde geld terug na 4 maanden”

“Opzeggen na 4 maanden resulteert niet in geld terugkrijgen”

“Hoge prijzen zonder garantie”

“Kamers op site die al bezet zijn”

“Geen toegang tot premium account na betaling”

“Flexibele verhuurperiodes”

“geen antwoord op woningaanvragen”

“Oude berichten verdwijnen uit mailbox”

“Heeft even geduurd maar uiteindelijk succesvol”

👍 2   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Hidde Koning - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Mooie woningen posten om mensen te lokken
  • Betaling vereist om te reageren op woningen
  • Oplichting en gebrek aan zelfreflectie

Anoniem - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Nauwelijks antwoorden op advertenties
  • Niks gevonden na heel wat reageren
  • Premium abonnement beloofde geld terug na 4 maanden
  • Opzeggen na 4 maanden resulteert niet in geld terugkrijgen
  • Veel geld voor niks weggegooid

MrMegen - 4 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Groot aanbod
  • Laks verhuurders met trage reactietijd
  • Hoge prijzen zonder garantie

Henk Wiggers - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geld vragen maar site niet up to date
  • Eigenaren laten niks van zich horen
  • Geen reactie op zoekopdracht zoon
  • Kamers op site die al bezet zijn

Femke - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden premium account opzeggen
  • Probleem met website bij opzeggen premium account
  • Late reactie klantenservice en extra maand in rekening gebracht
  • Geen reactie op probleem bij contact met kamernet
  • Geen toegang tot premium account na betaling

Marga - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Flexibele verhuurperiodes

Eva - 5 januari 2024Trustpilot 🔗

  • hoge prijzen voor lelijke meubels
  • geen antwoord op woningaanvragen
  • onduidelijke kosten voor meubels bij huren
  • moeilijk om contact te krijgen met verhuurder

Miep - 20 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Oude berichten verdwijnen uit mailbox

Willemijn Meijer - 22 september 2023Trustpilot 🔗

  • Prima manier om een kamer te vinden
  • Lichte vertraging in reacties van verhuurders
  • Lage aanbod aan kamers tegenover grote vraag
  • Premium is aan de dure kant maar aanbevolen
  • Heeft even geduurd maar uiteindelijk succesvol

A. L. - 22 maart 2023

  • Product is niet toegankelijk zonder een Premium abonnement
  • Geen optie om het product uit te proberen voor aankoop
  • Weigering om restitutie te geven ondanks EU-consumentenrechten
  • Onethische en illegale afstand van restitutierechten