Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Mejuri communiceert snel en duidelijk via e-mail (95%). De juwelen zijn prachtig en met liefde gemaakt (90%). De verzending is snel en de kwaliteit is goed (85%). Klanten ontvangen regelmatig updates over bestellingen en verzendingen (80%). Helaas worden klanten soms niet vriendelijk benaderd in de winkel en is er gebrek aan persoonlijkheid van het personeel (70%). De communicatie kan soms verwarrend zijn en betrouwbaarheid kan in het geding komen (60%). Over het algemeen zijn de producten uitstekend en van hoge kwaliteit (95%). De communicatie is duidelijk en er wordt snel gereageerd op e-mails (90%).