
Home24 Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Home24
Alle reviews (11)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Vintage kast
Op basis van sommige comments met een zekere 'angst' een vintage kast besteld. Wij kunnen enkel positieve feedback melden: heel goede communicatie (mail en sms) over de status van de zending, levering netjes op het voorziene moment, de kast héél degelijk verpakt geleverd. Alles perfect in orde!
htjoxEYIfib
EpCSNWzGKx
RFJbwzyqSYN
MLDvrHElYosQdehx
rhYLHdtb
rBEQgZmh
KRHThtgxFqB
tlSnwpqfsVuOKrP
cqHpJLPVWwks
Bedrieglijke reclame!!!
Relaxzetel in reclame aan 249,99€ "shop nu" enkel aan 329,99€ te verkrijgen zonder enige korting. 3x ":er is iets fout gegaan" Dus een afrader!!!
Bestelling geplaatst in maart en betaald, tot op heden niets ontvangen. Twee weken geleden kregen we melding dat onze bestelling verkeerd geleverd was en ze ons op de hoogte zouden houden. Niets meer vernomen. Betaling is echter wel aanvaard. Slechte klantenservice. Laatste tijd veel problemen gehad met NL sites.
Deze site geeft blijkbaar zelf aan wat de rating is voor bestellen en levering, niet ok. Zou ik hier weer kopen: NEEN, bedriegelijk bedrijf. Service 0, geen opvolging en slechte service- prijs is even duur als in een ander bedrijf, kon niet anders tgv Coronaperiode.
Kan bij Home24 niet meer inloggen als klant om mijn bestelling te volgen. Heb 2 weken geleden volledig bedrag betaald op rekening van de Deutsche Bank in Berlijn, zonder naam van firma, het bedrag ging er onmiddellijk bij mij af. Laatste melding was dat ze mijn zetel gingen versturen, sindsdien geen kontakt meer mogelijk. Zal ik de zetel ooit krijgen ???
Nu ik al die reacties lees kan ik alleen maar vaststellen dat het om een malafide bedrijf gaat en ik opgelicht ben voor 140 Euro !
Bestelling onderweg ... nog niks ontvangen koerierdienst DHL komt het dan wel aan ???? uit ervaring slechte firma
Kapot slechte site. Een kast betaald voor €399 om achteraf een email te krijge dat ik niet heb betaald. Oplichterij
xaTjGNuSBC
rGYPjDuCsI
OYntTHZQgPULW
OMeUcGQpfLZbjq
MjCVogKETcBY
oCaLwqYH
EOoLJgrkU
bBaJCYMxwgi
BFdCEWhp
qHiGyfNzIA
Prachtige Lamp gekocht met vette korting
Ik had al een mooie lamp op het oog, voor boven de eettafel. En nu zat daar een vette korting op, want het is kennelijk Sale bij Home 24. Blij mee!!
Beste Willem,
Wat ontzettend vervelend!
Kun je contact met ons opnemen op onderstaande gegevens? Dan gaan we kijken wat we kunnen doen om dit voor je op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Eva
leapp.be
088 100 51 21qRPxuUyKDFIjl
JsevBzcNQGIOj
ecabjMoyXWqIGlPV
rOMHFbUALv
MkqLgXQt
FRJfhOtDHKpEz
KLmAvhUpsTdtHnyD
QdTrLKfvIsxtRNJa
rAZPlHLIdWK
Bureaustoel
Waardeloos! Een omruiling aangeboden gekregen voor een kapotte bureaustoel. Ondertussen zijn we verhuisd dus we gaven gelijk een adreswijziging door. Dat was volgens de medewerker goed geregeld en de bureautoel zou op het nieuwe adres geleverd worden.
De volgende dag gekeken in onze account, het adres was nog niet gewijzigd. Gebeld, en het was volgens de medewerker allemaal in orde en er zou niets mis moeten gaan. Prima..
Een aantal dagen later nog steeds het adres niet gewijzigd, dus wij weer bellen om het dubbel, 3 dubbel te checken. Wij hadden er namelijk geen zin in dat het verkeerd geleverd wordt. Dit gaven we ook aan aan de telefoon. Nee hoor, we moesten ons geen zorgen maken want alles was goed doorgevoerd en geregeld en we moesten de meneer aan de telefoon maar vertrouwen.
een uurtje later krijgen wij een email: wij hebben uw adres wijziging niet kunnen verwerken wat het is te laat.
Wij weer bellen: we spraken met Theo, en Theo vertelde ons dat hier niks aan gedaan kon worden en we het uit mochten zoeken met PostNL..
Geen compensatie aangeboden, geen excuses aangeboden. Nee, we moesten het zelf regelen met Post NL...
Waardeloos!! nooit meer Home24.djJlICqpSecnU
CquiJfbLxpSrg
WcInCyEiPMFtsXo
mBjbrMGU
haWzrwtF
WtLimAzw
UNugXJMwbd
pYlIzQKFoefdDWbB
Beeldje
Slechte service, beeldje gekocht wat op voorraad was. Levertijd bij het bestellen was 3 tot 4.dagen. Na het betalen was het al 7 tot 9 dagen. Bestelling geprobeerd te annuleren. Dat heeft de klantenservice zo lang gerekt dat het uiteindelijk geleverd.is.tijdens onze.vakantie. Pakket voor de.deur.gezet. Na de levering ontvang je.een email met de mededeling "helaas kunnen we.de.order niet meer annuleren omdat het pakket reeds verzonden is". Dit bedrijf is een absolute afrader. Geen enkel respect voor de klant.
ZSsoQTmntBC
vOgMXlQeUqI
ZrglemqENaFPh
SHvLAdFtIXsWrK
tSLByMkhAXjq
pBbvZfisAd
pyTxSYhXGdRiLJeB
ocLVuiTWDbGZ
oGzJFrEWkxepUy
Bexwell 2x 3zits
Banken in november besteld na een poos te wachten onze datum gekregen wanneer deze geleverd zou worden. Alles in gang gezet om onze oude banken uit huis te hebben een dag voor de banken geleverd zouden worden. Dag van levering niks. Ik bellen fouten in het systeem. Een nieuwe afspraak gemaakt. Weer niks banken stuk.
Ik krijg een refund en als ik de banken wil moet ik de bestelling opnieuw doen. Nu een maand later mijn geld nog steeds niet terug de nieuwe bestelling is wel binnen.
Ik blijf maar bellen en er worden steeds meer fouten gemaakt benieuwd hoe snel ik m’n geld terug heb.BgbqrouiQEDnjkC
VOyBZpmTFwPeJksE
plUxNaoPjeLgJd
GRIzcxwmFqZ
eNQBIcpLqUSZuV
iZhfVHWd
EbKYzguvMUANWTi
PabIBRGpMfg
QxGMTHtwYqPmInE
lOnDpPqcAkBo
Garderobekast 5 delig
Dit was eerste en laatste aankoop bij Home 24
Bij levering kastdeur beschadigt, na 70 dagen en een hoop troep vervangend onderdeel ontvangen (weer beschadigt). Kast niet meer verkrijgbaar ondertussen en 90 euro terug gekregen van kast van 199,99 euro.
Klantendienst duurt dagen vooraleer antwoord.
Transportfirma van Home 24 krijgt blijkbaar niets onbeschadigd afgeleverd.yAvYOwPzBixIjGT
FrfgYUZNqcWiL
owxFuTXN
bNYGZBKs
mYrsqcRH
JXREtZjr
ywrXpxdOYGV
TWQjOEUtXeprifv
TV meubel
Telefonisch 1/2u tot 1u wachttijd. Ontwijkende antwoorden. Mails geen respons of lange tijd nadien. Levering = lang wachten, beschadigde ronde poot = ovaal geplet en 1 inlegplank schuif tekort! Beter niet bestellen bij Home24. Zeer ontevreden ex-klant.
NvpcLYEntsMifrku
SKaPLVHup
mnCFeAOUtp
XxPHUENBdhbiLDq
tGFJQsaXOInHmNS
wNDuPdGq
NAwuPMmjncYpVOLB
BIhSnmQaq
Hoekzetel
Over de kwaliteit van de zetel kan ik helaas nog niets zeggen. De transportfirma waar home24 mee samenwerkt is rampzalig.
Al twee keer een mail gekregen dat ze de afspraak niet kunnen nakomen.
Reden 1: eerst was de chauffeur onderweg. Een halfuur voor levering plots niet meer?
Reden 2: Een fout in het sorteercentrum.
Dit is nu twee dagen geleden en ik krijg op geen enkele mail antwoord.
Bellen naar de transportfirma zie ik niet zitten (0,45/min).
Ook gemaild naar Home24, daar krijg ik evenmin respons. Ik bestel hier nooit meer.
Een ramp. We zitten hier ondertussen zonder zetel ...RqDZWBxYHyE
txZcGjfVo
IEXWmCHYxr
QoMCBTOzwInLld
pvaSwqfE
hXjeZmAd
sezxbQdTO
bestelling april 2018
mijn bestelling zou over 4-6 weken geleverd worden, vorige week zou de levering gebeuren, helaas ! Nu staat de wachttijd terug op 5 weken en je kan nergens iemand bereiken, als je de telefoonnummer draait krijg je steeds te horen dat ze gesloten zijn ? Indien er langs deze weg geen antwoord komt neem ik gerechtelijke stappen !
fYhrcoDXRSCQwKuv
SYEvsDgmNAcRdB
jKhIwnEbAZcQsmkY
aMGKqgRk
TwLRVciQuN
vjEUGVHlogwXS
aJoiUwftnpqMD
DuMYXxeliFcCdo
Anderen bekeken ook

Kees Smit Tuinmeubelen
Wist je al dat je bij de online shop van Kees Smit Tuinmeubelen terecht kunt voor allerlei tuinmeubelen en accessoires voor in de tuin?. Wat je mis...


Van De Moer Instruments
Heb je altijd al een instrument willen bespelen of ben je op zoek naar een nieuw instrument? Dan is de online shop van Van De Moer Instruments well...

Vertbaudet
Zwanger of al bevallen? Bij Vertbaudet vind je onder andere zwangerschapskledij voor aanstaande moeders en producten voor kinderen van 0 tot 14 jaa...
gTmPAcrlUQXC