Cruisewinkel Reviews
Reviews (6)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
cruise, problemen, klantenservice
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat problemen goed kan aanpakken. Tijdens onze cruise hadden we helaas enkele problemen aan boord, maar dankzij Cruisewinkel werden deze snel en efficiënt opgelost. De communicatie was aangenaam en we hebben uiteindelijk een passende compensatie ontvangen. De klantenservice van Cruisewinkel is echt top en heeft ons vertrouwen hersteld.
Cruise reis seaview
Snelle en goede afhandeling van de vragen over deze reis. Service is super
Slechte klantenservice
Ik ben het helemaal eens met Rudolf. Het bedrijf is gewoon onbereikbaar per telefoon en reageert niet op e-mails. In plaats daarvan krijg je gewoon nogmaals een kopie van de offerte. Dit is echt niet de service die je verwacht van een reisbureau.
Cruise van 24 dagen
2. Dat bedrijf is echt een nachtmerrie. Ik heb een cruise geboekt en betaald voor 24 dagen, maar kreeg uiteindelijk maar 22 nachten. Ik heb bewijzen dat ik recht heb op 23 dagen, 22 nachten, maar Cruisewinkel weigert te helpen en schuift de schuld naar Costa Cruises. Volgens de Nederlandse wet zijn zij verantwoordelijk, maar ze weigeren hun verantwoordelijkheid te nemen. Na verschillende e-mails van mijn kant, hebben ze ineens besloten om de correspondentie stop te zetten en negeren ze gewoon mijn vragen. Absoluut vermijden dit bedrijf!
Cruise boeking
Ik wou een cruise boeken voor 14 dagen. Heb gevraagd om een offerte. Spijtig genoeg nog steeds niks ontvangen na 8 uur, de klantenservice was echt teleurstellend. Ze zeiden dat het super druk was en dat de offerte misschien morgen zou komen. Heb gevraagd om prioriteit omdat ik bang was dat de cruise niet meer beschikbaar zou zijn, maar kreeg te horen dat er niks aan gedaan kon worden vanwege de drukte.
Cruise reis, gebrek aan service
Dit bedrijf richt zich vooral op het verkopen van cruise reizen, maar ze laten echt te wensen over wat klantenservice betreft. Laatst boekte ik een cruise en jammer genoeg heeft de cruisemaatschappij de reis plots geannuleerd zonder dat ik betaald had. Ze lieten me in het ongewisse over wat nu te doen. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd om contact op te nemen met Cruisewinkel, maar kreeg geen antwoord. Zelfs na drie telefoontjes waarbij ik telkens minstens 10 minuten in de wacht stond, was mijn probleem nog steeds niet opgelost.
Review met meeste stemmen
Cruise reis seaview
Lees verder