NuLeaf

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor NuLeaf komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor NuLeaf gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (18)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van NuLeaf wordt door klanten als traag en onbetrouwbaar ervaren. Hoewel er een mooie korting wordt geboden aan hulpverleners en het product positief wordt ontvangen door hun hond, zijn er veel klachten over trage bestellingen, slechte klantenservice en het filteren van negatieve reviews. Klanten missen opties zoals het achterlaten van een review op de website en het ontvangen van meldingen voor abonnementsbestellingen. Fouten in facturering en onbereikbaarheid bij contact maken de communicatieproblemen bij NuLeaf compleet. (63%)

“Slechte klantenservice”

“Traag antwoord op e-mails”

“Filteren van negatieve reviews”

“Geen optie om review achter te laten op website”

“Enkel geïnteresseerd in geld verdienen”

“Lang wachten tussen antwoorden, moest e-mails opnieuw versturen”

“Mooie korting voor hulpverleners”

“Kalmeert mijn hond”

“Geen melding voor abonnementsbestellingen”

“Trage bestellingen”

👍 2   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lemmens - 1 april 2024

  • Slechte klantenservice
  • Traag antwoord op e-mails
  • Lang wachten op oplossing van probleem
  • Filteren van negatieve reviews
  • Goede producten
  • Uitstekende klantenservice bij Neurogan
  • Hoogwaardige biologische producten bij Neurogan
  • Geen optie om review achter te laten op website

J. Meert - 9 maart 2024

  • Verkeerde CBD-olie ontvangen
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Olie niet effectief
  • Enkel geïnteresseerd in geld verdienen

thegreen sun - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • VRESELIJKE KLANTENSERVICE
  • Duurde zeven dagen om te reageren op e-mail over verloren pakket, twee weken om het op te lossen
  • Lang wachten tussen antwoorden, moest e-mails opnieuw versturen
  • Kan geen recensies achterlaten op hun website als klant
  • Negatieve beoordelingen op website wegwerken

Léonard - 30 januari 2024

  • Mooie korting voor hulpverleners
  • Kalmeert mijn hond

Verhoeven - 19 januari 2024

  • Geen melding voor abonnementsbestellingen
  • Betaling voor terugzending voor terugbetaling
  • Weigeren retourlabel te sturen of vergoeden
  • Beëindigen relatie na terugbetaling verwerkt is

Alexia Van Dyck - 26 december 2023

  • Trage bestellingen

E. Rousseau - 1 december 2023

  • Bestelde olie was bedorven
  • Klantendienst gaf geen passende oplossing
  • Neppe reviews op de website

Loïc - 19 november 2023

  • Producten werden verzonden voor hoger bedrag dan verwacht
  • Klantenservice weigerde annulering

Lara - 25 oktober 2023

  • Fout in facturering
  • Slechte klantenservice
  • Onbereikbaarheid bij contact

Austin Dunham Weidner - 10 april 2023Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice
  • RANZIG product ontvangen
  • Verdachte valse recensies
  • Strikt retourbeleid

Narid Bunnag - 10 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Ze hebben de verkeerde duur gestuurd en meer in rekening gebracht