Betersport Reviews

: 11
55% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2023-12-28
Printplaat besteld
Na onze verhuis van Nederland naar België wilden we blijven gebruik maken van onze Focus Fitness ...Lees verder
Théo Verstraeten

Relevantste negatieve review

  2024-03-16
hardloopkleding en sportschoen
Ik was echt teleurgesteld in de service van Betersport. Ik dacht dat ik mijn bestelling wel binne...Lees verder
A. Gielen

Review met meeste stemmen

  2020-10-06
Spinningfiets
Compleet onbetrouwbaar. Een spinningfiets gekocht die doorslipt als je kracht zet. Vragen daarove...Lees verder
Pieter

Reviews (11)

  (3)

 (0)

  (5)

  (2)

  (1)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Printplaat besteld

    Na onze verhuis van Nederland naar België wilden we blijven gebruik maken van onze Focus Fitness loopband. Helaas ging onze loopband stuk door een defecte printplaat. We waren al op zoek naar een nieuwe loopband, maar na een fijn contact met Betersport bleek dat ze de printplaat konden opsturen. We zijn blij dat we nu ook hier contact kunnen houden met Betersport, vooral vanwege de top service die we hebben gehad.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Roeitoestel aangeschaft

    Ik heb dus een roeitoestel gekocht en ik ben er echt mega blij mee! Het werd redelijk snel geleverd en alles was mooi verpakt. Ik heb het meteen in elkaar gezet en ben direct beginnen sporten. Het roeitoestel werkt echt perfect en ik voel me nu al een pak fitter. Ik zou het echt aan iedereen aanraden die thuis op zoek is naar een toffe manier om te sporten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    trampoline

    Ik heb laatst een trampoline besteld bij Betersport nadat ik met hen had gechat. De website had de beste prijs en beloofde gratis levering. Alles is vlot en volgens plan verlopen, met de levering de volgende dag zoals op de site stond en bevestigd via de chat. Ik heb geen klachten over de service of het product zelf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hardloopkleding en sportschoenen

    Ik was echt teleurgesteld in de service van Betersport. Ik dacht dat ik mijn bestelling wel binnen 1-2 werkdagen zou krijgen, maar dat gebeurde gewoon niet. Ik heb geprobeerd om hen te bellen, maar alle lijnen waren altijd bezet. En dan duurde het ook veel te lang voordat ik eindelijk een antwoord kreeg op mijn e-mail, wel 5 tot 8 dagen. Dat kan toch niet door de beugel voor een bedrijf dat beweert zo'n nadruk te leggen op klantenservice.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hometrainer

    Ik was echt teleurgesteld over de levering van mijn hometrainer. Ik had eerder al een roeitrainer besteld en die werd gewoon tot aan mijn voordeur geleverd. Dus ik dacht dat het met de hometrainer ook zo zou zijn, maar nee hoor! Toen de vervoerder belde voor meer info over de route, zei ik dat ik niet kon helpen tillen door mijn rugklachten. Maar zelfs als ik had aangeboden om te helpen tillen, wilden ze nog steeds niet tot aan de voordeur leveren. Ik had echt wel betere service verwacht! Dit moet echt duidelijker vermeld staan op de website, zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten. Echt teleurstellend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop loopband

    Mijn ervaring met Betersport was echt teleurstellend. Toen ik de loopband moest terugsturen, ging dat nog redelijk vlot. Maar dan begon de ellende met het terugkrijgen van mijn aanbetaling. Na 4 weken van constant mailen en bellen, kreeg ik eindelijk bericht via IN3 dat ik mijn centen terug zou krijgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Loopband die nooit gewerkt heeft 1300 foetsie

    Beste,

    Hier het verdere verloop van ons probleem sinds begin November !!
    Factuur in bijlage.


    We raden alle BELGEN aan daar niks te kopen.

    Toestand vandaag wat we allemaal meegemaakt hebben ...
    Zonder resultaat, alles is onze fout, Lees even hieronder.

    Beste,

    Vandaag (28/12/22) hebben we voor de tweede maal gewacht op de mensen van de herstellingsdienst.
    Deze hadden beloofd(telefonisch)om zeker langs te komen. Vorige week woensdag (21/12/22)hebben we jullie gebeld om te vragen rond welk uur jullie die dag zouden langs komen, nadat jullie een mail hadden gestuurd met de bevestiging voor deze datum(21/12/22).
    Jullie kwamen voor de herstelling van een nieuw toestel.
    Telefonisch zeiden jullie dat het niet op 21/12/22 was, maar de week erna, nl op 28/12/22, wij hadden geen mail voor deze datum ontvangen, telefonisch beweerden jullie dat je een mail gestuurd hadden.
    Is dit de manier dat jullie de klanten behandelen?
    Afspraken maken, niet nakomen, geen mails sturen, liegen tegen de mensen enzovoort….
    Goede reclame voor jullie dan….
    Het toestel komt aan met een beschadigde doos.
    We pakken het uit een 10 tal dagen later omdat we geen tijd hadden met de zaak.
    Vaststelling, het sleuteltje van het bedieningspaneel zit er niet bij en toestel bleek bij het in elkaar zetten, beschadigd.
    We hebben dadelijk gebeld en ze hebben het sleuteltje wel naar ons verzonden.
    Toen probeerden we het toestel voor de eerste keer. Er verscheen direct error E 6.
    Weer gebeld, ze gingen direct terugbellen niks.
    De week erna hebben we een E-mail gestuurd.
    Het was onze eigen fout, we zouden het verkeerd behandeld hebben, enz ..
    Dus na een maand kon het toestel nog niet gebruikt worden, 1300 € om in de vuilbak te gooien???
    Dan werd er al gezegd, dat ze kwamen kijken maar de herstellingskosten zouden voor ons zijn. Een nieuw toestel nog NOOIT gebruikt door slechte behandeling.
    We hebben 2 aangetekende brieven verzonden met een ingebrekestelling, en we hebben er nooit antwoord op gekregen, alhoewel we het bewijs hebben dat ze afgeleverd zijn door Post NL.
    We hadden zelfs de 3 jaar verzekering erbij genomen herstelling aan huis … Je gaat in België NIKS meer verkopen want we laten het 4-5 keer in de pers verschijnen en richten een klachtenbank op van Betersport, waar we alle klachten gaan verzamelen;

    Het is jullie geld niet, dat is eenvoudig.

    Onze advocaat gaat nu de klacht neerleggen en ook bij onze overheid internetverkopen.

    De Rechtszaak zal gevoerd worden door www.desdalex.be.

    We hebben gevraagd om de zaakvoerder te spreken, ook dat was ook niet mogelijk.

    Dan werd er nog gezegd, indien ze het toestel moeten terug nemen we maar een deel van ons geld zouden terug krijgen omdat er geen verpakking meer is, die al kapot was bij levering!

    We warren zelfs van plan om meerdere toestellen te kopen, op advies van de dokter, dan speel je zo uit!


    De Rechter - Van Royen
    Sint-Niklaas


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fitbike Senator

    Deze site vertegenwoordigt géén Belgisch (.be) bedrijf, maar een Nederlandse vestiging. De klantendienst is dus erg duur om te contacteren omdat je naar Nederland belt. De levering van deze dure, degelijk en dus zeer zware fitbike was een grote flop: 1 week te laat zonder verwittiging (gelukkig was er iemand thuis), volledig ongemonteerd (je kan blijkbaar ook voor 90 euro dit in elkaar laten zetten, maar dat wisten we niet - sowieso belachelijk duur te weten dat hun NL klanten deze hometrainer zo goed als gemonteerd aankrijgen!) en wordt louter aan je voordeur geleverd (géén mogelijkheid om op vb. eerste verdieping te laten leveren, fijn zo als je deze nodig hebt voor een revalidatie). Kortom, degelijke fiets maar de meest belachelijke dienstverlening allertijden. We hadden alles teruggestuurd als we daarvoor niet weer een hele hoop administratieve procedure voor hadden moeten doorlopen... U weze bij deze gewaarschuwd waarde landgenoot!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Loopband

    na mailverkeer zegt men mij dat het kapotte stukje van loopband niet meer te verkrijgen is.een band van 5 jaar oud en geen wisselstukken meer.de leessensor is kapot,een stukje van 2 cm met draadje aan en daardoor moet een loopband van 650 euro op de vuilbak.ze vertelden me ook dat levensduur van maar 5 jaar normaal is,bij intensief gebruik zou ik dit nog kunnen aannemen,bij mij heeft hij nog geen 75 uren gedraaid.enige dat ze kunnen doen is goede prijs geven voor een nieuw toestel te kopen,denken ze daar nu echt dat ik nog een keer zo zot ben om minderwaardig toestel te kopen bij hen.
    Ik raad iedereen zeker daar niet te kopen,service is echt niks waard.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Één loopband

    5 januari 2021 een loopband online besteld maar het ging mis met de betaling. Ik kreeg onmiddellijk een bevestivingsmail dat de bestelling is aanvaard. Ik beantwoorde deze met de vraag of dit nu echt besteld was en of ze mij dan een factuur konden toesturen zodat ik alsnog kan betalen. Tot op heden wacht ik no steeds op reactie van hun.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Spinningfiets

    Compleet onbetrouwbaar. Een spinningfiets gekocht die doorslipt als je kracht zet. Vragen daarover worden niet beantwoord en een negatieve maar eerlijke review wordt gewoon niet gepubliceerd. Daardoor lijkt het nu een topproduct, terwijl het een miskoop was. Geloof hun reviews op hun eigen site nie

    Na de slechte review hebben ze zelf contact opgenomen. Ze willen echt wel het probleem verhelpen.
    Dat is dus wel top.

    ik heb al veel mail gestuurd en al heel dikwijls gebeld moet je wachten en zijn veel wachten voor u en dan hang ze ineens op mijn loopband is geen halfjaar oud en stuk 1 jaar garantie betaald maar ze antwoorden niet als nu is eens iets laten horen

    Nou ik zal nooit schelden dat is nl. zonde van de energie. spenning fiets gekocht na 2 mnd. problemen 4 mnd. moeten wachten en 100 euro betalen voor monteur dat heet garantie
    vele mailtjes en brieven gestuurd naar het bedrijf zelfs naar de directeur Joep van der Ven die is te laf om actie te ondernemen een ieder moet maar bepalen of ze zaken willen doen met dit bedrijf.


Anderen bekeken ook