Me Direct

124 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.6 voor Me Direct komt uit 124 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Me Direct gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (118)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Me Direct heeft enkele voor- en nadelen. Klanten klagen dat ze niet opnieuw zouden betalen voor een grondlaag (50%), maar er is ook melding gemaakt van gebrek aan communicatie en moeilijkheden bij het retourproces (50%).

“Zou niet opnieuw betalen voor grondverf”

“Gebrek aan communicatie, Moeilijkheden bij het retourproces”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mr V Cox - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende service en levering
  • Plinten niet goed geprimed
  • Planken aan elkaar vastgelijmd
  • Zou niet opnieuw betalen voor grondverf

Kelly Daisley - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerd item verzonden, Slechte klantenservice
  • Extra kosten, Lange levertijd
  • Gebrek aan communicatie, Moeilijkheden bij het retourproces