uniplaces

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor uniplaces komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor uniplaces gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Uniplaces ontvangt veel kritiek van klanten. Veel mensen hebben problemen gehad met het krijgen van een terugbetaling conform beleid, met weigeringen van geld terug te geven na annuleringen en verkeerde betalingen. Een gebrek aan respons en oplichting zorgen voor ontevredenheid bij klanten, met extra kosten en geen restitutie bij annulering. Dit heeft geleid tot beschuldigingen van oplichting en klanten die niet terugbetaald worden voor eerdere boekingen. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Uniplaces onbetrouwbaar en ondoorzichtig te zijn, wat resulteert in een negatief beeld van het bedrijf. (74%)

“Misleidende locatiebeschrijving”

“Geen terugbetaling conform beleid”

“Geld nog steeds niet teruggekregen”

“Weigering om geld terug te betalen na verkeerde overschrijving”

“Gebrek aan respons en oplichting”

“Onbetrouwbaar bedrijf en extra kosten”

“Weigering van geld terug te geven na annulering van aankoop”

“opgelicht in Madrid”

“Geen restitutie bij annulering”

“Slechte reserveringsservice”

👍 0   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Y. Messaoudi - 1 april 2024

  • Misleidende locatiebeschrijving
  • Geen terugbetaling conform beleid

margaux - 21 maart 2024

  • Fout gemaakt bij boeking
  • Geld nog steeds niet teruggekregen
  • Stressvol en vervelend

Bosmans - 28 januari 2024

  • Weigering om geld terug te betalen na verkeerde overschrijving

L. Brasseur - 27 januari 2024

  • Vreselijke situatie, ongewenste boeking en betaling
  • Gebrek aan respons en oplichting
  • Onbetrouwbaar bedrijf en extra kosten
  • Schandalig gedrag en gebrek aan geloofwaardigheid

N. Pierre - 14 november 2023

  • Weigering van geld terug te geven na annulering van aankoop
  • Teleurstellende behandeling na annulering van aankoop

emma - 8 november 2023

  • opgelicht in Madrid

Henk Brink - 7 april 2023Trustpilot 🔗

  • Geen exact adres bij boeking
  • Filter werkt niet correct
  • Geen restitutie bij annulering
  • Onbetrouwbare klantenservice

Dennery - 29 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte reserveringsservice
  • Onbetrouwbaarheid van de website
  • Oplichting door Uniplaces

Charlotte De Pesseroey - 27 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Last minute annulering door Uniplaces zelf
  • Boeking nooit ontvangen bij verhuurder
  • Geen alternatieve opties beschikbaar
  • Niet terugbetaald voor vorige boeking

Mido Ibrahim - 1 april 2020Trustpilot 🔗

  • Oplichting

Mexican Whistler - 29 november 2019Trustpilot 🔗

  • Snelle reactie nodig voor het vinden van een kamer.
  • Geld terugstorten niet mogelijk na verkeerde betaling.