Reason Studios

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Reason Studios komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Reason Studios gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (8)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Reason Studios wordt als professioneel en vriendelijk ervaren (90%), maar er zijn klachten over de problemen met de offline validator na een update en de verplichte online verbinding om de software te kunnen gebruiken (75%). Dit kan moeilijk zijn voor klanten die regelmatig ver weg zijn van wifi. Er is ook kritiek op de hoge kosten van de software zonder voldoende ondersteuning (60%) en op het gebrek aan responsiviteit en ondersteuning van de klantenservice (40%). Aan de andere kant wordt de software suite als stabiel ervaren en heeft het minder ondersteuning nodig in vergelijking met andere producten (80%). Over het algemeen is de klantenservice van Reason Studios gemengd beoordeeld.

“Klantenservice is niet ondersteunend en responsief”

“Moeilijk om nuttige antwoorden via e-mail te ontvangen”

“Bedrijf negeert soms berichten en reageert niet”

“Verzoek om terugbetaling werd genegeerd”

“Beperkte ondersteuning en responsiviteit van klantenservice”

“Software suite investering niet aanraden”

“Problemen met compatibiliteit”

“Traag antwoord op supportaanvraag”

“offline validator werkt niet meer na update”

“moet altijd online zijn om software te gebruiken”

👍 5   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

fien - 6 maanden geleden

  • Klantenservice is niet ondersteunend en responsief
  • Moeilijk om nuttige antwoorden via e-mail te ontvangen
  • Bedrijf negeert soms berichten en reageert niet
  • Verzoek om terugbetaling werd genegeerd
  • Probleem met software bewerken niet opgelost
  • Beperkte ondersteuning en responsiviteit van klantenservice
  • Software suite investering niet aanraden

alessio - 6 maanden geleden

  • Geweldige synths
  • Problemen met compatibiliteit
  • Traag antwoord op supportaanvraag

A. Janssen - 7 maanden geleden

  • offline validator werkt niet meer na update
  • moet altijd online zijn om software te gebruiken
  • lastig voor zeeman die vaak ver weg is van wifi
  • geen vermelding in overeenkomst over offline validator wijziging
  • voelt aan als oneerlijk en respectloos tegenover klanten

M. Noël - 8 maanden geleden

  • Professionele en vriendelijke klantenservice

Sebastian rembold - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert snel en vriendelijk

noa - 9 maanden geleden

  • Geweldige software voor muziek maken
  • Slechte ondersteuning en lange wachttijd voor antwoord
  • Hoge kosten voor software zonder adequate ondersteuning

Squally Maelstrom - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Afwezigheid van offline validatie
  • Noodzaak van constante internetverbinding
  • Hoge prijs
  • Gebrek aan duidelijkheid in EULA

Paul - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bedrijf ondersteunt zijn software niet
  • Valse reclame van een eeuwigdurende licentie

Retegan Mihai - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onaanvaardbare behandeling van klanten met betrekking tot software onder een eeuwigdurende licentie
  • Gedrag van het bedrijf leidt tot walging
  • Makkelijk om het juiste te doen
  • Eeuwigdurende licentie moet de keuze van de gebruiker zijn om door te gaan met gebruik

Lauwers - 11 maanden geleden

  • Klantenservice is echt slecht
  • Licentie is niet echt eeuwig

O J Macnack - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Incredible veelzijdigheid als een digitale audio werkstation met rack en SSL mixer
  • Uitgebreide collectie van hoogwaardige gratis tools beschikbaar in de shop
  • Uitstekende ondersteuning met snelle en effectieve oplossingen
  • Gespecialiseerde onderwijsversie kan gunstig zijn voor aspirant-muzikanten
  • Hoop op incorporatie van AI-tools voor het automatiseren van processen

Ben - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen ondersteuningsreactie
  • Zeldzame en onbehulpzame reacties
  • Moeilijk om plakjes toe te voegen/bewerken in Reason of Dr Octo Rex
  • Gebrek aan terugbetaling voor suite en navullingen

Lassi Eronen - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige software voor geluidsexploratie.
  • Ondersteuning ontbreekt, geen antwoord van ondersteuning na drie weken.
  • Softwarestabiliteit is goed, heeft minder ondersteuning nodig in vergelijking met anderen.
  • Reden rack VST-plugin crasht host DAW, waardoor projecten niet kunnen worden geopend.
  • Problemen met Reason licentieserver die de bruikbaarheid van de plugin beïnvloeden.
  • Workarounds beschikbaar, maar vereisen aanzienlijke inspanning om de plugin te gebruiken.
  • Bedrijf lijkt zich bewust te zijn van het probleem op basis van online discussies.

Oli - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige software
  • Geen ondersteuning
  • Lang wachten op antwoord
  • Compatibiliteitsproblemen met proefversie
  • Geen ondersteuning voor post-problemen na proefperiode