Leen Bakker Reviews

: 28
36% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2023-11-03
Laminaat en zeil aankoop
Na een lastige ervaring met foute berekeningen en verkeerde metingen bij de aankoop van laminaat ...Lees verder
Ferre Verschueren

Relevantste negatieve review

  2024-04-03
Plisse gordijnen op maat
Wat een teleurstelling! We dachten echt dat we de perfecte oplossing hadden gevonden toen we op m...Lees verder
Brasseur

Review met meeste stemmen

  2016-07-31
Goed bezig
In tegen stelling van de Kwantum. Was hier de klantservice super. Elke medewerker was ook serieu...Lees verder
Ruben the Green

Reviews (28)

  (6)

 (1)

  (11)

  (8)

  (2)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zal wel zeker aan 5000 zitten

    Natuurlijk is een bedrijf uit op positieve kritieken, je kan je daarbij als weldenkend mens, vragen bij stellen, de ontevredenen delen bagger en wie content schrijft niks. Vraag me tijden af of ik een recensie kan schrijven over iemand achter zijn bureau of over die lijnarbeider in de fabriek. De postbode op de straat of de kuiqvrou voor wie dan ook. Wie meent dat de lonen hoger liggen in de verkoop dan de jobs die ik aanhaalde zijn mis. Waar spuw ik mijn gal over bureau mensen of kuisvrouwen, fabrieksarbeiders of anderen ? Juist, dat gaat niet. Dus hou er mee op om de mensen de grond in te duwen, zij dien hun best en zorgen ook voor kinderen, familie en woonst. Degoutant volk, alles wat mensen afkraakt, werken ze ook zelf vraag ik me af. Wie begot vindt de tijd om iemand online anoniem te gaan afkraken? Get a life.

    Bestelling gedaan op 03 febr zou toekomen op 11 febr... verlof genomen.. geen bestelling ontvangen... telefonisch zijn ze niet of nauwelijks te bereiken... via hun contactformulier antwoorden ze NOOIT... eerste en laatste keer...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen

    Ik heb onlangs gordijnen gekocht bij deze winkel en ik ben eigenlijk best tevreden over mijn ervaring daar. Toen ik de gordijnen kocht, werd ik vriendelijk geholpen door het personeel in de winkel. Maar toen ik ze thuis uitpakte, zag ik dat de afwerking niet goed was. Ze hadden zwarte draad gebruikt bij het naaien, wat er echt niet mooi uitzag aan de bovenkant en aan de zoom onderaan. De winkelbediende erkende het probleem en dacht dat er een vergissing was gemaakt met de draad, maar de verantwoordelijke beweerde dat dit normaal was. Dit was teleurstellend, vooral omdat ik in het verleden gordijnen had besteld die wel mooi waren afgewerkt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Laminaat en zeil aankoop

    Na een lastige ervaring met foute berekeningen en verkeerde metingen bij de aankoop van laminaat en zeil, was ik eerst teleurgesteld. Gelukkig heeft de klantendienst alles mooi opgelost en me op een vriendelijke manier geholpen. Ilona en Corina verdienen een speciale vermelding voor hun professionaliteit en klantvriendelijkheid. Dankzij hen is de situatie uiteindelijk goed opgelost en ben ik blij met mijn aankoop.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slaap als een roosje

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plisse gordijnen op maat

    Wat een teleurstelling! We dachten echt dat we de perfecte oplossing hadden gevonden toen we op maat gemaakte plisségordijnen bestelden. We hadden een afspraak gemaakt voor advies aan huis, maar het bleek allemaal een grote misser te zijn. We kregen verkeerde informatie en dachten dat we de gordijnen op plastic kozijnen konden plakken, wat achteraf echt belachelijk bleek te zijn. We hebben verschillende keren geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice, maar telkens werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Ze beloofden dat ze zouden terugbellen, maar we hebben wekenlang niets gehoord. Nu zitten we met 2000 euro aan nutteloze gordijnen en lijkt het alsof Leen Bakker zich nergens iets van aantrekt. Het voelt alsof we gewoon 2000 euro door het toilet hebben gespoeld. Als jong stel dat net begint samen te wonen, is dit echt een enorme teleurstelling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kapstok gekocht

    Ik heb online een nieuwe kapstok gekocht, maar helaas bleek het eigenlijk een tweedehands kapstok te zijn met veel sporen van vorig gebruik. Ik heb hen hierover gecontacteerd om een andere kapstok te krijgen of mijn geld terug te krijgen, maar tot nu toe (meer dan een maand later) heb ik nog niets van hen gehoord. Toen ik een review op hun website wilde plaatsen, werd deze geweigerd, maar kreeg ik wel de volgende dag een reactie. Het is jammer dat ze niet reageren op mijn klacht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    rolgordijnen online gekocht

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.be en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker

    Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goed bezig

    In tegen stelling van de Kwantum. Was hier de klantservice super. Elke medewerker was ook serieus aan werk. Ik kom graag weer terug!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van 180x200 bed

    In juni 2023 is het bed van mijn dochter doorgezakt, waardoor ze op de grond moest slapen. Ik heb meteen een klacht ingediend en foto's opgestuurd, maar kreeg nooit een reactie en moest zelf constant om een update vragen. Na 7 maanden heb ik het bed zelf weggedaan en een nieuwe gekocht op eigen kosten. Pas in februari kreeg ik te horen dat ik recht had op garantie, maar omdat het oude bed al weg was, kreeg ik niets. Geen excuses of compensatie van Leen Bakker. Het duurde te lang voor het probleem werd opgelost en het gebrek aan begrip voor de situatie is teleurstellend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vinyl vloer in de keuken

    Toen ze de vinyl vloer in mijn keuken legden, vergaten ze helaas de afwerkplint aan beide zijden te plaatsen, waardoor er een niveauverschil van 1 cm ontstond. Dit was echt gevaarlijk, vooral met mijn moeder van 92 jaar oud in huis. Na het indienen van een klacht bij de klantenservice en hen genoeg tijd te geven om te reageren, heb ik nog steeds niets van hen gehoord. De klantenservice lijkt onbemand en onbereikbaar via de telefoon. Dit heeft me teleurgesteld en ik ben niet tevreden met de service die ik heb gekregen. Deze negatieve ervaring betekent dat ik in de toekomst geen zaken meer zal doen met dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Curtains falling apart within a year

    Spijtig genoeg is mijn ervaring met de gordijnen die ik in jouw winkel heb gekocht minder dan bevredigend. Na amper een jaar beginnen de gordijnen gaten te vertonen, zelfs zonder te worden gewassen. Toen ik contact opnam met de klantendienst over dit probleem, kreeg ik te horen dat het te wijten was aan verkeerd gebruik en wassen, wat eenvoudigweg niet het geval is. Hoe kan men gordijnen verkeerd gebruiken door ze te openen en te sluiten in een slaapkamer? Het is teleurstellend om te zien dat het bedrijf lijkt te proberen verantwoordelijkheid te ontlopen door de schuld af te schuiven op de leverancier. Het gebrek aan goede service na verkoop heeft een bittere nasmaak achtergelaten, waardoor het duidelijk is dat ik in de toekomst geen gordijnen meer zal kopen in jouw winkel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 bedden besteld

    Ik heb twee bedden besteld en het gedoe begint al bij de levering. Een van de bedden was incompleet en zwaar beschadigd, het andere bed was ook overal kapot. Na veel gedoe hebben we het bed laten omruilen, maar zelfs het nieuwe bed was weer helemaal kapot. We moeten nu wachten op een nieuwe omruiling en dat duurt dagen. Ik zit nu al anderhalve week zonder bed en dat is gewoon verschrikkelijk. De service is echt slecht, bah! Ik kom hier nooit meer.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van meubels

    De levering van mijn meubels was een complete ramp. Vanaf het begin waren er problemen en alles leek in de soep te lopen. Ik kreeg meer dan 8 verschillende leverdata te horen, maar geen enkele daarvan klopte. Zelfs nadat ik een e-mail had gekregen dat levering niet mogelijk was, kreeg ik toch een deellevering. Het is echt ongelooflijk. Wat het nog erger maakte, was het feit dat Leen Bakker telefonisch onbereikbaar was en dat ik geen inhoudelijke reactie kreeg op mijn e-mails. Elke keer kreeg ik een standaardantwoord, zonder enige oplossing voor mijn problemen. Het is niet oké dat klanten zo behandeld worden. Op sociale media en beoordelingssites zoals Facebook en Trustpilot staan veel klachten, maar er lijkt niets aan gedaan te worden. Het lijkt alsof de klant er alleen voor staat en dat er geen echte service geleverd wordt. Zeer teleurstellend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vloer

    Mijn pvc-vloer blijkt kwalitatief buitengewoon slecht, zit na enkele maanden al onder de krassen en slijtagevlekken. In mei al aangegeven bij Leen Bakker en na lang negeren en afschuiven eindelijk een ''oplossing'' geboden: 60 euro voor 3 busjes vloersprays, terwijl de vloer 1300 euro kostte... werkelijk een schandalig aanbod, service beneden alle peil


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kapotte kast

    Ik heb een kast gekocht en in het begin leek alles prima te gaan. Maar toen bleek een deel ervan kapot te zijn en begon het gedoe. Ik wacht al weken op een oplossing en het lijkt maar niet op te schieten. Echt frustrerend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tuinstoel

    Ik heb je e-mail ontvangen, bedankt!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn kapotte boxspring

    Ik zit al meer dan 3 maanden te wachten op een antwoord op mijn e-mail. En als ik eindelijk iemand aan de lijn krijg, hangen ze gewoon op. Echt belachelijk. Mijn boxspring is kapot gegaan tijdens de garantieperiode. Ik wil daarvoor een compensatie... anders stuur ik het hele bed gewoon terug.


Anderen bekeken ook