ErvaringenSite

    Ervaringen vtwonen

    Lees hier wat anderen zeggen over dit bedrijf. Vtwonen is een online shop en woonwinkel. Het is daarnaast nog veel meer met een eigen magazine. Het is goed om te zien wat er allemaal mogelijk is bij dit bedrijf. Als je een goede of slechte ervaring met ze hebt dan horen we graag van je. Het is goed om te ontdekken wat jij van dit bedrijf vindt. Door je mening te delen help je ook anderen om een goed beeld van Vtwonen te krijgen. 

    Over vtwonen
    Alles wat je leuk vindt voor in je woning staat op Vtwonen.be. Er is een ruim aanbod van alle bekendere merken en ook van alle bekende designers te vinden. Het is een zeer toonaangevende webshop waar je volop wooninspiratie kunt opdoen. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Er is onder andere een ruim assortiment voor Home en Living. Het gaat om merken als Umbra, Joseph Joseph, Jamie Oliver en ook van Brabantia als we het over bekende merken voor woonaccessoires hebben. 

    Het assortiment is steeds groeiende en er komen steeds meer bekende merken bij en mooiere producten. Het is goed om de reacties te ontvangen op deze mooie producten wanneer ze in je woonkamer staan.


    Hoe pas je een donkere wand toe in je interieur? Zie hier de tips van vtwonen!

    Diensten van vtwonen
    Vtwonen heeft een uitgebreid pakket aan producten voor in de woning. Het is mooi om te zien waar je allemaal uit kunt kiezen. Het is mooi om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn om de juiste producten te kiezen en ook aan te schaffen. Op Vtwonen is het allemaal mogelijk. 

    Klachten, tips en complimenten over vtwonen
    Wanneer je een klacht hebt over de dienstverlening van vt wonen of van een product dan is het goed om hier een klacht over in te dienen. Ze zullen er dan alles aan doen om te zorgen voor een passende oplossing. Kwaliteit en service zijn kernwaarden van hun. Het is belangrijk dat al hun klanten tevreden zijn en blij.  

    Een klacht wordt gemakkelijk ingediend via de telefoon, per post of per mail. Binnen zeven dagen mag je vervolgens een inhoudelijke reactie verwachten.

    De klacht kun je via de volgende kanalen indienen: 
    Per post: SB Commerce B.V.
    T.a.v. Teamleider Klantenservice
    Postbus 1042
    3800 BA Amersfoort
    Per telefoon:  033-4538010 
    Per mail : klantenservice@sbcommerce.be

    Heb jij ervaring met vtwonen?
    Het is goed om ook jouw mening op ErvaringenSite.be achter te laten. Op die manier is het mogelijk om anderen te helpen. Het is heerlijk ook om je hart te luchten of om juist een compliment weg te geven. 

     

    Lees ervaringen van klanten met online woonwinkel vtwonen. Hoe is de service, het bestelgemak, de levering? Is het aanbod modieus? Is er sale? Laat zelf ook je ervaring achter met vtwonen!

    vtwonen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (4)

    4,6
    25% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6

    Service

    4

    Prijs

    4,6

    Leveren

    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Geen levering!

    Lore Van Walleghem05-07-2017

    Beste,

    Ik kocht een maand geleden via de website een zetel. De betaling is doorgegaan maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Na telefonisch contact werd duidelijk dat er een fout was gebeurd bij jullie en dat de bestelling nu toch zou doorgaan. Na meer als een week wachten heb ik terug telefonisch contact gezocht. Dit nu zonder gehoor. Deze kosten lopen serieus op. Op mijn drie mails aan de klantenservice is nooit aan antwoord gekomen. Uiteindelijk kreeg ik via de facebookpagina toch contact met iemand. Weer werd mij beloofd dat het product diezelfde week nog geleverd zou worden. We zijn weer al meer als een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik blijf contact zoeken via Facebook. Ik word aan het lijntje gehouden en 'on hold' gezet, ik krijg pas om de twee dagen dagen een antwoord als 'ik kijk het na', excuses dat er te weinig personeel is,.... Maar geen antwoord op mijn probleem.

    Het geld voor de zetel is gestort, ik wil dan ook graag bevestiging over mijn bestelling of een update over mijn levering. Ik ben enorm teleurgesteld in jullie service.

    Katje06-08-2017

    Beste Uw verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ik heb de klantendienst van de webshop, de abo service van het boekje en alle andere mailadressen die ik gevonden heb van het tijdschrift dezelfde mail gestuurd. En dit x aantal keer per dag totdat ik gehoor vond. Ik heb mijn geld teruggevraagd. Ze mogen hun producten wat mij betreft houden.

    Katje06-08-2017

    Oja verwacht van hen geen excuses want die krijg je niet. Ik heb hen al proberen wijsmaken dat eens luisteren naar de verzuchtingen van je klanten en je dan eens oprecht excuseren wonderen kan doen maar nee daar doen ze niet aan mee *zucht*.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Schandalig!!

    Sanne R.18-10-2016

    Ik heb diverse artikelen bij vt wonen webshop besteld. Op het moment dat ik de artikelen in mijn winkelwagen had gedaan stond er dat deze voorradig waren (anders had ik de producten al niet besteld nl). Na betaald te hebben krijg ik een e-mail dat een aantal producten van de bestelling niet voorradig zijn en pas anderhalve maand later geleverd zullen worden. Omdat 1 product wel op voorraad was van mijn bestelling, ben ik er zelf achteraan gegaan om ervoor te zorgen dat deze alvast verstuurd werd en dit is uiteindelijk gedaan. Maar tot op heden (ruim 2,5 maand verder) heb ik de overige producten niet ontvangen en ontvang ik om de zoveel tijd de volgende email van vt wonen:

    Beste,

    Één of meer van de door u bestelde product(en) is op dit moment niet voorradig. De eerder gecommuniceerde leverdatum hebben wij helaas niet gehaald, onze excuses hiervoor.

    Zodra wij concrete informatie hebben over de leverdatum van uw bestelling, zullen wij u hierover verder informeren.

    Indien u de producten die op voorraad zijn wenst te ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

    U kunt hiervoor contact met ons opnemen via klantenservice@vtwonen.be of telefoonnummer 088-5500107.

    Als wij niets van u vernemen, wachten wij met versturen totdat de bestelling compleet is.

    Met vriendelijke groet,
    vtwonen.be
    Klantenservice

    En mail waar je helemaal niets aan hebt! Hoe VT wonen met hun klanten omgaat is ronduit belachelijk! Ik koop veel online en heb al een heleboel webshops uitgeprobeerd, maar dit is wel de meest waardeloze online shop die ik ooit heb meegemaakt! Ik raad niemand aan hier iets te kopen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    waardeloos

    bert klein12-08-2016

    heb een stoel besteld was eerst 4 dagen levertijd werd 4 weken , was verkeerde stoel, zou omgeruild worden maar mn geld werd teruggestort. hierop weer de stoel besteld en na enige telefoontjes en loze beloftes nog geen steek verder.
    voel me niet serieus genomen door die mensen daar

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    Bekijk de nieuwe voorjaarscollectie op vtwonen.be

    Handige tips

    Lisa14-05-2016

    De website van VT Wonen vind ik heel leuk

    Er staan handige tips op over inrichting en je kunt ook bestellen

    Dat heb ik nog niet gedaan, want het is wel een beetje duur voor mij

    MAar ik wil wel nog wat bestellen want het is allemaal heel mooi!!

    Groetjes,
    Lisa

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Schrijf zelf een review over vtwonen

    Uw beoordeling