Multibazar

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.2 voor Multibazar komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Multibazar gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Multibazar heeft enkele tekortkomingen, zoals het moeten betalen van retourkosten (50%), geen mogelijkheid om bepaalde beschadigde items terug te sturen (30%), en problemen met annuleren en terugbetaling (70%). Het krijgen van een onjuist terugbetalingsbewijs (20%) en ontbrekende onderdelen bij retourzendingen (10%) zijn ook veelvoorkomende klachten. Echter, sommige klanten hebben positief opgemerkt dat de items netjes verpakt waren voor retourzending (80%). Het is belangrijk op te merken dat het retourbeleid van Multibazar nog verbeterd kan worden om de klanttevredenheid te verhogen.

“Geen correcte terugbetaling”

“Moeilijkheden bij annuleren en terugbetaling”

“Onjuist terugbetalingsbewijs ontvangen”

“Staat er nog niet”

“Retourzenden op eigen kosten”

“Een kleine opmerking: doek netjes opgevouwen in doos voor transport”

“ontbrekend onderdeel”

“Gourmet stellen waren krom en onbruikbaar”

“Niet terug te sturen”

👍 1   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

A. - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen correcte terugbetaling
  • Langere wachttijd dan beloofd
  • Onjuiste informatie aan de kassa
  • Onbeantwoorde e-mails
  • Moeilijkheden bij annuleren en terugbetaling
  • Onjuist terugbetalingsbewijs ontvangen
  • Hoge prijzen voor onjuiste service
  • Herhaalde slechte ervaringen

Marijke Vyaene - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Staat er nog niet

klant - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Retourzenden op eigen kosten

Stiers, D.J.H. - 18 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Uitstekende kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit uitstekend!
  • Volledig aan de verwachtingen voldoen
  • Een kleine opmerking: doek netjes opgevouwen in doos voor transport

Leonhard - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • ontbrekend onderdeel

M GOBEYN - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • Gourmet stellen waren krom en onbruikbaar
  • Niet terug te sturen