Beter Bed

Alle reviews

Beter Bed

33% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

S
Siegfried
Na zeer lang twijfelen en zoeken naar een "juiste" matras, heb ik uiteindelijk de knoop snel doorgehakt bij Beter bed Kampenhout, maandje geleden. Omdat ik een rugpatiënt ben en daardoor...Lees verder
A
As
Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang) Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval word...Lees verder
M
Mo
Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al...Lees verder
J
Jannie
Niks te klagen, ik slaap prima!! Dankjewel Beter bed!!Lees verder
E
Eric Daemen
Twee maanden bestel ik online bij Beter Bed 2 harde matrassen merk Emma. Vandaag besteld morgen in huis? Een week later werd 1 versleten vuile met bloed vlekken geleverd! Klacht neer gelegd en...Lees verder

Alle reviews (21)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2x matras Emma

    Na zeer lang twijfelen en zoeken naar een "juiste" matras, heb ik uiteindelijk de knoop snel doorgehakt bij Beter bed Kampenhout, maandje geleden.
    Omdat ik een rugpatiënt ben en daardoor wat schrik had een verkeerde matras te kopen, stelde ik het steeds maar uit, tot ik op deze matras botste bij een zoveelste zoektocht. Na het zien, lezen van de omschrijving en de zovele positieve beoordelingen direct naar de winkel gereden. Daar aangekomen en zeer vriendelijk onthaald. Na een tijdje bediend geweest door een leuke jongedame Charlotte, die er nog maar paar dagen werkte. Desondanks heeft ze mij zeer goed geholpen en alles netjes laten verlopen. De matrassen zouden 5a6 dagen na bestelling toekomen en men belt je daarvoor op voor dit te melden zoals afgesproken. Bij mijn afhaling, terug zeer vriendelijk bediend door deze lieftallige jongedame, die ook behulpzaam was om te helpen. Alles mooi afgerond. Ik raad deze Beter Bed Kampenhout zeker aan. Matrassen liggen zeer goed tot nu toe, dus ze terugbrengen zal niet nodig zijn vermoed ik(100 dagen uittesten). Ik slaap heerlijk en de matras heeft nog steeds geen kuilvorming, wat bij IKEA anders blijkt te zijn. Ik ga wrslk nog eens langsgaan voor de EMMA kussens. Hopelijk wordt ik dan weer bediend door deze leuke jongedame :) . Slaapwel en wordt uitgerust wakker ;)

    Wij kochten een nieuwe matras van Emma bij Beter Bed Brugge. Wij werden vriendelijke onthaald door een dame (volgens de offerte P. Schleck) en kregen een professionele uitleg en konden voldoende testen, waardoor we aankoop over gingen. Chapeau voor zulk een medewerker. Over de aankoop zijn we ook zeer tevreden!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goed bed

    Niks te klagen, ik slaap prima!! Dankjewel Beter bed!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Emma matrassen

    Twee maanden bestel ik online bij Beter Bed 2 harde matrassen merk Emma.
    Vandaag besteld morgen in huis?
    Een week later werd 1 versleten vuile met bloed vlekken geleverd!
    Klacht neer gelegd en weer 2 weken later brengen ze 2 matrassen MAAR geen 2 harde maar 1 harde en 1 zachten!
    Weer klacht neergelegd en vandaag brengen ze een nieuwe harde matras volgens de leverancier, ze is gebracht maar weer een ZACHTE matras!
    Ben nu al meer als 2 maanden aan het wachten.
    Wat een service BETER BED


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boxspring

    1 tip: koop hier GEEN bed. De klantenservice van Beter Bed is in één woord WAARDELOOS, de dienst na verkoop evenzeer. Ik kan alleen maar aanraden om hier niks te kopen. Ik heb vanaf het moment dat ik de winkel ben binnengestapt 5 MAAND (!!) moeten wachten tot wanneer mijn definitieve bed geleverd werd. Eerst is mijn bed deels geleverd na 3 maand op een zetelbed te moeten slapen, want een deel van mijn bed was 'zoek' (hoe dit kan, geen idee - tekst en uitleg is ook achterwege gebleven). Ze gingen mij dus een 'leenboxspring' uitlenen. Dit ging 3 werkdagen duren tot wanneer ik de leverdatum van deze 'leenboxspring' ging weten. Na talloze mailtjes en bellen naar de klantendienst (waar ze u van kastje naar de muur sturen en u soms niet eens verstaan) is uiteindelijk na twee weken een datum gegeven wanneer deze leenboxspring ging geleverd worden. Uiteindelijk is deze afspraak ook nog eens daags voordien geannuleerd, waarna er nadien nog eens een nieuwe datum moest afgesproken worden voor de leenboxspring. Voor alle duidelijkheid: deze leenboxspring was nog niet het definitieve bed. Neen hoor! Daarvoor moesten ze NOG EENS terugkomen. Lees: nog eens verlof nemen op het werk voor het bed te laten leveren.

    Daarboven heb ik het bed gekocht met textielcheques (dit was een promotie), waarbij de klant voor een bepaald bedrag in de winkel kan spenderen. Dit was niet meegeleverd. Hiervoor ook talloze keren moeten bellen en mailen naar de fantastische klantendienst.

    Mijn tip: koop hier een bed als je graag voor de zot gehouden wordt en liefst ook veel tijd hebt. Ik kom hier NOOIT meer terug.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matress

    Horrible customer service! They refuse to take a return of the wrong products delivered to my place. The online customer service told me to go to a branch to have them replaced, but the store manager came up with several excuses to not do so. Also very sad that neither the branch nor the online service make any suggestions or solutions to my issues. I am left with a broken mattress and 2 fitting sheets in the wrong size and didn't see a single cent back, despite my legally rightful claims. I will never buy there again and advice to make not the same mistake.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matras

    Ik kocht een matras en het moest 30.11.2021 geleverd zijn. Maar toen ik de vraag stelde via whatsapp aan beter bed, antwoordden ze dat het pas op 15 februari 2022 zou komen, dat is drie maanden later. Ondertussen zij verkopen nog altijd zelfde matras met levering tijd van 5-6 dagen, dus als jullie hebben dringend een matras nodig, dan beter matras van deze bedrijf niet te bestellen. Omdat ze liegen over tijd van levering, dus als je zie 5-6 dagen dan je moet + 3 maanden tellen, en je zal matras krijgen na 3 maanden en 5-6 dagen, misschien!?!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bedden , matrassen, elektrische lattenbodems

    Wat een miserie ,
    JULLIE STUREN GISTEREN MORGEN EEN MAIL DAT VANDAAG ALLES GELEVERD WORDT ?
    EN NU BLIJKT HET NIET TE KLOPPEN .

    En nu moeten we ook nog 12 nachten op de grond slapen , gaan jullie de dokterskosten betallen voor mijn rug !!

    Mijn dag verlof vandaag wordt hopelijk ook vergoed door jullie !!

    Hier ga ik zeker met verder gaan op alle media kanalen die ik vind !!!

    Dit is de slechtste service ooit .


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gepland: topmatras

    Bestelling plaatsen is een groot probleem!
    1) webshop: onmogelijk een Belgische locatie in te geven!
    2) click & Go: enkel mits gebruik van een App!
    3) nergens e-mailadres van de filiale in Brugge te vinden
    ****
    Hoe kan een BELGISCHE klant die geen smartphone heeft bestellen????


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Donsdeken

    Bestelling met belofte dat levering zou gebeuren binnen 2 dagen. Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen. Klantenservice gecontacteerd en ook hier geen antwoord. Ondertussen 3weken verder en nog steeds geen donsdeken


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed, lattenbodem en matras

    We bestelden een volledig bed (bed, lattenbodem en matras), maar bij levering bleek de matras te ontbreken. Toch werd gevraagd om het volledige bedrag te betalen. Gelukkig dat we dit niet gedaan hebben, want na 2 weken en verschillende telefoontjes + mailtjes, is de matras nog steeds niet geleverd. Lange wachttijden aan telefoon met de vreselijkste wachtmuziek. Net na meer dan half uur wachten, weer opgegeven met bellen en mail gestuurd in hoop dat zij reageren. Service NIHIL! Nooit meer!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hoesovertrekken, dekbedovertrekken

    Dan bestel je op 24/11 een 10-tal stuks. Dan komt de bestelling toe in verschillende stukken. Als je naar de winkel belt, en je moet veel geduld hebben eer je iemand aan de lijn hebt, zeggen ze dat je geduld moet hebben. Dikke maand later bel je dan nog eens ... dan zeggen ze dat het wel zal toekomen. Op mijn mail van een maand geleden heb ik nog steeds geen antwoord gehad. Gisteren teruggebeld. Zeggen ze doodleuk dat mijn zaken als geleverd staan geregistreerd en dat ze het gaan doorgeven aan de leverancier. Ze kon mij wel niet zeggen wanneer ik nieuws ging krijgen. NOOIT MEER BIJ BETER BED. ALS BLIJKT DAT IK MIJN GELD NIET TERUGKRIJG, DAN GA IK BINNEN 2 WEKEN KLACHT INDIENEN. MIJN GEDULD IS OP!

    khad trouwens beter eerst de revieuws gelezen, zoveel positiefs is hier precies niet te melden ! BOEH !


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een bed dat verkocht wordt als wit, maar dat niet helemaal is

    Ben benieuwd of review blijft staan, de vorige keer was hij binnen 10 minuten weggehaald!
    De informatie op de website is foutief; het door ons gekochte witte bed bleek deels bruin te zijn. Vervolgens na een klacht, onjuiste informatie via de mail en dreigementen aan jawel de deur! Je kan het beter Bagger Bed noemen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Platinum pocket deluxe

    Failed to deliver. After 8 weeks of waiting I was contacted twice on the scheduled day of delivery and still waiting. I was told by the driver the company will contact me to make a new delivery appointment.


Anderen bekeken ook

Websa merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

websa

1 reviews

Wat? Heb jij het ook al gehoord? Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslissen of je w...

Loungeset.be merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Loungeset.be

1 reviews

Let op en lees hier eerst wat anderen over dit bedrijf vertellen. Kies ervoor om de reviews te lezen over dit bedrijf om zo een goed beeld te krijg...

Lampentotaal merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Lampentotaal

2 reviews

Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.be? Lampentotaal.be valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Dekoria merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Dekoria

1 reviews

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Dekoria.be, lees de meningen van anderen op onze site. Waarom zou je nog wachten met het delen van jouw mening...