
Home24
Alle reviewsHome24
Alle reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Vintage kast
Op basis van sommige comments met een zekere 'angst' een vintage kast besteld. Wij kunnen enkel positieve feedback melden: heel goede communicatie (mail en sms) over de status van de zending, levering netjes op het voorziene moment, de kast héél degelijk verpakt geleverd. Alles perfect in orde!
Bedrieglijke reclame!!!
Relaxzetel in reclame aan 249,99€ "shop nu" enkel aan 329,99€ te verkrijgen zonder enige korting. 3x ":er is iets fout gegaan" Dus een afrader!!!
Deze site geeft blijkbaar zelf aan wat de rating is voor bestellen en levering, niet ok. Zou ik hier weer kopen: NEEN, bedriegelijk bedrijf. Service 0, geen opvolging en slechte service- prijs is even duur als in een ander bedrijf, kon niet anders tgv Coronaperiode.
Kan bij Home24 niet meer inloggen als klant om mijn bestelling te volgen. Heb 2 weken geleden volledig bedrag betaald op rekening van de Deutsche Bank in Berlijn, zonder naam van firma, het bedrag ging er onmiddellijk bij mij af. Laatste melding was dat ze mijn zetel gingen versturen, sindsdien geen kontakt meer mogelijk. Zal ik de zetel ooit krijgen ???
Nu ik al die reacties lees kan ik alleen maar vaststellen dat het om een malafide bedrijf gaat en ik opgelicht ben voor 140 Euro !
Bestelling onderweg ... nog niks ontvangen koerierdienst DHL komt het dan wel aan ???? uit ervaring slechte firma
Kapot slechte site. Een kast betaald voor €399 om achteraf een email te krijge dat ik niet heb betaald. Oplichterij
Prachtige Lamp gekocht met vette korting
Ik had al een mooie lamp op het oog, voor boven de eettafel. En nu zat daar een vette korting op, want het is kennelijk Sale bij Home 24. Blij mee!!
Beste Willem,
Wat ontzettend vervelend!
Kun je contact met ons opnemen op onderstaande gegevens? Dan gaan we kijken wat we kunnen doen om dit voor je op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Eva
leapp.be
088 100 51 21Kledingkast
Kledingkast geleverd met 4 kapotte onderdelen. Besteld in maart. Tot op heden, juni, nog steeds de vervangende onderdelen niet ontvangen. Op 10 juni mail gekregen dat de vervangende onderdelen net besteld zijn bij de fabrikant. Na een dikke maand pas! Service dikke 0!
Wandmeubel la carlotta 3 delig
Besteld eind Juni 2020.
Heel dure wandkast.
Levertijd 15 weken.
Na 22 weken Geleverd door dynalogic,1 kast waarvan de legplanken volledig beschadigd zijn ook de verlichting volledig losgerukt,na contact met de klantendienst een nieuwe besteld zodat de beschadigde kast terug kan opgehaald worden.
De nieuwe kast terug een leveringstermijn van 15 weken!!!
Op 8 februari 2021 een mail gekregen waarin staat dat de kast vertraging heeft en nog 11 weken zal duren alvorens geleverd te worden.
Nu zijn we ondertussen 1 maart 2021 en krijg een mail waarin staat dat de zending vertraagd is en ik nog 10 weken moet wachten,als dit zo verder gaat heb ik tegen het einde van het jaar de nieuwe kast nog niet.
Hier bestel ik nooit meer.
Zeer teleurstellend bedrijf.Boekenkast
Artikel begin december besteld. Direct geannuleerd (online en gebeld) toen bleek dat de levertijd 16 weken was ipv 2. Nog steeds mijn geld van bijna 1000 euro niet terug. En vorige week stonden ze met het artikel aan de deur ...dat ik geweigerd heb. Klantenservice al meermalen gecontact. Geen reactie
Bexwell 2x 3zits
Banken in november besteld na een poos te wachten onze datum gekregen wanneer deze geleverd zou worden. Alles in gang gezet om onze oude banken uit huis te hebben een dag voor de banken geleverd zouden worden. Dag van levering niks. Ik bellen fouten in het systeem. Een nieuwe afspraak gemaakt. Weer niks banken stuk.
Ik krijg een refund en als ik de banken wil moet ik de bestelling opnieuw doen. Nu een maand later mijn geld nog steeds niet terug de nieuwe bestelling is wel binnen.
Ik blijf maar bellen en er worden steeds meer fouten gemaakt benieuwd hoe snel ik m’n geld terug heb.Kussenslopen
2maal2slopen besteld begin december.de eerste 2 werden tijdig geleverd maar wel apart op 2 verschillende dagen terwijl ze dezelfde waren en samen besteld werden.Op de andere 2 wacht ik nog.Home 24 communiceert niks.Ik heb al 2 keer via mail navraag gedaan.Mijn bestelling werd dan plots verzonden maar staat nu weer al 5 dagen in verzending
1
1"'`--
Vandaag tafel geleverd, met beschadiging aan tafelblad en ook aan de uitschuifbare tafelblad en, klacht ingestuurd en nu hopen op naleveren van de onderdelen
Zweefdeurkast Skop
Begin juli 2020 bestel ik een kast bij Home24. Men zou ca 10 weken moeten wachten voor levering. Plots ontving ik daags voor levering rond 24 u een reactie van de transporteur dat ze in de voormiddag zouden leveren. Op de site kon men de route volgen...eerst waren ze onderweg om daarna een mail te mogen ontvangen dat ze plots niet meer kunnen leveren wegens verpakkingschade! Daarna duurt het weken vooraleer er een "oplossing" komt. Home24 vraagt me stellig om de zwaar beschadigde kast (grote stukken uit panelen,...)toch te mogen leveren! Ze kunnen niet zelf een nieuwe kast bestellen. Na levering zouden ze dan eventueel onderdelen kunnen bijbestellen of een korting geven. Aangezien ik niet opnieuw +3 maanden wens te wachten op eventueel een nieuwe kast stem ik toe voor nazicht. Ik zou daarna nog kunnen beslissen ze the willen houden of niet. Ze geven aldus opdracht aan hun transporteur om de beschadigde kast alsnog bij mij af te leveren...maar deze verstuurt ze retour Home24! Ik heb verscheidene mails moeten versturen zowel naar Home24 als wel hun transporteur. Telkens was er miscommunicatie! Dus na meer dan 3 maanden zouden ze nu mijn geld terug betalen. Indien ik nog eenzelfde kast zou wensen te bestellen kan dit..echter de oorspronkelijke korting op deze kast is nu niet meer van toepassing! Het mag duidelijk zijn dat Home24 en hun transporteur een zeer zeer slechte service bieden...een gewaarschuwd persoon is er 2 waard...
Garderobekast 5 delig
Dit was eerste en laatste aankoop bij Home 24
Bij levering kastdeur beschadigt, na 70 dagen en een hoop troep vervangend onderdeel ontvangen (weer beschadigt). Kast niet meer verkrijgbaar ondertussen en 90 euro terug gekregen van kast van 199,99 euro.
Klantendienst duurt dagen vooraleer antwoord.
Transportfirma van Home 24 krijgt blijkbaar niets onbeschadigd afgeleverd.TV meubel
Telefonisch 1/2u tot 1u wachttijd. Ontwijkende antwoorden. Mails geen respons of lange tijd nadien. Levering = lang wachten, beschadigde ronde poot = ovaal geplet en 1 inlegplank schuif tekort! Beter niet bestellen bij Home24. Zeer ontevreden ex-klant.
Turner Nachtkastje
Home24, wat een klucht! In april nachtkastje ontvangen, met beschadigde én onvoldoende onderdelen. Na ettelijke malen klacht ingediend te hebben is mijn nabestelling bijna 3 maand verder nog steeds niet verzonden. "Sorry meneer, wij zijn afhankelijk van de fabrikant voor deze nabestelling" luidt het. Als ik dan vraag om de fabrikant op te bellen komet er laconiek het antwoord "we hebben hun telefoonnummer niet". NOOIT meer!
Hoekzetel
Over de kwaliteit van de zetel kan ik helaas nog niets zeggen. De transportfirma waar home24 mee samenwerkt is rampzalig.
Al twee keer een mail gekregen dat ze de afspraak niet kunnen nakomen.
Reden 1: eerst was de chauffeur onderweg. Een halfuur voor levering plots niet meer?
Reden 2: Een fout in het sorteercentrum.
Dit is nu twee dagen geleden en ik krijg op geen enkele mail antwoord.
Bellen naar de transportfirma zie ik niet zitten (0,45/min).
Ook gemaild naar Home24, daar krijg ik evenmin respons. Ik bestel hier nooit meer.
Een ramp. We zitten hier ondertussen zonder zetel ...
Anderen bekeken ook


Loungeset.be
Let op en lees hier eerst wat anderen over dit bedrijf vertellen. Kies ervoor om de reviews te lezen over dit bedrijf om zo een goed beeld te krijg...

Lampentotaal
Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.be? Lampentotaal.be valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Bestelling geplaatst in maart en betaald, tot op heden niets ontvangen. Twee weken geleden kregen we melding dat onze bestelling verkeerd geleverd was en ze ons op de hoogte zouden houden. Niets meer vernomen. Betaling is echter wel aanvaard. Slechte klantenservice. Laatste tijd veel problemen gehad met NL sites.