Vakantiepark Dierenbos

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Vakantiepark Dierenbos komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vakantiepark Dierenbos gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Vakantiepark Dierenbos heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat er aandacht wordt besteed aan handen ontsmetten en het zwembad van goede kwaliteit is. Aan de andere kant zijn er hoge kosten verbonden aan het wijzigen van de datum, onredelijke kosten voor het verplaatsen van tickets en onduidelijkheid bij ziektegevallen. Ook zijn er klachten over de slechte communicatie en terugbetaling, waardoor sommige gasten geen geld hebben teruggekregen. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Vakantiepark Dierenbos te zorgen voor frustratie en ontevredenheid bij enkele gasten. (40%)

“verblijf in vakantiepark”

“Terugbetaling slecht geregeld”

“Achteruitgang van parkervaring”

“Nieuwe chocomel en apparaat werd schoongemaakt.”

“Slechte ervaring, weggegooid geld”

“Park is te duur”

“Goed zwembad”

“Oude, verwaarloosde meuk, gokautomaten nemen de overhand, eten niet te vreten, koud door onbekwaam personeel, digitalisering neemt rol personeel over, cash geld niet welkom, attracties met T-rips bijelkaar gehouden, houtrot en roest aanwezig, €10 parking, smerig eten, geen personeel om attracties te bedienen”

“Je moet betalen om te kunnen omboeken”

“Hoge kosten voor het wijzigen van de datum”

👍 3   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lebrun - 29 april 2024

  • verblijf in vakantiepark

Md - 28 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Kaartjes voor de verkeerde dag besteld
  • Behandeling van klanten
  • Terugbetaling slecht geregeld

Bram - 24 september 2023Trustpilot 🔗

  • Personeelstekort en gesloten attracties
  • Hoge prijzen voor eten en drinken
  • Achteruitgang van parkervaring

Teun Hopmans - 17 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Chocomel apparaat kapot.
  • Warme chocomel besteld kreeg gewoon water met kleurstof.
  • Niemand sprak Nederlands of luisterde naar klachten.
  • Onhygiënische situatie.
  • Personeel klaagde alleen maar.
  • Nieuwe chocomel en apparaat werd schoongemaakt.

Willeke Rossen - 11 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Vies huisje, bedwantsen, gebrek aan hygiëne
  • Ongemak bij bingo, onvriendelijk personeel
  • Slechte ervaring, weggegooid geld

Color - 10 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Personeel is onvriendelijk en onbeschoft
  • Wachttijden zijn te lang
  • WC's zijn vies
  • Park is te duur

Miloe Van Hove - 29 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Vies en oud huisje/stacaravan
  • Vol met tokkies en harde muziek
  • Park niet goed onderhouden
  • Goed zwembad

Hilde Himbeere - 25 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Oude, verwaarloosde meuk, gokautomaten nemen de overhand, eten niet te vreten, koud door onbekwaam personeel, digitalisering neemt rol personeel over, cash geld niet welkom, attracties met T-rips bijelkaar gehouden, houtrot en roest aanwezig, €10 parking, smerig eten, geen personeel om attracties te bedienen

Kimberley van Essen - 24 december 2022Trustpilot 🔗

  • Je moet betalen om te kunnen omboeken
  • Reserveren verplicht op de dag zelf
  • Hoge kosten voor het wijzigen van de datum
  • Onredelijke kosten voor het verplaatsen van tickets
  • Onhandige regeling bij ziekte

Annelies - 20 september 2022Trustpilot 🔗

  • Veel attracties zijn dicht door technische storing of te weinig bezoekers.
  • Veel restaurants gesloten, beperkte keuze in eten.
  • Problemen met boekingen, aanmaningen ontvangen, kortingen niet verwerkt, te weinig sleutels bij inchecken, huisjes vies.
  • Geen excuses of tegemoetkoming zonder vragen.
  • Geen reactie op klachten, lijkt niet belangrijk gevonden te worden.

Nadine Hakstege - 11 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Vieze huisjes, park half gesloten, zwembad dicht, slechte communicatie, moeite met terugbetaling

Noor - 8 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Veel te doen en leuke attracties
  • Honden toegestaan en drollen op het terrein
  • Niet gecontroleerd bij ingang
  • Parkeerticket van 10,- gekocht voor niks

Stephanie Lidie Olthues - 4 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Wil niet meewerken aan oplossingen

B. Mos - 29 september 2020Trustpilot 🔗

  • Slecht attractiepark
  • Geen zitjes bijgeleverd bij gehuurde fietsen
  • Geen geld terug gekregen
  • Slecht geholpen, slecht beleid

Chane - 22 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Mooie herinneringen aan vakantiepark
  • Veel te druk vanwege Covid-19 maatregelen
  • Grote wachttijden
  • Personeel let op handen ontsmetten