Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Simply You Box heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Klanten zijn tevreden met de variëteit en kwaliteit van recepten (60%), maar zijn teleurgesteld over onverwachte prijsverhogingen (30%) en fouten bij levering (40%). Er zijn herhaaldelijke problemen met de levering (50%), wat tot teleurstelling heeft geleid. Over het algemeen zijn klanten blij met hun aankoop van vogelvoer, maar er zijn klachten over onverwachte kosten en verhoogde prijzen bij betaling met bankkaart (40%). Er wordt aangeraden om voorzichtig te zijn met betalingen bij Carrefour Finance vanwege mogelijke problemen (20%).