Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Communicatie van OBJECTci is wisselend. Aan de ene kant wordt de klant goed op de hoogte gehouden over bestellingen en retourzendingen, met behulpzame en vriendelijke klantenservice (80%), snelle antwoorden bij problemen (70%) en de mogelijkheid om de route van de levering te volgen (90%). Aan de andere kant zijn er klachten over slechte communicatie (20%), moeilijkheden bij contact opnemen en vertraagde leveringen zonder trackingnummer (50%). Het bedrijf doet wel wat ze beloven en zorgt voor een vlotte levering en nette verpakking (85%).