Pink or Blue

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.4 voor Pink or Blue komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Pink or Blue gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Pink or Blue heeft een lange retourtijd van 100 dagen (100%), maar het proces om geld terug te krijgen kan moeizaam en ingewikkeld zijn, zoals blijkt uit klachten over moeilijk bereikbare klantenservice en het feit dat sommige bestellingen niet worden terugbetaald (70%). Daarnaast wordt aangeraden om niet te bestellen met vouchers, aangezien de kans klein is dat de bestelling aankomt en het bedrijf niet altijd doet wat ze beloven (40%). Gebruik van een testaankoop kan nodig zijn om geld terug te krijgen voor kapotte items (50%).

“Garantie service voor retour van kapotte speelgoedpop”

“Gratis verzending en lange retourtijd”

“Bestel hier niet met vouchers”

“Kans is klein dat je bestelling aankomt”

“Bestelling wordt niet terugbetaald”

“Moest testaankoop gebruiken om geld terug te krijgen”

“Bedrijf doet niet wat ze beloven”

“100 dagen retourtijd”

“4 kinderboxen besteld, 2 kapot geleverd”

“Klantenservice moeilijk bereikbaar en moeizaam geld terug gekregen”

👍 4   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Pauwels - 8 maanden geleden

  • Garantie service voor retour van kapotte speelgoedpop
  • Mooie korting bij recente bestelling

A. Jansen - 9 maanden geleden

  • Groot aanbod en gebruiksvriendelijke website
  • Vlotte bestelling en snelle levering
  • Gratis verzending en lange retourtijd

Dylan Barlé - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestel hier niet met vouchers
  • Kans is klein dat je bestelling aankomt
  • Bestelling wordt niet terugbetaald
  • Na 4 weken was bestelling niet aangekomen
  • Moest testaankoop gebruiken om geld terug te krijgen
  • Na weken enkel 2 mails ontvangen
  • Wordt genegeerd door het bedrijf
  • Bedrijf doet niet wat ze beloven
  • Moest voor 150€ aan voucher bestellen
  • Onzeker of nieuwe bestelling zal aankomen
  • Bedrijf reageert niet op vragen
  • Bedrijf zou beter mails beantwoorden
  • Laatste keer dat ik bestel omdat het echt moet

S.B. - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ruim aanbod
  • Korte verzendtijd
  • Gratis verzending vanaf €40
  • 100 dagen retourtijd

M.biesmans - 4 jaren geleden

  • 4 kinderboxen besteld, 2 kapot geleverd
  • Klantenservice moeilijk bereikbaar en moeizaam geld terug gekregen