SEAGM

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor SEAGM komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SEAGM gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van SEAGM lijkt streng te zijn, aangezien ze geld weigeren terug te geven (100%). Dit kan frustrerend zijn voor klanten die problemen ondervinden met hun betalingen. Het is echter positief dat de reviewer opgelucht is dat de betaling niet is gelukt, wat suggereert dat er ook positieve ervaringen kunnen zijn met deze Return Policy (50%). Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het gebruik van SEAGM om teleurstelling te voorkomen.

“Ik ben nu eigenlijk opgelucht dat de betaling niet is gelukt, want als er iets fout was gegaan, zou ik me kunnen voorstellen hoe moeilijk het zou zijn geweest om een terugbetaling te krijgen van deze mensen.”

“Weigerden geld terug te geven”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

marie - 6 maanden geleden

  • Mislukte betaling voor product
  • Echt verschrikkelijke service! Helemaal niet behulpzaam.
  • De persoon waarmee ik chatte, genaamd Zhi Wei, was erg onbeleefd, nutteloos en irritant.
  • Echt een slechte service!
  • Alles wat hij deed was herhalen als een robot!
  • Ik ben nu eigenlijk opgelucht dat de betaling niet is gelukt, want als er iets fout was gegaan, zou ik me kunnen voorstellen hoe moeilijk het zou zijn geweest om een terugbetaling te krijgen van deze mensen.

Lotte - 9 maanden geleden

  • Veel neppe codes
  • Geen verantwoordelijkheid genomen
  • Weigerden geld terug te geven
  • Veelvoorkomend probleem met neppe codes