
Leen Bakker
Alle reviewsLeen Bakker
Alle reviews (17)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Zal wel zeker aan 5000 zitten
Natuurlijk is een bedrijf uit op positieve kritieken, je kan je daarbij als weldenkend mens, vragen bij stellen, de ontevredenen delen bagger en wie content schrijft niks. Vraag me tijden af of ik een recensie kan schrijven over iemand achter zijn bureau of over die lijnarbeider in de fabriek. De postbode op de straat of de kuiqvrou voor wie dan ook. Wie meent dat de lonen hoger liggen in de verkoop dan de jobs die ik aanhaalde zijn mis. Waar spuw ik mijn gal over bureau mensen of kuisvrouwen, fabrieksarbeiders of anderen ? Juist, dat gaat niet. Dus hou er mee op om de mensen de grond in te duwen, zij dien hun best en zorgen ook voor kinderen, familie en woonst. Degoutant volk, alles wat mensen afkraakt, werken ze ook zelf vraag ik me af. Wie begot vindt de tijd om iemand online anoniem te gaan afkraken? Get a life.
Slaap als een roosje
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.
rolgordijnen online gekocht
we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.be en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!
Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker
Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.
Bank Tom
In Februari 2022 hebben wij een bank besteld bij Leen Bakker. Deze zou 5 Mei 2022 bezorgd worden. De bank werd niet bezorgd. Nul communicatie van het bezorgbedrijf OF Leen Bakker hierover, wij mochten zelf contact opnemen. Het is nu 15 Juni 2022, 5 weken na de bezorgdatum, en we hebben van Leen Bakker nog altijd niks gehoord: geen reden voor het niet leveren en geen informatie over een nieuwe bezorgdatum of terugstorting van het geld. Ook niet na onze vele pogingen om Leen Bakker in beweging te krijgen via de telefonische klantenservice (5+ keer), social media en een mail met een uiterlijke datum voor actie van hun kant. Keer op keer horen we dat 'een andere afdeling' iets gaat doen. Na 5 weken hebben ze nog NIKS voor ons gedaan. Op dit moment heeft Leen Bakker ons dus gewoon bedrogen. Ze pakken je geld maar leveren niet. Waardeloos bedrijf met waardeloze klantenservice. Ze hebben het laatste van ons nog niet gehoord hierover.
bed
Absolutely terrible service!! I don't even know where to begin. The service was terrible and the delivery was awful. If you buy something from this store, then buy it on the spot and walk out with it. Don't have it delivered. They have messed up our delivery three times and it is still not solved. You cannot get anywhere with customer service. You wait on hold for 20 minutes and the person that answers cannot solve anything. This has happened several times so it is not particular to one person. The delivery track and trace and phone call that they promise does not happen. No accurate indication when you will expect your delivery. Finally the delivery comes and they do not have the order complete and they can't do anything about it. And now we have to wait another week for the rest of our delivery because, according to customer service,"they are busy". So they mess up, they can't solve it, they are too busy to arrange anything. And I waited all day for the delivery because their track and trace is worthless and now I get to repeat this whole thing next week. If that even happens because as of now, I don't even know when or if they will come with the rest of my order. Remember, the person I spoke to at customer service doesn't know anything and can't solve anything so I will get an email eventually from someone else - when they are not too busy to get back to me. DO NOT ORDER ANYTHING TO BE DELIVERED FROM THIS COMPANY!
Goed bezig
In tegen stelling van de Kwantum. Was hier de klantservice super. Elke medewerker was ook serieus aan werk. Ik kom graag weer terug!
small stuff
Leenbakker, just no.
No communication, no excuses, no solutions. They just don't keep their promises and be prepared for a couple of months delivery time.
I orders 2 small things, a small wood plate and a tray. 3 months later, still nothing.Tuinset
Slechtste aankoop ooit. Tuinset werd geleverd met meerdere beschadigingen en men doet niets om het op te lossen. Klantendienst met zeer slechte en trage communicatie! Koop hier nooit meer!
Jalouziën witte houten
Bestelling van 7 stuks verliep vlot.
Na afhalen en plaatsing bleek 1 van de 7 onderaan zeer dlecht afgewerkt (scheefhangende onderregel bij volledig neergelaten jalouzie). Hierover klacht gestuurd via mail en na 3 maanden nog steeds géén reactie.
Voor meer dan 100€ ver acht je wrl meer serviceOp maat gemaakte gordijnen.
Ik heb gordijnen gekocht voor mijn twee slaapkamers. Ik gruwel van het zicht dat ik kreeg toen ze eenmaal ophingen.
1) Ik heb 2 cm boven de grond gevraagd, in praktijk krijg ik er 5. Ik heb de stof laten nameten in de winkel en die blijkt correct te zijn. De gordijn hangt niet mooi naar beneden, er zit een slag in de enkele plooi waardoor ze onderweg 3cm verliest.
De stof valt ook niet zoals die zou moeten vallen bij een enkele plooi, waardoor het enorm slordig overkomt terwijl je je gordijn wel netjes hebt dichtgedaan. Of toch binnen de mogelijkheden die er zijn gezien de breedte van de gordijn dan weer te veel stof is. De gordijn heeft onderaan een zeer onregelmatige en slordige golving, dit heb ik nog nooit gezien bij een enkel plooi. De golving onderaan de gordijn zou (min of meer) gelijk moeten zijn en strak moeten ogen, wat nog eens aangeeft dat er iets mis is.
2) De breedte van het gordijn is te groot waardoor ik ze niet mooi strak kan trekken. De enkele plooi komt niet tot zijn recht want er is te veel stof om hem mooi ‘strak’ te krijgen. Of ik laat de plooi wel tot zijn recht komen en dan krijg je in het midden, bij het sluiten van de gordijn een gigantische prop gordijn. Ik geef de correcte maten door, waarom worden die dan ook niet correct nagemaakt? Waarom heet dit dan maatwerk? Zeker gezien de grote overschot aan gordijn.
3) De stof zou 90 a 95% verduisterend moeten zijn. Ik weet dat het niet volledig donker zal worden maar dat ik nog een boek kan lezen met mijn gordijnen dicht had ik ook niet verwacht. Er staat geen direct zonlicht op de ramen in de ochtend, dus de gordijn krijgt geen ‘extreme’ condities te verwerken, toch doet hij zijn werk niet!
4) In de winkel raadde ze me af om een extra verduisterende stof toe te voegen aan de gordijn omdat 90 a 95 % echt al wel veel ging zijn. Dit zou zeker goed verduisteren, ook ondanks de lichtere kleur van de stof. Daarnaast ging het niet mooi zijn met die extra stof als ik hem eens zou wassen omdat je dan met twee verschillende structuren van stof zit en dat scheef kan trekken. Tijdens de nameting van de gordijnen (ik geloofde niet dat ze de correcte lengte hadden gezien ze 5cm ipv 2 cm boven de grond hangen) bleek ik mijn gordijnen niet te kunnen wassen want het krimppercentage zou te groot zijn waardoor mijn gordijnen nog korter zouden worden! (Hoewel de breedte gerust nog 10cm of meer mag krimpen!)
5) Toen ik in de winkel mijn gordijnen ging laten nameten want tijdens het ophangen bleken ze 5cm in plaats van 2 cm boven de grond te hangen had de man, waar geen spelt tussen te krijgen was, mij niet goed verder geholpen. Mijn afmetingen zijn correct, en die van de gordijnen bleken ook correct te zijn. Toch is er een verlies van 3cm. Hij zei dat ze er niets meer aan konden doen want de gordijn had de correcte afmeting. Ik moest mijn gordijn maar wat lager hangen via de verstelbare bovenkant. Ik had opstoppen van de rails gevraagd en moest ze dan maar onder mijn rails laten komen, dan won ik nog wat centimeters. De gordijn had de juiste afmeting dus handjes af: Leen bakker is hier niet voor verantwoordelijk. Dat de gordijn een slag heeft en niet mooi naar beneden hangt en centimeters onderweg verliest wilde hij niet horen. ‘De gordijnen hebben de correcte afmeting! Einde verhaal.’ Ook over de veel te brede gordijn en de absoluut geen 90 a 95% verduisterend effect wilde hij niets horen. Leen bakker gebruikt marges en die breedte valt daar onder (minstens 10cm en meer te breed!!) en ik had maar extra verduistering moeten toevoegen (Wat bij aankoop, in dezelfde winkel sterk afgeraden werd!).
6) En als laatste zit er al een beschadiging aan en dat nog voor ik hem uit de verpakking gehaald had. Ook hier wilde de verkoper niets van weten, dit was mijn eigen schuld. Ik heb heel veel spijt dat ik geen foto gemaakt heb van de beschadiging terwijl hij nog in de verpakking zat.
Ik ben niet te spreken over mijn gordijnen. Hier wordt ik oprecht heel verdrietig van, gordijnen zijn niet goedkoop en je hoopt als je maatwerk kiest ook mooie gordijnen te krijgen en niet deze verschrikking.+80 Euro aan Manden
Nooit geleverd, geen antwoord per mail, vreselijk gefrustreerde heks aan de telefoon. Ik moest er bijna om lachen, zo onvoorstelbaar was die service. Maar ik heb wel Test-Aankoop en Consumentenbescherming moeten inschakelen. Ik wacht nog steeds na maanden op mijn levering.
Meubels
Na 4 maanden nog steeds mijn meubels niet ontvangen!!
KUSSENBOX VOOR TUIN
VERSCHRIKKELIJKE SERVICE. DUBBEL AANGEREKENDE BESTELLINGEN, GEEN LEVERING, GEEN REACTIE OP MAILS. KOOP HIER NIETS!
onderdelen tekort
ik koop online 2 kleerkasten met schuifdeuren
blijken er een bepaald type schroefjes niet bij te zitten
er word gemaild en krijgen als antwoord "U kunt de ontbrekende onderdelen gaan halen in een van onze filiale."
er werd online gekocht omdat we geen wagen hebben
de dichts bijzijnde winkel ligt op 3km
er is betaald voor levering aan huis
als er stukken niet bij zijn horen ze die maar na te sturen
het gaat om 2 schroefjes x2 gezien er 2 dezelfde kasten gekocht zijn
ik ben er ook zeker van dat die schroefjes bij hen niet standaard op stock zijn
we zijn sneller te voet bij de gamma
maar ik vind het niet kunnen dat je zelf maar moet gaan lopen om ontbrekende onderdelen te bekomen
grtsOneerlijke praktijken
Kocht er 6 stoelen, die supersnel kapot gegaan zijn. Nu blijkt dit een courant probleem, waarbij vele klanten hierover klagen. Toch blijft Leenbakker deze stoelen, weliswaar aan een kortingsprijs, aanbieden. Wie zo'n stoel wil omruilen, kan best een wagen hebben, mag je zelf opdraaien voor de kosten van de omruiling. Leenbakker hier meermaals over aangeschreven, nooit een antwoord gehad. Mijn review waarin dit probleem aangekaart wordt, verschijnt ook niet online, ondanks meerdere mails... Zeer oneerlijke klantenservice.
Anderen bekeken ook


Loungeset.be
Let op en lees hier eerst wat anderen over dit bedrijf vertellen. Kies ervoor om de reviews te lezen over dit bedrijf om zo een goed beeld te krijg...

Lampentotaal
Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.be? Lampentotaal.be valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Bestelling gedaan op 03 febr zou toekomen op 11 febr... verlof genomen.. geen bestelling ontvangen... telefonisch zijn ze niet of nauwelijks te bereiken... via hun contactformulier antwoorden ze NOOIT... eerste en laatste keer...