Mediapanel

8 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Mediapanel komt uit 8 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Mediapanel gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Mediapanel heeft een behulpzame klantenservice die snel reageert (90%), wat handig is voor leden. Hoewel er veel tijd en moeite nodig is om deel te nemen aan vragenlijsten (60%), is het gemakkelijk te gebruiken (80%) en kunnen leden hun mening delen over TV-programma's die ze leuk vinden (85%). Leden kunnen ook gezellig praten met andere leden over hun favoriete shows en worden beloond voor hun mening bij marktonderzoek (75%). Over het algemeen is het een plezierige en betrokken manier om deel te nemen aan marktonderzoek en meningen te uiten.

“betrokken bij marktonderzoek”

“mogelijkheid om mening te uiten”

“Veel tijd en moeite nodig”

“Behulpzame klantenservice die snel reageert”

“Gemakkelijk en plezant om te doen”

“Kijken uit naar nieuwe enquêtes om in te vullen”

“Ik kan mijn mening delen over de TV-programma's die ik leuk vind.”

“Het is heel gemakkelijk te gebruiken.”

“Ik kan gezellig praten over mijn favoriete shows met andere leden.”

“Ik kan helpen bij marktonderzoek en daarvoor beloond worden met mijn mening.”

👍 10   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

wout - 9 april 2024

  • makkelijk te gebruiken
  • mogelijkheid om punten te verdienen en prijzen te winnen
  • betrokken bij marktonderzoek
  • mogelijkheid om mening te uiten

Inès - 18 maart 2024

  • Gedoe om punten te verzamelen en prijs te winnen
  • Veel tijd en moeite nodig

Louis Etienne - 10 maart 2024

  • Makkelijk te gebruiken platform
  • Vlot en snel invullen van enquêtes
  • Behulpzame klantenservice die snel reageert
  • Enquêtes soms lang en repetitief

laure - 23 februari 2024

  • Kan bijdragen aan het verbeteren van de content
  • Gemakkelijk en plezant om te doen
  • Verdienen punten voor waardebonnen en prijzen
  • Kan deelnemen aan vragenlijsten
  • Kijken uit naar nieuwe enquêtes om in te vullen

I. Van den Bossche - 11 februari 2024

  • Ik kan mijn mening delen over de TV-programma's die ik leuk vind.
  • Ik kan vragenlijsten invullen en punten verdienen voor waardebonnen.
  • Ik kan prijzen winnen, wat echt super spannend is.
  • Het is heel gemakkelijk te gebruiken.
  • Ik kan gezellig praten over mijn favoriete shows met andere leden.
  • Ik kan helpen bij marktonderzoek en daarvoor beloond worden met mijn mening.

Sarah - 3 januari 2023

  • Dagelijkse korte vragenlijst voor beoordeling van televisieprogramma's
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan andere vragenlijsten
  • Vergoeding voor deelname aan vragenlijsten
  • Ongelijke vergoedingen voor identieke vragenlijsten
  • Variabele uitbetalingstermijnen voor leden