Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Theorie-leren scoort gemengde reviews met 40% tevreden klanten en 60% ontevreden klanten. Positieve punten zijn de realistische oefenvragen en duidelijke uitleg die hebben bijgedragen aan een goede voorbereiding voor het theorie-examen. Ook wordt de lesstof als goed en makkelijk te begrijpen ervaren. Echter, de slechte service met het ontbreken van antwoorden na het invullen van vragen en vaak voorkomende inlogproblemen zorgen voor teleurstelling en frustratie bij een deel van de klanten. Aanbevelingen aan vrienden worden gegeven door tevreden klanten die met behulp van Theorie-leren in één keer zijn geslaagd voor hun examen.