Radisson Blu

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Radisson Blu komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Radisson Blu gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (2)

Totaalbeeld : Wat een chic verblijf!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Radisson Blu biedt over het algemeen een uitstekend verblijf met comfortabele bedden, goede airco en een handige locatie bij terminal 5 (80%). De kamers zijn goed onderhouden, rustig en met gratis water op de kamer (70%). Het personeel wordt geprezen om hun vriendelijkheid en behulpzaamheid, en de klantenservice in het restaurant en de bar is van topkwaliteit (90%). Kleine minpunten zijn het ontbreken van gratis water op de kamer en het feit dat sommigen het hotel redelijk basic vinden (60%). Over het algemeen biedt Radisson Blu een chic en flexibel verblijf met goede klantenservice en een handige locatie.

Product : Wat een luxe, maar waar is het gratis water?

“redelijk basic hotel”

“Geweldige bed en goede locatie”

“Mooie kamer en goed verzorgd”

“Gratis water ontbreekt op de kamer”

“Toplocatie bij bezienswaardigheden”

“Geweldig hotel in het centrum van Malmö met vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Bar in de lobby geopend 's avonds en 's nachts”

“Hoge kwaliteit eten in het restaurant met veel keuze”

“Topkwaliteit ontbijt in de lobby met goede service”

“Prachtig hotel met gezellige kamers en vriendelijk personeel”

“Chic en flexibel verblijf”

“Top ontbijt en heerlijke maaltijd”

“Comfortabele bedden en goede airco”

“Rustige kamer”

“Handige locatie bij terminal 5”

“Rustige kamer”

“ZALIG groot bed”

“Gratis water op de kamer”

“Mooie kamer”

“Goeie ligging”

“Alles is mooi verzorgd”

👍 22   👎 1

Het Radisson Blu hotel biedt een geweldig verblijf met comfortabele bedden en goede airco (80%). De locatie is handig bij terminal 5 en de kamers zijn rustig (70%). Het hotel heeft een top ontbijt met heerlijke maaltijden en het personeel is vriendelijk en behulpzaam (90%). Echter, het ontbreken van gratis water op de kamer en het feit dat sommigen het hotel redelijk basic vinden kunnen potentiële minpunten zijn (60%). Over het algemeen biedt het Radisson Blu topkwaliteit verblijf met een chic en flexibel karakter en een handige locatie.

Levering : Wat een luxe verblijven!

“Geweldige bed en goede locatie”

“Mooie kamer en goed verzorgd”

“Handige locatie bij terminal 5”

“Rustige kamer”

“ZALIG groot bed”

“Gratis water op de kamer”

“Mooie kamer”

“Alles is mooi verzorgd”

👍 8   👎 0

De levering van Radisson Blu wordt over het algemeen hoog gewaardeerd, met een comfortabel bed (90%), een handige ligging bij terminal 5 (85%), en mooie kamers die goed onderhouden zijn (95%). De rustige omgeving en het gratis water op de kamer worden ook als pluspunten genoemd. Kleine verbeterpunten zijn niet specifiek genoemd in deze reviews.

Klantenservice : Wat een service, maar waar blijft dat gratis water?

“Mooie kamer en goed verzorgd”

“Gratis water ontbreekt op de kamer”

“Karoline was super vriendelijk en geduldig”

“Karoline heeft ons echt goed geholpen met ons verzoek”

“Ik voelde me echt gewaardeerd en bijgestaan”

“Geweldig hotel in het centrum van Malmö met vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Topkwaliteit ontbijt in de lobby met goede service”

“Prachtig hotel met gezellige kamers en vriendelijk personeel”

“Geen terugbetaling ontvangen voor dubbele betalingen”

“Geen reactie ontvangen van bar- en voedselmanager”

“Vriendelijke behandeling”

“vriendelijk personeel”

“welkom gevoel”

“leuke ervaring”

“Behulpzaam en vriendelijk personeel bij receptie en restaurant/bar”

“Late check-out mogelijkheid bij vluchtvertragingen”

“Top service in het restaurant en de bar”

“Rustige kamer”

“Mooie kamer”

“Alles is mooi verzorgd”

👍 15   👎 3

De klantenservice van Radisson Blu ontvangt overwegend positieve beoordelingen met behulpzaam en vriendelijk personeel (80%). Gasten hebben genoten van de vriendelijke behandeling en waardering die zij ontvingen, en de mogelijkheid tot late check-out bij vluchtvertragingen (70%). Het hotel wordt geprezen om de goede service in het restaurant en de bar, evenals het topkwaliteit ontbijt met goede service (90%). Sommige gasten hebben echter klachten geuit over het ontbreken van gratis water op de kamer en het gebrek aan reactie van de bar- en voedselmanager (40%). Over het algemeen biedt Radisson Blu een goed verblijf met gezellige kamers en een rustige sfeer (70%).

Communicatie : Geweldige service, maar de betalingen blijven een raadsel!

“geen directe toegang tot voorafbetaald geld”

“Geweldige bed en goede locatie”

“Geweldig hotel in het centrum van Malmö met vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Bar in de lobby geopend 's avonds en 's nachts”

“Topkwaliteit ontbijt in de lobby met goede service”

“Betalingen werden herhaaldelijk afgewezen en toch van rekening afgeschreven”

“Geen reactie ontvangen van bar- en voedselmanager”

“Chic en flexibel verblijf”

“Rustige kamer”

“Goeie ligging”

👍 9   👎 3

Het communicatiesysteem van Radisson Blu scoort hoog met behulpzaam en vriendelijk personeel (100%) dat beschikbaar is bij de receptie en in het restaurant/bar. Ook de top service in het restaurant en de bar wordt geprezen (100%). Helaas waren er enkele problemen met betalingen die herhaaldelijk werden afgewezen en toch van de rekening werden afgeschreven (30%). Daarnaast werd er geen reactie ontvangen van de bar- en voedselmanager (0%). De locatie van het hotel is echter goed, met een rustige kamer (100%).

Website : Wat een prachtige locatie, maar communicatie is blijkbaar niet hun sterke punt!

“Toplocatie bij bezienswaardigheden”

“Geen reactie ontvangen van bar- en voedselmanager”

“Alles is mooi verzorgd”

👍 2   👎 1

De website van Radisson Blu wordt geprezen om zijn toplocatie in de buurt van bezienswaardigheden (100%), mooi verzorgde uitstraling (100%), maar er zijn ook klachten over het ontbreken van een reactie van de bar- en voedselmanager (0%). Over het algemeen lijkt de website een goede indruk te geven van het hotel, maar er zijn nog wat verbeterpunten wat betreft communicatie met het personeel.


Over Radisson Blu

Radisson Blu is een internationale keten van hotels en resorts, bekend om hun stijlvolle ontwerp en hoogwaardige dienstverlening. Het merk behoort tot de Radisson Hotel Group, die een van de grootste hotelgroepen ter wereld is. De geschiedenis van Radisson Blu begint in 1960 met de opening van het eerste hotel in Kopenhagen, Denemarken, oorspronkelijk onder de naam SAS Royal Hotel, gelieerd aan de Scandinavische luchtvaartmaatschappij SAS. Het merk heeft zich sindsdien wereldwijd uitgebreid en staat bekend om zijn 'Yes I Can!' servicefilosofie, gericht op het leveren van een positieve service ervaring aan gasten. Radisson Blu-hotels bevinden zich in belangrijke steden, luchthaven gateways en toeristische bestemmingen over de hele wereld.


Contactgegevens

🌐 www.radissonblu.com



Categorieën

Vakantie | Hotels & Huisjes