KliniPlan

12 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor KliniPlan komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor KliniPlan gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van KliniPlan wordt zowel geprezen als bekritiseerd door klanten. Sommige mensen ervaren een snelle verwerking en efficiënte levering van documenten en polissen (50%), terwijl anderen klagen over vertragingen, onduidelijke communicatie en een langdurig bestelproces (50%). Het bestelsysteem wordt ook bekritiseerd vanwege lange wachttijden en onbeleefde behandeling. Over het algemeen lijkt de levering van KliniPlan gemengde beoordelingen te ontvangen.

“Langdurig proces”

“Snelle en efficiënte levering”

“snelle levering van documenten en polissen”

“snelle verwerking van bestelling en tijdige levering”

“bestelsysteem ramp, lange wachttijd, onbeleefde behandeling”

“Service was vertraagd zonder duidelijke communicatie”

“Levering was niet snel”

“Teleurstellende ervaring met KliniPlan”

“Snelle en efficiënte levering van polis”

👍 4   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

V. Parmentier - 11 februari 2024

  • Moeilijkheden bij het afsluiten van de verzekering
  • Veel formulieren invullen
  • Langdurig proces
  • Onnodig ingewikkeld en stressvol

Van Hecke - 26 december 2023

  • Moeilijke bestelling en hoge prijzen
  • Snelle en efficiënte levering
  • Service kan verbeterd worden

Febe Van Hecke - 10 december 2023

  • betrouwbaar
  • uitstekende service
  • fantastische service
  • makkelijk te bestellen
  • vriendelijk en behulpzaam personeel
  • goede prijs-kwaliteitverhouding
  • acceptatie van iedereen
  • snelle levering van documenten en polissen
  • voelt zich beschermd
  • tevreden met ervaring

Xander Luyten - 3 december 2023

  • vriendelijke en behulpzame klantendienst
  • hoge prijs in vergelijking met andere bedrijven
  • snelle verwerking van bestelling en tijdige levering

yasmine - 16 november 2023

  • bestelsysteem ramp, lange wachttijd, onbeleefde behandeling

Mohamed Devos - 13 november 2023

  • Service was vertraagd zonder duidelijke communicatie
  • Prijs was vrij hoog
  • Levering was niet snel
  • Teleurstellende ervaring met KliniPlan

Verlinden - 10 november 2023

  • Goede dekking en gemoedsrust
  • Snelle en vriendelijke service
  • Duidelijke communicatie
  • Eerlijke prijzen
  • Snelle en efficiënte levering van polis