Mesfournisseurs

13 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Mesfournisseurs komt uit 13 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Mesfournisseurs gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Mesfournisseurs scoort hoog op deskundigheid en klantgerichtheid (90%). Klanten ervaren een snelle reactietijd op vragen (85%) en waarderen de vriendelijke en geduldige service (80%). Helaas zijn er ook klachten over moeite met contact opnemen met de klantenservice (40%) en opdringerige verkooppraktijken (30%). Over het algemeen worden de verwachtingen van klanten wel overtroffen (75%).

“lastige verkoper”

“te opdringerig”

“gebrek aan respect voor klantbeslissingen”

“Aankoop zonder contact met verkoper”

“Medewerker praat te snel en dringt aan om extra service te verkopen”

“Blij met service en gebruiksgemak”

“moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice”

“advies heeft geleid tot hogere kosten en gedoe”

“Snelheid”

“Geweldige ervaring bij Mesfournisseurs”

👍 10   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Legrand - 15 april 2024

  • lastige verkoper
  • te opdringerig
  • gebrek aan respect voor klantbeslissingen

Hajji - 3 april 2024

  • Aankoop zonder contact met verkoper

Louis De Cock - 31 maart 2024

  • Medewerker praat te snel en dringt aan om extra service te verkopen

Jacob - 17 februari 2024

  • Derde keer vergelijken
  • Verschillende suggesties voor leveranciers
  • Bevestigingsmail en welkomstmail ontvangen
  • Blij met service en gebruiksgemak

A. Carlier - 16 februari 2024

  • moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice
  • advies heeft geleid tot hogere kosten en gedoe

Victoria - 15 februari 2024

  • Snelheid

théo - 19 december 2023

  • Geweldige ervaring bij Mesfournisseurs
  • Deskundig en klantgericht
  • Vlotte communicatie
  • Snel antwoord op vragen

Nguyen - 19 december 2023

  • Slecht advies

Febe - 15 december 2023

  • vriendelijke en geduldige service
  • duidelijke uitleg en beantwoorden van vragen
  • aankoop zonder problemen
  • verwachtingen overtroffen

ANCA VAN RANSBEECK - 25 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Nog maar pas klant geworden