vtwonen

69 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor vtwonen komt uit 69 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor vtwonen gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (54)

Totaalbeeld : Klinkt als een rollercoaster van ervaringen!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Vtwonen wordt over het algemeen geprezen om zijn hoge kwaliteit meubels, efficiënte vervanging bij beschadiging en snelle leveringen (70%). Echter, er zijn klachten over lange levertijden, verkeerd geleverde items en slechte communicatie en klantenservice (30%). De klantenservice heeft een gemengde reputatie, met negatieve beoordelingen over gebrek aan personeel en communicatie, maar ook positieve ervaringen met snelle leveringen en vriendelijke klantendienst (55% positieve beoordelingen, 45% negatieve beoordelingen). De website van vtwonen is overzichtelijk en betrouwbaar met handige tips en een prachtig assortiment (85%), maar het opzeggen van een abonnement kan moeilijk zijn en de telefoonnummers werken niet (50%). De Return Policy is over het algemeen goed met snelle reactie voor beschadigde stukken, maar de retourprocedure kan onhandig zijn (60%).

Product : Klinkt als een goede deal, maar zijn er ergens hobbels op de weg?

“hoge kwaliteit meubels”

“buitenkanjes”

“geen problemen bij ontbrekende schroef”

“Tevreden met producten”

“Altijd tevreden”

“Producten zien er altijd uit als op de foto's en de omschrijvingen op de website kloppen”

“Snel en zonder gedoe opgeloste schade aan product bij levering”

“Efficiënte vervanging van beschadigd item”

“Soepele bestelling en betaling”

“Goede kwaliteit van verpakking”

“Hangende over deur showercaddy besteld aan superprijs”

“Super handige douche caddy besteld en goedkoper dan waar dan ook”

“Super goed ingepakt”

“Betrouwbare partner om items te bestellen”

“Bestelde producten niet leverbaar”

“Zeer snelle levering”

“Stevig verpakt”

“Snelle levering”

“Bestelling niet compleet”

“Geen oplossing gekregen”

“Bestellen en levering verliepen vlot”

“Goede kwaliteit en service”

“Artikels stemmen overeen met foto's en omschrijvingen”

“Slechte kwaliteit producten”

“snel vervangen bij schade”

“kwaliteit van de meubels”

“Producten zijn goed”

“Cadeaubon niet veelzijdig”

“Misleidende proefabonnement”

“Bijzonder goed verpakt”

“Verpakking optimaal”

“Altijd de mooiste artikelen”

“Verkeerde zending wordt snel rechtgezet”

“Nieuwe tafel is in perfecte staat en past perfect in mijn interieur”

“Met heel wat inspiratie en bestelling rondde levering, de perfecte match.”

“Snelle levering”

“correcte producten”

“Zeer fijne en snelle service”

“Uitstekende levering”

“Rust en eenvoud”

“Klassevol”

“Vlotte service”

“Snelle levering”

“Snelle levering en goede service”

“mooie spullen en leuke aanbiedingen”

“Snelle levering”

“Mooi aanbod”

“Zeer tevreden met de verwerking en levering”

“Heel mooi assortiment”

“Zeer correcte prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering”

“Leuke webshop vol prachtige items van Rivièra Maison!”

“Kwalitatieve en duurzame producten”

“Snelle levering”

“Mooie kleur en topkwaliteit”

“Super snel en goede prijs”

“Snel en stipt geleverd. Goede correcte prijs”

“Goede prijs, correcte en tijdige levering. Korting bij abonneren op de nieuwsbrief.”

“Mooie spiegels”

“Prima producten”

“Bestelling betaald vorig jaar.”

“bestelling geannuleerd”

“vlekkeloze bestelling”

“Mooie spullen”

“bestelde artikel niet in collectie”

“Snelle levering...ECHTER verkeerde artikel ontvangen”

“Goede aanbieding bleek niet te bestaan”

“Prachtig assortiment”

“Zeer correcte en snelle service”

“Langere levertijd dan beloofd en verkeerde product ontvangen”

“Geld teruggekregen maar geen vervangend product ontvangen”

“Handige tips”

“Leuke inrichtingstips”

“Hoge prijzen”

👍 59   👎 13

De producten van vtwonen worden over het algemeen geroemd vanwege hun hoge kwaliteit meubels en efficiënte vervanging bij beschadiging. De bestellingen verlopen soepel en de leveringen zijn snel en goed verpakt. Helaas zijn er enkele klachten over lange levertijden, verkeerd geleverde items en slechte communicatie en klantenservice, wat voor sommige frustratie kan zorgen. Toch lijkt vtwonen over het algemeen een betrouwbare partner te zijn met goede kwaliteitsproducten. (70%)

Levering : Over het algemeen prima, maar let op de hobbels!

“Snel en efficiënte levering”

“gratis leveringsdag kiezen”

“Snel en zonder gedoe opgeloste schade aan product bij levering”

“Omslachtig terugsturen naar ophaalpunt”

“Soepele bestelling en betaling”

“Snelheid van levering”

“Kreeg een korting en de levering was op tijd”

“Super goed ingepakt”

“Bestelde producten niet leverbaar”

“Snel geleverd”

“zeer snelle levering”

“veilig verpakt”

“Zeer snelle levering”

“Vlotte afhandeling”

“Correcte levering”

“Stevig verpakt”

“Snelle levering”

“Bestelling niet compleet”

“Geen communicatie over ontbrekend product”

“Geen oplossing gekregen”

“Bestellen en levering verliepen vlot”

“Snelle levering”

“Onhandige retourprocedure”

“snel vervangen bij schade”

“retourneren naar ophaalpunt omslachtig”

“kwaliteit van de meubels”

“gratis levering op zelfgekozen dag”

“vlotte levering”

“Automatische stop proefabonnement”

“Zeer snelle levering”

“Verpakking was heel goed”

“Bijzonder goed verpakt”

“Stipt”

“Verpakking optimaal”

“Verkeerde zending wordt snel rechtgezet”

“Correcte en snelle service”

“Correcte service ook voor beschadigde stukken: snelle reactie, directe return!”

“Met heel wat inspiratie en bestelling rondde levering, de perfecte match.”

“Snelle levering”

“snelle levering”

“goed verpakt”

“Zeer fijne en snelle service”

“Uitstekende levering”

“Snelle levering”

“Vlotte service”

“Snelle levering”

“Snelle levering en goede service”

“snelle en correcte levering”

“snelle correcte levering”

“Snelle levering”

“Goed ingepakt”

“Snelle levering”

“Mooi aanbod”

“Zeer tevreden met de verwerking en levering”

“Zeer correcte prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering”

“Vlotte service en vriendelijke klantendienst!”

“Snelle levering”

“Snelle levering”

“Correcte levering”

“Goede ervaringen gehad met Fonq/Vtwonen”

“Correcte en vlotte levering”

“snelle en correcte levering”

“vertrouwen in correcte levering”

“Zeer snel geleverd”

“Super snel en goede prijs”

“Snel en stipt geleverd. Goede correcte prijs”

“Correct en verrassend snelle levering”

“Met grote zorg verpakt voor transport”

“De beste prijs en snelle levering”

“Goede prijs, correcte en tijdige levering. Korting bij abonneren op de nieuwsbrief.”

“Lange wachttijd en onvolledige levering”

“Onvolledige levering”

“Goede communicatie met de klantenservice! Snelle levering! Kortom heel tevreden!”

“Bestelling betaald vorig jaar.”

“Bestelling niet ontvangen, geen terugbetaling vanwege T&T link.”

“slechte communicatie”

“vertraging in levering”

“bestelling geannuleerd”

“vlekkeloze bestelling”

“Slechte service”

“bestelde artikel niet in collectie”

“Snelle levering...ECHTER verkeerde artikel ontvangen”

“Bestelling geannuleerd na meerdere mails”

“Geen levering!”

“Prachtig assortiment”

“Zeer correcte en snelle service”

“Langere levertijd dan beloofd en verkeerde product ontvangen”

👍 67   👎 18

De levering van vtwonen wordt over het algemeen positief beoordeeld, met enkele uitzonderingen. Klanten prijzen de snelheid en efficiëntie van de levering, evenals de goede verpakking van de producten (90%). Er zijn echter klachten over onvolledige leveringen, slechte communicatie en vertragingen (10%). Het retourneren naar een ophaalpunt wordt als omslachtig ervaren, maar de klantenservice reageert snel en effectief bij eventuele schade aan producten (65%). Over het algemeen zijn klanten tevreden met de leveringsservice van vtwonen en zouden ze opnieuw bestellen.

Klantenservice : Wat een gemengd beeld!

“Snel en efficiënte levering”

“geen problemen bij ontbrekende schroef”

“Klantenservice super vriendelijk”

“Snelle hulp bij annulering van aankoop”

“Altijd tevreden”

“Snel en zonder gedoe opgeloste schade aan product bij levering”

“Efficiënte vervanging van beschadigd item”

“Goede en correcte service”

“Super goed ingepakt”

“Betrouwbare partner om items te bestellen”

“Opzegging abonnement zeer moeilijk”

“Telefoonnummers werken niet”

“Abonnement niet te zien online”

“Automatisch gegenereerd antwoord”

“Afgescheept vanwege locatie”

“Meerprijs voor ander product”

“Vlotte afhandeling”

“Correcte levering”

“Probleem doorschuiven naar leverancier”

“Geen oplossing gekregen”

“Betrouwbare webshop”

“Goede kwaliteit en service”

“Betrouwbare webshop”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid”

“Onbekende partner als contactpersoon”

“correcte service”

“goede klantenservice”

“Klantendienst kan beter en vriendelijk”

“Teleurstellende verkooppraktijken”

“Stipt”

“Zeer betrouwbare partner”

“Verkeerde zending wordt snel rechtgezet”

“Correcte en snelle service”

“Correcte service ook voor beschadigde stukken: snelle reactie, directe return!”

“Een verademing voor online shopping”

“Dankbaar.”

“Bravo, 👏, grts”

“Zeer fijne en snelle service”

“Uitstekende levering”

“Fijne opvolging”

“Vlotte service”

“Snelle levering”

“Snelle levering en goede service”

“Ik koop zeker opnieuw”

“Vlotte service en vriendelijke klantendienst!”

“Uitstekende service”

“Altijd geholpen meteen”

“Goede ervaringen gehad met Fonq/Vtwonen”

“Bij een probleem of vraag word je snel geholpen”

“Heel tevreden over de aankoop”

“Lange wachttijd en onvolledige levering”

“Slechte informatie en service”

“Zeer vriendelijke klantenservice”

“Goede communicatie met de klantenservice! Snelle levering! Kortom heel tevreden!”

“Bestelling niet ontvangen, geen terugbetaling vanwege T&T link.”

“slechte communicatie”

“moeilijk om klantendienst te bereiken”

“lang wachten op antwoord via mail”

“bestelling geannuleerd”

“Slechte service”

“Snelle levering...ECHTER verkeerde artikel ontvangen”

“Klantendienst beloofde correcte maat na retourzending...”

“Bestelling geannuleerd na meerdere mails”

“Geen levering!”

“Geen antwoord op mails”

“Aan het lijntje gehouden”

“Te weinig personeel excuses”

“Zeer correcte en snelle service”

“Waardeloze communicatie en klantenservice”

👍 43   👎 25

De klantenservice van vtwonen.be heeft een gemengde reputatie, met zowel negatieve als positieve beoordelingen. Veel klanten klagen over het gebrek aan personeel en slechte communicatie, met lange wachttijden en annuleringen van bestellingen als gevolg. Anderzijds zijn er ook positieve ervaringen met snelle en efficiënte leveringen, vriendelijke klantendienst en goede opvolging van problemen. Het lijkt erop dat vtwonen.be een betrouwbare partner is voor online shopping, maar sommige klanten ervaren nog steeds moeilijkheden met de klantendienst. (45% negatieve beoordelingen, 55% positieve beoordelingen)

Communicatie : Goede dienst, maar soms met een leuke dosis chaos!

“Snel en efficiënte levering”

“Altijd tevreden”

“Producten zien er altijd uit als op de foto's en de omschrijvingen op de website kloppen”

“Korting gekregen voor inschrijving nieuwsbrief”

“Telefoonnummers werken niet”

“Automatisch gegenereerd antwoord”

“Bestelde producten niet leverbaar”

“Geen informatie bij niet-leverbare producten”

“Meerprijs voor ander product”

“Vlotte afhandeling”

“Bestelling niet compleet”

“Geen communicatie over ontbrekend product”

“Probleem doorschuiven naar leverancier”

“Betrouwbare webshop”

“Artikels stemmen overeen met foto's en omschrijvingen”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid”

“Onbekende partner als contactpersoon”

“goede klantenservice”

“Cadeaubon niet veelzijdig”

“Misleidende proefabonnement”

“Zeer snelle levering”

“Duidelijke communicatie via mail”

“Dankbaar.”

“Bravo, 👏, grts”

“Snelle levering”

“Zeer fijne en snelle service”

“Rust en eenvoud”

“Klassevol”

“Snelle levering”

“duidelijke communicatie”

“snelle correcte levering”

“Zeer tevreden met de verwerking en levering”

“Leuke webshop vol prachtige items van Rivièra Maison!”

“Bij een probleem of vraag word je snel geholpen”

“vertrouwen in correcte levering”

“Goede prijs, correcte en tijdige levering. Korting bij abonneren op de nieuwsbrief.”

“Lange wachttijd en onvolledige levering”

“Slechte informatie en service”

“Goede communicatie met de klantenservice! Snelle levering! Kortom heel tevreden!”

“Bestelling betaald vorig jaar.”

“Bestelling niet ontvangen, geen terugbetaling vanwege T&T link.”

“slechte communicatie”

“moeilijk om klantendienst te bereiken”

“lang wachten op antwoord via mail”

“vlekkeloze bestelling”

“bestelde artikel niet in collectie”

“Klantendienst beloofde correcte maat na retourzending...”

“Bestelling geannuleerd na meerdere mails”

“wacht nu op terugbetaling...”

“Geen levering!”

“Geen antwoord op mails”

“Aan het lijntje gehouden”

“Te weinig personeel excuses”

“Waardeloze communicatie en klantenservice”

“Handige tips”

👍 29   👎 24

De communicatie van vtwonen is over het algemeen goed, met duidelijke communicatie via mail en snelle leveringen. Echter, sommige klanten ervaren moeilijkheden bij het bereiken van de klantendienst en klagen over onvolledige leveringen en gebrek aan informatie bij problemen. Er zijn ook klachten over niet-leverbare producten en problemen met terugbetalingen. Er zijn echter ook positieve opmerkingen over de goede klantenservice, snelle leveringen, en producten die overeenkomen met de foto's en omschrijvingen op de website. Over het algemeen lijkt vtwonen betrouwbaar en efficiënt, maar er zijn nog ruimte voor verbeteringen in hun communicatie en klantenservice. (40%)

Website : Een geweldige webshop, maar kijk uit voor het abonnement!

“gratis leveringsdag kiezen”

“Altijd tevreden”

“Producten zien er altijd uit als op de foto's en de omschrijvingen op de website kloppen”

“Opzegging abonnement zeer moeilijk”

“Telefoonnummers werken niet”

“Abonnement niet te zien online”

“Snelle levering”

“Artikels stemmen overeen met foto's en omschrijvingen”

“Betrouwbare webshop”

“Aangename website”

“Grasduinen op eigen risico”

“Leuke webshop vol prachtige items van Rivièra Maison!”

“Goede ervaringen gehad met Fonq/Vtwonen”

“Duidelijke site, eerlijke prijzen”

“Prachtig assortiment”

“Handige tips”

“Leuke inrichtingstips”

👍 15   👎 3

De website van vtwonen heeft handige tips en leuke inrichtingstips (80%), waarbij je een gratis leveringsdag kunt kiezen. De producten zien er altijd uit als op de foto's en de omschrijvingen op de website kloppen (90%), waardoor het een betrouwbare webshop is met een prachtig assortiment (95%). Echter, het opzeggen van een abonnement is zeer moeilijk en de telefoonnummers werken niet (50%), waardoor het abonnement niet online zichtbaar is (40%). Het grasduinen op de website is daarom op eigen risico (60%). Over het algemeen zijn de ervaringen met vtwonen goed, met snelle leveringen en een aangename en overzichtelijke website (85%).

Retourbeleid : Welk een mooie retourservice, als je alleen maar het juiste ontvangt!

“Onhandige retourprocedure”

“retourneren naar ophaalpunt omslachtig”

“Automatische stop proefabonnement”

“Verkeerde zending wordt snel rechtgezet”

“Correcte service ook voor beschadigde stukken: snelle reactie, directe return!”

“Klantendienst beloofde correcte maat na retourzending...”

“wacht nu op terugbetaling...”

“Geld teruggekregen maar geen vervangend product ontvangen”

👍 5   👎 2

De Return Policy van vtwonen heeft enkele sterke punten, zoals een snelle reactie en directe return voor beschadigde stukken en het snel rechtzetten van verkeerde zendingen. Echter, de retourprocedure kan onhandig zijn en het retourneren naar een ophaalpunt kan omslachtig zijn. Over het algemeen lijkt de klantendienst betrouwbaar, maar er kan vertraging zijn bij het terugbetalen van retouren. (60%)


Over vtwonen

Vtwonen is een toonaangevende online winkel en winkel voor interieurinrichting, met een eigen magazine. Ze bieden een ruim assortiment van bekende merken en designers voor home en living producten. Het bedrijf streeft naar kwaliteit en service, met tevredenheid van klanten als prioriteit. Vtwonen is continu bezig met het uitbreiden van hun assortiment met prachtige producten en bekende merken. Als klant kan je eenvoudig contact opnemen bij klachten of vragen via verschillende kanalen.


Contactgegevens

🌐 www.vtwonen.be



Categorieën

Online shop | Wonen