ErvaringenSite

    Ervaringen Vente-Unique

    Ben je op zoek naar leuk en stijlvol meubilair? Dan moet je zeker eens kijken op Vente-Unique. Wat klanten vinden van het aanbod en de service van Vente-Unique lees je hier op ErvaringenSite

    Over Vente-Unique 
    Vente-Unique is een webshop die meubilair, decoratie en huisbenodigdheden verkoop in Europa. Vente-Unique is een onderdeel van de CAFOM groep. Het bedrijf is actief in 10 Europese landen waaronder Frankrijk, Spanje, Duitsland, België, Italië, … Vente-Unique biedt een zeer goede kwaliteit/ prijsverhouding omdat het op veel vlakken kan besparen, onder andere omdat de distributie uitsluiten via het internet gebeurt, er geen tussenpersonen zijn en dankzij de kwaliteitscontrole die Vente-Unique uitvoert. Je vindt er ook wekelijks flitsverkopen waar je bepaalde artikelen aan 60% korting kan krijgen! En als je niet tevreden bent met je aankoop is er nog altijd de "niet tevreden, geld terug garantie".  

    Vente-Unique heeft meer dan 5000 artikelen van onberispelijke kwaliteit in haar assortiment en daar komen wekelijks meer dan 30 producten bij. 


    Te vinden in het aanbod van vente-Unique!

    Diensten van Vente-Unique
    Bij Vente-Unique vind je meubilair, decoratie en huisbenodigdheden van uitstekende kwaliteit. Ze volgen er de laatste trends zodat je altijd de laatst nieuwigheden in huis kan halen. Vente-Unique biedt ook unieke collecties van exclusieve designers aan. Op die manier wordt je huis lekker trendy en stijlvol! In de webshop vindt je zitbanken, fauteuils, bedden, meubilair voor in de slaapkamer, woonkamer en kantoor maar ook zaken voor in de badkamer en de tuin of voor buitengebruik. Je vindt er ook alles om eens goed te ontspannen zoals spa's, sauna's, sport en vrije tijd producten. Als je je huis die extra touch wil geven kan je die helemaal decoreren met de woonaccessoires van Vente-Unique. Je kan er ook altijd terecht voor inspiratie als je het even niet meer weet. 

    Vragen of klachten voor Vente-Unique 
    Heb je vragen of een klacht over Vente-Unique? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via e-mail, de telefoon (van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 18 uur) of via de post. Vente-Unique heeft ook een uitgebreide FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!  

    Schrijf je eigen review!
    Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Vente-Unique? Heb je er alles gevonden voor een prachtig interieur? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de service van Vente-Unique. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing! 

    Ben je van plan om een bestelling te plaatsen bij Vente-Unique? Lees dan zeker enkele van de reviews op ErvaringenSite! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite! 

    Vente-Unique
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

    2
    0% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schandalig, bestelling 2 keer beschadigd geleverd.

    Michael Dubois09-07-2018

    Ik ben furieus op dit moment, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    15/06/2018 een bestelling geplaatst voor een hoek zetel en tapijt en online betaald. Dag verlof moeten nemen om de levering te ontvangen. Levering word beschadigd aangeboden en zetel was gescheurd. De bestelling geweigerd en na vele mails en tel gaan ze een NIEUWE zetel leveren. 1 maand later komt de bestelling aan, chauffeur belt aan en zegt dadelijk, ja sorry Meneer maar de dozen zijn beschadigd en de zetel ook wij hebben deze zo moeten meenemen.Ik wou ze niet meenemen want geen enkele klant gaat beschadigde goederen ontvangen maar ik moest deze afleveren. HALLO waar zijn we mee bezig zeg. Is dit de manier hoe Uniuqe van mijn KLOTEN met zijn klanten omgaat. Dit is ongehoord en mallafide praktijken.
    Ik ben 2 dagen verlof kwijt en we zitten al 1 maand op terras stoelen id salon.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer slechte service

    Samira Boudan20-06-2018

    Zeer slechte service!!! 
    Bestel hier nooit meer.
    Ik zal niet snel een slechte review plaatsen maar ik ben nu zo gefrustreerd en kwaad.
    Begin mei heb ik een stabelbed besteld. Communicatie was goed in het begin. Kreeg netjes antwoord op mijn telefonische vragen en mijn mails. Het bed zou binnen 10 dagen worden geleverd. Levering was binnen 12 dagen, geen probleem. Bij levering blijkt dat ik een onderdeel mis. Meteen gemaild en ze hebben terug gemaild dat ik de barcodes van de geleverde onderdelen moet doormailen. Nadat ik een tijdje niks hoor bel ik naar de klantenservice. Zij geven aan niks voor mij te kunnen doen doordat ze niks in kunnen zien in hun systeem. Ik moet maar een mail sturen naar de klantenservice (wat ik al flink wat keren had gedaan). Ik maar weer mailen(want wat kan ik anders doen) maar wederom geen antwoord. Na 10x bellen en iets van 20x mailen krijg ik een berichtje dat mijn mail doorgestuurd is naar de juiste afdeling. Vervolgens na flink wat dagen wachten krijg ik een mail met daarin beschreven dat ze niet kunnen aangeven wanneer ze het ontbrekende onderdeel kunnen leveren.
    Ik voel me zo bedonderd.
    Ik heb een stabelbed besteld voor 600 euro die al meer dan een maand ingepakt in de woonkamer staat waar ik helemaal niks mee kan doordat ik 1 onderdeel mis.
    Ik wil het mijn geld terug en ze kunnen het bed ophalen. Het hoeft niet meer!! Zelfs dat kan niet doordat ik dat via mijn account op hun website moet regelen maar bij het inloggen op mijn account op de website geeft deze aan dat ik geen account heb, maar daar kunnen ze mij bij de klantenservice ook niet mee helpen doordat ze wederom niks kunnen inzien in hun systeem en dat ik maar weer mag mailen!!!
    :(

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Schrijf zelf een review over Vente-Unique

    Uw beoordeling