Parking Zaventem

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Parking Zaventem komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Parking Zaventem gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (4)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Parking Zaventem biedt handige locaties dichtbij de luchthaven (60%), met goede beveiliging en de mogelijkheid om dag en nacht je auto achter te laten (60%). Het reserveringsproces is gemakkelijk en prijzen redelijk voor lang parkeren. Echter zijn er problemen gemeld met de slagboom, onduidelijke instructies en een gebrek aan beschikbare parkeerplaatsen (40%). De levering naar de luchthaven is snel en efficiënt met een privé minibus (41%), maar er zijn problemen met de shuttlebus, onduidelijke parkeerplaatsen en onvriendelijke chauffeurs. Verbeteringen zijn nodig voor een positievere ervaring. Klantenservice is vriendelijk met direct beschikbare auto service en behulpzame e-mail ondersteuning (60%), maar er zijn klachten over onvriendelijk personeel, chaotische shuttlebus en onveilig terrein (40%). Communicatie en website hebben ook gemengde beoordelingen met klachten over onduidelijke instructies en veiligheidsproblemen. Verbeteringen zijn nodig om klanttevredenheid te verhogen. Overall is er ruimte voor verbetering op verschillende vlakken voor Parking Zaventem.

Product

“Gemakkelijk te vinden en vlot reserveringsproces”

“Redelijke prijs voor lang parkeren en goede beveiliging”

“Ruimte voor verbetering in het proces”

“Slagboom werkte niet”

“Onveilig terrein zonder duidelijke scheiding tussen voetgangers en auto's”

“Donker en onveilig terrein”

“Slecht nieuws ontvangen over de parking”

“Gemakkelijk en snel om te reserveren”

“Parking goed beveiligd”

“Ruimte voor verbetering”

“Reservatie niet duidelijk”

“Geen beschikbare parkeerplaats”

“Pure oplichterij”

“Makkelijk te reserveren en betalen online”

“Locatie gemakkelijk te vinden”

“24/7 bewaakte parking”

“Redelijke prijzen”

“Positieve ervaring”

“Mijn auto stond veilig geparkeerd”

“Makkelijk reserveren”

“online reservering was simpel genoeg”

“Online reserveren was gemakkelijk”

“Goed beveiligd”

“Auto dag en nacht kunnen achterlaten”

“Systeem voor ophalen en afzetten werkte goed”

“Problemen met barcode”

“Gebrek aan duidelijke instructies en aanwijzingen”

“Problemen met de betaalopties en het uitrijden”

“Slechts 10 - 15 minuten van de luchthaven.”

“Prima locatie dus.”

“Het is Corona tijd, dus het was niet al te druk.”

“De pick-up is nadat je bent aangekomen, ontvang al je bagage.”

“Ik kan het aan iedereen aanbevelen en zal quick parking in de toekomst ook zeker weer gebruiken!”

“Automatische slagboom werkt niet bij aankomst”

👍 22   👎 12

De Parking Zaventem ligt op slechts 10-15 minuten van de luchthaven, wat handig is voor reizigers. Het terrein is goed beveiligd en er is de mogelijkheid om dag en nacht je auto achter te laten, wat voor gemoedsrust zorgt. Het reserveringsproces is gemakkelijk en de prijzen zijn redelijk voor lang parkeren. Er zijn echter problemen gemeld met de slagboom, onduidelijke instructies en een gebrek aan beschikbare parkeerplaatsen. Over het algemeen lijkt het een positieve ervaring te zijn, maar er is zeker ruimte voor verbetering op enkele vlakken. (60%)

Levering

“Lang wachten op bus, drukke buschauffeur, trage rit, afgeleide chauffeur”

“Verwarring over parkeerplaatsen en zoeken naar vrije plek”

“Slagboom werkte niet”

“Onveilig terrein zonder duidelijke scheiding tussen voetgangers en auto's”

“Donker en onveilig terrein”

“Gemakkelijk en snel om te reserveren”

“Parking goed beveiligd”

“Ruimte voor verbetering”

“Geen beschikbare parkeerplaats”

“Service bij vertrek oké, maar minder bij terugkeer. Chauffeur onbeschoft en dreigend”

“Shuttlebus verstopt achter andere bus, niet zichtbaar op afgesproken plaats”

“Pure oplichterij”

“Weg naar parking afgesloten”

“Halsoverkop naar de luchthaven moeten gaan”

“Positieve ervaring”

“Ik kon heel makkelijk met de shuttlebus naar de luchthaven gaan”

“Efficiënte shuttle service”

“verwarring bij aankomst”

“duurde even voor parkeerplek”

“dienstverlening uiteindelijk oké”

“Shuttlebus soms lang op zich laten wachten”

“Chaotische shuttlebus”

“Onduidelijke signalisatie”

“Problemen met de betaalopties en het uitrijden”

“Zeer onvriendelijke chauffeur”

“slecht geregeld”

“lang moeten wachten”

“chauffeur verdwenen”

“bus overvol”

“niemand kon er meer bij”

“bus te vol”

“bus te langzaam”

“Slechts 10 - 15 minuten van de luchthaven.”

“Het is Corona tijd, dus het was niet al te druk.”

“De auto service was direct beschikbaar en bracht ons naar de luchthaven in een privé minibus.”

“De pick-up is nadat je bent aangekomen, ontvang al je bagage.”

“Dan kun je ze bellen om je op te halen, wat ook 10-15 minuten duurt.”

“Automatische slagboom werkt niet bij aankomst”

“Onveilige en slecht verlichte terrein”

“Geen scheiding tussen voetgangers en autoverkeer”

“Slecht wegdek op het terrein”

“Geen anti-ijzel voor voetgangers”

👍 10   👎 32

De levering van Parking Zaventem heeft enkele voor- en nadelen. De parking ligt op slechts 10-15 minuten van de luchthaven, wat handig is. Het brengen naar de luchthaven in een privé minibus is snel en de service is efficiënt. Aan de andere kant zijn er problemen met de shuttlebus, zoals verwarring over de parkeerplaatsen, lang wachten, en onvriendelijke chauffeurs. Het terrein wordt als donker en onveilig beschouwd, met onvoldoende scheiding tussen voetgangers en auto's. Verbeteringen en betere communicatie zijn nodig voor een positievere ervaring, ondanks de mogelijkheid om snel en gemakkelijk te reserveren. (41%)

Klantenservice

“Lang wachten op bus, drukke buschauffeur, trage rit, afgeleide chauffeur”

“Behulpzaam en vriendelijk personeel”

“Slagboom werkte niet”

“Onveilig terrein zonder duidelijke scheiding tussen voetgangers en auto's”

“Extra betaling na e-mail dat ik niet was komen opdagen”

“Geen reactie op contactpogingen via e-mail en telefoon”

“Klantendienst niet behulpzaam”

“Ruimte voor verbetering”

“Personeel niet behulpzaam”

“Prijzen oké, maar service en organisatie teleurstellend”

“Service bij vertrek oké, maar minder bij terugkeer. Chauffeur onbeschoft en dreigend”

“Geen hulp bij dragen bagage aangeboden”

“Pure oplichterij”

“Geen mogelijkheid tot telefonisch contact”

“Geen reactie op e-mails na terugkeer”

“24/7 bewaakte parking”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Positieve ervaring”

“Onduidelijke parkeerinstructies”

“Vertraging bij hulp”

“Ruimte voor verbetering in klantenservice”

“verwarring bij aankomst”

“niet echt vriendelijke service”

“dienstverlening uiteindelijk oké”

“ruimte voor verbetering”

“Onvriendelijk personeel”

“Chaotische shuttlebus”

“Onvriendelijk personeel en slechte service”

“Chaotische en onbeleefde medewerkers”

“Zeer onvriendelijke chauffeur”

“slecht geregeld”

“lang moeten wachten”

“chauffeur verdwenen”

“bus overvol”

“niemand kon er meer bij”

“bus te vol”

“afgeleide chauffeur”

“bus te langzaam”

“chauffeur afgeleid door mobiel”

“nooit meer”

“Het is Corona tijd, dus het was niet al te druk.”

“De auto service was direct beschikbaar en bracht ons naar de luchthaven in een privé minibus.”

“De pick-up is nadat je bent aangekomen, ontvang al je bagage.”

“Dan kun je ze bellen om je op te halen, wat ook 10-15 minuten duurt.”

“Ik had een probleem met het online verlengen van mijn reservering en ze hielpen me via e-mail.”

“Al met al geweldige service!”

“Ik kan het aan iedereen aanbevelen en zal quick parking in de toekomst ook zeker weer gebruiken!”

“Automatische slagboom werkt niet bij aankomst”

“Onveilige en slecht verlichte terrein”

“E-mail ontvangen over extra kosten wegens niet komen opdagen”

“Vriendelijke en behulpzame medewerker bij het bellen”

“Geen scheiding tussen voetgangers en autoverkeer”

“Slecht wegdek op het terrein”

“Geen anti-ijzel voor voetgangers”

👍 12   👎 42

De klantenservice van Parking Zaventem heeft gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant wordt de direct beschikbare auto service en vriendelijke hulp via e-mail gewaardeerd. Sommige klanten prijzen ook het behulpzame en vriendelijke personeel met een percentage van 60%. Aan de negatieve kant zijn er klachten over onvriendelijk personeel, chaotische shuttlebus, lang wachten en onveilig terrein. Er is ruimte voor verbetering in de klantenservice met een percentage van 40%. Het bedrijf heeft ook te kampen met problemen zoals onbeleefde chauffeurs, verdwijnende chauffeurs en overvolle bussen, wat resulteert in een percentage van 20% voor slechte service en organisatie. Het ontbreken van telefonisch contact en onduidelijke parkeerinstructies dragen ook bij aan de gemengde beoordelingen met een percentage van respectievelijk 30% en 50%. Al met al zijn er zowel positieve als negatieve ervaringen met de klantenservice van Parking Zaventem.

Communicatie

“Lang wachten op bus, drukke buschauffeur, trage rit, afgeleide chauffeur”

“Gemakkelijk te vinden en vlot reserveringsproces”

“Verwarring over parkeerplaatsen en zoeken naar vrije plek”

“Ruimte voor verbetering in het proces”

“Onveilig terrein zonder duidelijke scheiding tussen voetgangers en auto's”

“Extra betaling na e-mail dat ik niet was komen opdagen”

“Geen reactie op contactpogingen via e-mail en telefoon”

“Slecht nieuws ontvangen over de parking”

“Reservatie niet duidelijk”

“Service bij vertrek oké, maar minder bij terugkeer. Chauffeur onbeschoft en dreigend”

“Shuttlebus verstopt achter andere bus, niet zichtbaar op afgesproken plaats”

“Pure oplichterij”

“Weg naar parking afgesloten”

“Geen mogelijkheid tot telefonisch contact”

“Halsoverkop naar de luchthaven moeten gaan”

“Geen reactie op e-mails na terugkeer”

“Makkelijk te reserveren en betalen online”

“Makkelijk reserveren”

“Onduidelijke parkeerinstructies”

“online reservering was simpel genoeg”

“Online reserveren was gemakkelijk”

“Systeem voor ophalen en afzetten werkte goed”

“Shuttlebus soms lang op zich laten wachten”

“Onduidelijke signalisatie”

“Problemen met barcode”

“Onvriendelijk personeel en slechte service”

“Gebrek aan duidelijke instructies en aanwijzingen”

“Chaotische en onbeleefde medewerkers”

“Zeer onvriendelijke chauffeur”

“slecht geregeld”

“afgeleide chauffeur”

“chauffeur afgeleid door mobiel”

“nooit meer”

“Het is Corona tijd, dus het was niet al te druk.”

“De auto service was direct beschikbaar en bracht ons naar de luchthaven in een privé minibus.”

“Dan kun je ze bellen om je op te halen, wat ook 10-15 minuten duurt.”

“Ik had een probleem met het online verlengen van mijn reservering en ze hielpen me via e-mail.”

“Automatische slagboom werkt niet bij aankomst”

“Onveilige en slecht verlichte terrein”

“E-mail ontvangen over extra kosten wegens niet komen opdagen”

“Vriendelijke en behulpzame medewerker bij het bellen”

“Problemen met de automatische slagboom zijn gemeld bij meerdere chauffeurs”

“Geen scheiding tussen voetgangers en autoverkeer”

👍 11   👎 32

Communicatie van Parking Zaventem lijkt wisselend te zijn volgens de beoordelingen. Aan de positieve kant, het online reserveringsproces is gemakkelijk en de service om je naar de luchthaven te brengen werkt goed. Echter, er zijn klachten over onveilig terrein, onduidelijke instructies en problemen met de shuttlebus die te laat komt. Verbeteringen in het proces en duidelijkere communicatie lijken nodig te zijn om de klanttevredenheid te verhogen. (65%)

Website

“Gemakkelijk te vinden en vlot reserveringsproces”

“Donker en onveilig terrein”

“Gemakkelijk en snel om te reserveren”

“Makkelijk te reserveren en betalen online”

“De website was makkelijk te gebruiken”

“Slechts 10 - 15 minuten van de luchthaven.”

“Prima locatie dus.”

“Ik had een probleem met het online verlengen van mijn reservering en ze hielpen me via e-mail.”

“Al met al geweldige service!”

“Onveilige en slecht verlichte terrein”

“Geen scheiding tussen voetgangers en autoverkeer”

“Slecht wegdek op het terrein”

“Geen anti-ijzel voor voetgangers”

👍 8   👎 5

Parking Zaventem heeft een prima locatie dichtbij de luchthaven, met een vlotte en gemakkelijke online reserveringsprocedure. De website is gebruiksvriendelijk en het personeel biedt goede service via e-mail. Echter, het terrein wordt als donker, onveilig en slecht verlicht ervaren, met slecht wegdek en geen scheiding tussen voetgangers en autoverkeer (40% positief, 60% negatief).

Retourbeleid

“Ruimte voor verbetering in het proces”

“Extra betaling na e-mail dat ik niet was komen opdagen”

“Slecht nieuws ontvangen over de parking”

👍 1   👎 2

De Return Policy van Parking Zaventem heeft enkele positieve aspecten, zoals de mogelijkheid om een e-mail te ontvangen als je niet komt opdagen en de ruimte voor verbetering in het proces. Echter, het feit dat er een extra betaling werd gevraagd na het niet komen opdagen en het slechte nieuws dat werd ontvangen over de parking kunnen als nadelen worden beschouwd. (25%)


Over Parking Zaventem

Parking Zaventem biedt parkeermogelijkheden voor reizigers van en naar Brussels Airport. Het bedrijf Quick Parking bestaat sinds 2007 en heeft meer dan 13 locaties met meer dan 3.000 parkeerplaatsen beschikbaar. Ze staan voor goedkoop, snel en comfortabel parkeren nabij luchthavens. Bij Quick Parking Zaventem kunnen klanten hun auto 24/7 parkeren en profiteren van voordelige tarieven voor lang parkeren bij Brussels Airport. Het parkeerterrein is volledig afgesloten en wordt 24/7 bewaakt. Reserveren kan online en betaling kan via iDeal, Paypal of creditcard. Klachten en vragen kunnen worden gestuurd naar de klantendienst.


Contactgegevens

Stationlei 1

1800 Vilvoorde

BE

🌐 parkingzaventem.be



Categorieën

Autodiensten