Home24

Alle reviews

Home24

47% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

V
Verhelst Jan
Relaxzetel in reclame aan 249,99€ "shop nu" enkel aan 329,99€ te verkrijgen zonder enige korting. 3x ":er is iets fout gegaan" Dus een afrader!!! Lees verder
S
Saskia
Ik had al een mooie lamp op het oog, voor boven de eettafel. En nu zat daar een vette korting op, want het is kennelijk Sale bij Home 24. Blij mee!!Lees verder
T
Thomas Vermander
Kledingkast geleverd met 4 kapotte onderdelen. Besteld in maart. Tot op heden, juni, nog steeds de vervangende onderdelen niet ontvangen. Op 10 juni mail gekregen dat de vervangende onderdelen net ...Lees verder
G
Grassi Marco
Besteld eind Juni 2020. Heel dure wandkast. Levertijd 15 weken. Na 22 weken Geleverd door dynalogic,1 kast waarvan de legplanken volledig beschadigd zijn ook de verlichting volledig losgerukt,na...Lees verder
G
Gabrielle
Artikel begin december besteld. Direct geannuleerd (online en gebeld) toen bleek dat de levertijd 16 weken was ipv 2. Nog steeds mijn geld van bijna 1000 euro niet terug. En vorige week stonden ze ...Lees verder

Alle reviews (17)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bedrieglijke reclame!!!

    Relaxzetel in reclame aan 249,99€ "shop nu" enkel aan 329,99€ te verkrijgen zonder enige korting. 3x ":er is iets fout gegaan" Dus een afrader!!!

    Bestelling geplaatst in maart en betaald, tot op heden niets ontvangen. Twee weken geleden kregen we melding dat onze bestelling verkeerd geleverd was en ze ons op de hoogte zouden houden. Niets meer vernomen. Betaling is echter wel aanvaard. Slechte klantenservice. Laatste tijd veel problemen gehad met NL sites.

    Deze site geeft blijkbaar zelf aan wat de rating is voor bestellen en levering, niet ok. Zou ik hier weer kopen: NEEN, bedriegelijk bedrijf. Service 0, geen opvolging en slechte service- prijs is even duur als in een ander bedrijf, kon niet anders tgv Coronaperiode.

    Kan bij Home24 niet meer inloggen als klant om mijn bestelling te volgen. Heb 2 weken geleden volledig bedrag betaald op rekening van de Deutsche Bank in Berlijn, zonder naam van firma, het bedrag ging er onmiddellijk bij mij af. Laatste melding was dat ze mijn zetel gingen versturen, sindsdien geen kontakt meer mogelijk. Zal ik de zetel ooit krijgen ???

    Nu ik al die reacties lees kan ik alleen maar vaststellen dat het om een malafide bedrijf gaat en ik opgelicht ben voor 140 Euro !

    Bestelling onderweg ... nog niks ontvangen koerierdienst DHL komt het dan wel aan ???? uit ervaring slechte firma

    Kapot slechte site. Een kast betaald voor €399 om achteraf een email te krijge dat ik niet heb betaald. Oplichterij


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prachtige Lamp gekocht met vette korting

    Ik had al een mooie lamp op het oog, voor boven de eettafel. En nu zat daar een vette korting op, want het is kennelijk Sale bij Home 24. Blij mee!!

    Beste Willem,

    Wat ontzettend vervelend!
    Kun je contact met ons opnemen op onderstaande gegevens? Dan gaan we kijken wat we kunnen doen om dit voor je op te lossen.

    Met vriendelijke groet,
    Eva
    leapp.be
    088 100 51 21


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kledingkast

    Kledingkast geleverd met 4 kapotte onderdelen. Besteld in maart. Tot op heden, juni, nog steeds de vervangende onderdelen niet ontvangen. Op 10 juni mail gekregen dat de vervangende onderdelen net besteld zijn bij de fabrikant. Na een dikke maand pas! Service dikke 0!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wandmeubel la carlotta 3 delig

    Besteld eind Juni 2020.
    Heel dure wandkast.
    Levertijd 15 weken.
    Na 22 weken Geleverd door dynalogic,1 kast waarvan de legplanken volledig beschadigd zijn ook de verlichting volledig losgerukt,na contact met de klantendienst een nieuwe besteld zodat de beschadigde kast terug kan opgehaald worden.
    De nieuwe kast terug een leveringstermijn van 15 weken!!!
    Op 8 februari 2021 een mail gekregen waarin staat dat de kast vertraging heeft en nog 11 weken zal duren alvorens geleverd te worden.
    Nu zijn we ondertussen 1 maart 2021 en krijg een mail waarin staat dat de zending vertraagd is en ik nog 10 weken moet wachten,als dit zo verder gaat heb ik tegen het einde van het jaar de nieuwe kast nog niet.
    Hier bestel ik nooit meer.
    Zeer teleurstellend bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boekenkast

    Artikel begin december besteld. Direct geannuleerd (online en gebeld) toen bleek dat de levertijd 16 weken was ipv 2. Nog steeds mijn geld van bijna 1000 euro niet terug. En vorige week stonden ze met het artikel aan de deur ...dat ik geweigerd heb. Klantenservice al meermalen gecontact. Geen reactie


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bexwell 2x 3zits

    Banken in november besteld na een poos te wachten onze datum gekregen wanneer deze geleverd zou worden. Alles in gang gezet om onze oude banken uit huis te hebben een dag voor de banken geleverd zouden worden. Dag van levering niks. Ik bellen fouten in het systeem. Een nieuwe afspraak gemaakt. Weer niks banken stuk.
    Ik krijg een refund en als ik de banken wil moet ik de bestelling opnieuw doen. Nu een maand later mijn geld nog steeds niet terug de nieuwe bestelling is wel binnen.
    Ik blijf maar bellen en er worden steeds meer fouten gemaakt benieuwd hoe snel ik m’n geld terug heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kussenslopen

    2maal2slopen besteld begin december.de eerste 2 werden tijdig geleverd maar wel apart op 2 verschillende dagen terwijl ze dezelfde waren en samen besteld werden.Op de andere 2 wacht ik nog.Home 24 communiceert niks.Ik heb al 2 keer via mail navraag gedaan.Mijn bestelling werd dan plots verzonden maar staat nu weer al 5 dagen in verzending


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1

    1"'`--

    Vandaag tafel geleverd, met beschadiging aan tafelblad en ook aan de uitschuifbare tafelblad en, klacht ingestuurd en nu hopen op naleveren van de onderdelen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zweefdeurkast Skop

    Begin juli 2020 bestel ik een kast bij Home24. Men zou ca 10 weken moeten wachten voor levering. Plots ontving ik daags voor levering rond 24 u een reactie van de transporteur dat ze in de voormiddag zouden leveren. Op de site kon men de route volgen...eerst waren ze onderweg om daarna een mail te mogen ontvangen dat ze plots niet meer kunnen leveren wegens verpakkingschade! Daarna duurt het weken vooraleer er een "oplossing" komt. Home24 vraagt me stellig om de zwaar beschadigde kast (grote stukken uit panelen,...)toch te mogen leveren! Ze kunnen niet zelf een nieuwe kast bestellen. Na levering zouden ze dan eventueel onderdelen kunnen bijbestellen of een korting geven. Aangezien ik niet opnieuw +3 maanden wens te wachten op eventueel een nieuwe kast stem ik toe voor nazicht. Ik zou daarna nog kunnen beslissen ze the willen houden of niet. Ze geven aldus opdracht aan hun transporteur om de beschadigde kast alsnog bij mij af te leveren...maar deze verstuurt ze retour Home24! Ik heb verscheidene mails moeten versturen zowel naar Home24 als wel hun transporteur. Telkens was er miscommunicatie! Dus na meer dan 3 maanden zouden ze nu mijn geld terug betalen. Indien ik nog eenzelfde kast zou wensen te bestellen kan dit..echter de oorspronkelijke korting op deze kast is nu niet meer van toepassing! Het mag duidelijk zijn dat Home24 en hun transporteur een zeer zeer slechte service bieden...een gewaarschuwd persoon is er 2 waard...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Garderobekast 5 delig


    Dit was eerste en laatste aankoop bij Home 24
    Bij levering kastdeur beschadigt, na 70 dagen en een hoop troep vervangend onderdeel ontvangen (weer beschadigt). Kast niet meer verkrijgbaar ondertussen en 90 euro terug gekregen van kast van 199,99 euro.
    Klantendienst duurt dagen vooraleer antwoord.
    Transportfirma van Home 24 krijgt blijkbaar niets onbeschadigd afgeleverd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV meubel

    Telefonisch 1/2u tot 1u wachttijd. Ontwijkende antwoorden. Mails geen respons of lange tijd nadien. Levering = lang wachten, beschadigde ronde poot = ovaal geplet en 1 inlegplank schuif tekort! Beter niet bestellen bij Home24. Zeer ontevreden ex-klant.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Turner Nachtkastje

    Home24, wat een klucht! In april nachtkastje ontvangen, met beschadigde én onvoldoende onderdelen. Na ettelijke malen klacht ingediend te hebben is mijn nabestelling bijna 3 maand verder nog steeds niet verzonden. "Sorry meneer, wij zijn afhankelijk van de fabrikant voor deze nabestelling" luidt het. Als ik dan vraag om de fabrikant op te bellen komet er laconiek het antwoord "we hebben hun telefoonnummer niet". NOOIT meer!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hoekzetel

    Over de kwaliteit van de zetel kan ik helaas nog niets zeggen. De transportfirma waar home24 mee samenwerkt is rampzalig.
    Al twee keer een mail gekregen dat ze de afspraak niet kunnen nakomen.
    Reden 1: eerst was de chauffeur onderweg. Een halfuur voor levering plots niet meer?
    Reden 2: Een fout in het sorteercentrum.
    Dit is nu twee dagen geleden en ik krijg op geen enkele mail antwoord.
    Bellen naar de transportfirma zie ik niet zitten (0,45/min).

    Ook gemaild naar Home24, daar krijg ik evenmin respons. Ik bestel hier nooit meer.

    Een ramp. We zitten hier ondertussen zonder zetel ...


Anderen bekeken ook

Websa merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten
websa
1 reviews

Wat? Heb jij het ook al gehoord? Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslissen of je w...

Loungeset.be merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten
Loungeset.be
1 reviews

Let op en lees hier eerst wat anderen over dit bedrijf vertellen. Kies ervoor om de reviews te lezen over dit bedrijf om zo een goed beeld te krijg...

Lampentotaal merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten
Lampentotaal
2 reviews

Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.be? Lampentotaal.be valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Dekoria merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten
Dekoria
1 reviews

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Dekoria.be, lees de meningen van anderen op onze site. Waarom zou je nog wachten met het delen van jouw mening...

Home24

Home24 is een online shop voor een uiteenlopend assortiment van meubels, lampen, woonaccessoires en nog vele andere producten. Het is dé alles-in-1-shop bij uitstek. Het groeiende assortiment biedt een ruime keuze voor elke smaak op het gebied van wonen, maar ook voor in de tuin. Voor ieder wat wils dus. Het enorme assortiment wordt ook nog eens kracht bij gezet door de snelle en gratis levering van de producten van Home24.

Met mooie, professionele foto’s van het assortiment en de gedetailleerde productbeschrijvingen word je goed ingelicht over de producten voor je een keuze maakt. Het assortiment biedt zowel jong en hip, als klassiek en modern. Voor elk budget en inrichtingsadvies zijn er producten te vinden die helemaal passen bij jouw woonstijl.

Wat biedt Home24?
Home24 biedt een groot assortiment in producten in de woon- en tuinbranche. Het assortiment bestaat uit lampen, accessoires, producten voor keuken, huishouden en de tuin, allemaal te bestelling via de webwinkel. Ook bieden ze een pagina waarop inspiratie te vinden is. Wil je graag een ander interieur of andere tuinproducten, maar ben je er nog niet helemaal uit wat je precies wilt? Dan kun je je op deze pagina laten inspireren.

Wat belooft Home24?
Home24 biedt vier voordelen voor hun klanten:
-    Gemakkelijk en snel meubels kopen vanuit thuis:
Vaak moet iedereen die op zoek is naar meubels naar een woonboulevard, daarbij komt het organiseren van een vrachtwagen vooraf en dan ook nog door het verkeer. Dat is voorbij wanneer je bestelt bij Home24. Door de eenvoudige navigatie, duidelijke bedieining en snelle bestelling heb je in een oogwenk wat je hebben wilt. Bij Home24 heb je de keuze uit meerdere betaalmogelijkheden en worden de producten gratis geleverd.

De betaalmogelijkehden zijn:
o    Creditcard;
o    iDeal;
o    Paypal.

-    Ruime keuze in producten

Met producten van honderden fabrikanten bestaat het assortiment uit meubels, lampen en woonaccessoires van grote internationale merken als:
o    Topstar;
o    Rauch;
o    ArteM;
o    Leonardo;
o    En vele andere.

Daarnaast zijn er ook veel exclusieve labels zoals Flos en Alessi.

-    Gratis levering aan huis

Verzendkosten kent Home24 niet, dus ook geen minimale bestelprijzen. Hoe duur het product of hoe groot u bestelling ook is, levering aan huis is gratis.

-    Uitgebreide persoonlijke service:
Home24 heeft een betrouwbare klantenservice die graag antwoord geven op alle vragen over hun woon- en tuinproducten.

Aanbiedingen bij Home24
Omdat Home24 voor elk budget mooie producten heeft, zijn er ook altijd prachtige producten in de aanbieding. Zo zijn er ook producten voor de kleine portemonnee die in het oog zullen springen.

Keurmerken en registratie van Home24
De website van Home24 heeft een EKOMI-keurmerk. EKOMI verzamelt beoordelingen van klanten die bij bedrijven een aankoop hebben gedaan. Het EKOMI-keurmerk geeft aan dat Home24 voldoet aan de voorwaarden van het keurmerk. Daarnaast hebben ze ook het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk, waarmee ze aangeven dat ze een betrouwbare website zijn.

Hoe gaat Home24 om met vragen en klachten?
Heeft u vragen of klachten over producten die u ontvangen heeft? Of heeft u andere vragen? Dan kunt u terecht bij de klantenservice van Home24. De betrouwbare klantenservice is via het contactformulier op de website te bereiken. 

Geef je mening over Home24
Heb je ervaring met producten van Home24? Of heb je inspiratie voor je nieuwe interieur kunnen putten uit de website? Laat dan hier je mening achter. Zo laat je andere weten wat je van de service en producten van Home24 vindt.

Goed bedrijf? Leuke meubels en stoelen? Makkelijk bestellen of niet? Lees ervaringen van klanten die u voorgingen bij home24. Lees reviews bij ErvaringenSite