Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Pippa Equestrian wordt geprezen door klanten met opmerkingen als "efficiënte communicatie via mail" (100%), "snelle reactie en vriendelijk personeel" (100%), en "goede communicatie per mail" (100%). De behulpzaamheid en vakkennis van het personeel wordt ook gewaardeerd, met opmerkingen zoals "deskundig advies en kennis van verkoopster Esther" (100%) en "vriendelijk personeel met goede kennis van de producten" (100%). Hoewel de klantenservice over het algemeen als positief wordt ervaren, zijn er enkele meldingen van "slechte klantenservice" (0%) die het totaalbeeld enigszins kunnen beïnvloeden.