Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Rover heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat de verzorgers liefdevol en zorgzaam zijn (67%), dat de app handig is met directe zichtbaarheid van locatie en prijzen (73%), en dat het gemakkelijk is om ons huisdier achter te laten (80%). Aan de andere kant zijn er klachten over de moeite om een oppas te boeken (50%), de onvoldoende controle over welke oppas de aanvraag ontvangt (33%), en het feit dat aanvragen niet kunnen worden geannuleerd (20%). Al met al, een gemengde ervaring volgens de reviews.